Edel Jaarmarkt - feedbacktopic

Reactiescore
746
Laat jullie mening maar horen!

In een wereld met grote haardossen en geen haarlak...
mUEQuFd.png

Waar de meest onschuldige en eenvoudige pleziertjes van het leven verkeerd begrepen en belachelijk gemaakt worden door iedereen...

Zx40DHj.png

Waar mensen naar je verwijzen als... makkelijk om te doden
F6hedaM.png

Eén ding is zeker, het is niet gemakkelijk om een edelman te zijn!
Daarom hebben we besloten om onze meest arme en vermoeide helden van het rijk een kans te geven om wat stoom af te blazen in het twee weken lang evenement dat gekend zal staan als...

De Edel Jaarmarkt!
logo-noble-fair-200px.png


Event start: 02.03.16

Event einde: 16.03.16

Dit event zal actief zijn op alle standaard en Casual werelden.​

Een koninklijke boodschapper waarschuwt u via een pop-up in-game wanneer de tenten van de Jaarmarkt zijn opgezet. Wanneer je deze popup krijgt, neem dan een pauze van het versturen van edeltreintjes en aanvallen en volg zijn instructies om deel te nemen aan de volgende festiviteiten:

  • Koester in de glorie van het Prijzenrad en geef het een draai voor het ontvangen van de met zorg uitgekozen prijzen, voor de edelman die alles al heeft. Elke draai heeft prijs, en aangezien je van adel bent, heb je recht op ten minste één bonusdraai per dag!
wheel-with-Item-borders.png
  • Toon je intellectuele dapperheid door het beheersen van onze mini-games en misschien ontvang je wel een extra gratis draai! Maximaliseer je kansen om een draai te winnen door meerdere keren per dag deel te nemen aan de wedstrijden!
  • Pronk met je superioriteit door het verkrijgen van alle drie de felbegeerde prestaties!
Het is in je eigen belang om dit event niet te missen...

Volg zeker ook onze Social Media kanalen (Facebook) voor meer kansen op gratis draaien!

Zoals steeds horen we graag jullie feedback in het feedbacktopic!
Veel plezier!

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team
noblelolol.PNG
 
Reactiescore
151
Poo. je bent het stukje over PP gebruiken voor extra draaien nog vergeten.

Jammer dat TW deze langzame, pijnlijke achteruitgang richting complete paytowin heeft moeten maken. Was vroeger wel een goed spel, nu is er enkel classic.

Gelukkig dat ik m'n laatste wereld speel. En daar heeft dit beleid alles mee te maken ;)
 

DeletedUser62889

Guest
Ik moet zeggen, jullie hebben wel de meest lelijke portretten gekozen.
 
Reactiescore
535
Ik hoop echt met heel mn hart dat we geen 20% in elk dorp ofsw kunnen winnen, zodat sommige spelers in 5 dagen in edels vertienvoudigen, dan is het spel weer helemaal uit balans net zoals dat flut event toen met w36
 
Reactiescore
372
Wat zijn de beloningen precies? Kun je het kopen met pp? Je vraagt om feedback maar vergeet vervolgens in te gaan op de belangrijkste factoren.
 
Reactiescore
151
Wat zijn de beloningen precies? Kun je het kopen met pp? Je vraagt om feedback maar vergeet vervolgens in te gaan op de belangrijkste factoren.

Zullen wel weer ingame voordelen zijn. En kan je ze kopen met pp? Wat denk je zelf man :p

Elk event is ongeveer hetzelfde in een ander jasje gestoken. Alleen castle assault was nog een beetje binnen de perken qua voordelen en qua voordeel van pp.
 

DeletedUser

Guest
Nee, een event is leuk, maar heb geen idee wat je hier moet doen.
Je edels thuus laten staan ofzo?
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Geen edels meer bouwen denk ik:rolleyes:
 

DeletedUser63573

Guest
Ach, dit spel valt nog mee als je naar PP gebruik kijkt, zelf speel ik ook nog The-West en dat is het echte melkkoetje van Innogames, elke 2/3 maanden is er wel een event dat 3 weken duurt en alleen gericht is op nuggets (PP van daar) te verkopen. Tribal valt dus wel mee... hands down.
 

DeletedUser73972

Guest
Ach, dit spel valt nog mee als je naar PP gebruik kijkt, zelf speel ik ook nog The-West en dat is het echte melkkoetje van Innogames, elke 2/3 maanden is er wel een event dat 3 weken duurt en alleen gericht is op nuggets (PP van daar) te verkopen. Tribal valt dus wel mee... hands down.

Ik denk niet dat je innogames met innogames moet vergelijken hier :p

Ik vind het jammer dat dat castle event gewoon niet wat verder is uitgewerkt / interactiever gemaakt voor iedereen want dat vond ik persoonlijk wél een goed concept, waar pp je extra voordelen opleverde maar dit nog binnen de perken bleef. Dit lijkt me gewoon betaal 100pp voor een draai aan het rad (als ik het goed begrijp?) en hoppa je hebt je voordelen beet.
 

DeletedUser61042

Guest
We kunnen ons net zo goed stil houden als ze vragen om feedback, want ze doen er toch niks mee we krijgen juist het tegenovergestelde er van.
 

DeletedUser63573

Guest
Ja maar bij the west heb je lang niet de voordelen :p

Deels correct, je hebt er meerdere premiumfuncties die zeer handig zijn voor je dagelijkse spel erop, en tijdens events geeft nuggets (PP) besteden wel degelijk een groot voordeel, je krijgt items die je weer kunt verkopen voor dollars ingame of "uptraden"... maar das een verhaal opzich

Ik denk niet dat je innogames met innogames moet vergelijken hier :p

Correct, ik moet wel zeggen dat The-west erop vooruit gegaan is sinds we een nieuwe manager hebben. De oude was een vaag figuur en deed niks aan promotie van het spel, waardoor het al snel in verval is geraakt. Hopelijk doet het spel nu weer wat opleven ;)
 

DeletedUser76203

Guest
Ik vind het allemaal nog een beetje vaag.
Ik heb een paar vragen en ik hoop dat iemand de tijd wil nemen die vragen te beantwoorden.

-Wat moet ik me voorstellen bij de prijzen die te winnen zijn? Zijn dit ingame voordelen zoals bonussen?
-Zijn deze prijzen wereldgebonden? Is het bijv. mogelijk om op W46 gewonnen prijzen elders op andere werelden te gebruiken?
-Is het mogelijk om door het inzetten van PP extra draaien aan het rad te verkrijgen? Ik snap dat jullie geld willen verdienen, maar ik ben van mening dat grondstoffenbonussen van 20% en een premium beurs al teveel voordeel geven voor de pp-kopers. Bij de castle assaults events kon je gemakkelijk via pp inzetten extra bonussen verdienen. Veel van die bonussen zijn dan natuurlijk alleen op korte termijn een voordeel, maar er was ook een dorpsgebonden bonus met een percentage extra bevolkingsruimte.
 

DeletedUser63648

Guest
3x ja of het zou me verbazen. Dus ingame voordelen, wereld gebonden en ja, je kan PP gebruiken.
 
Reactiescore
1
Ik blijf hopen dat ik ooit de loterij win, dan kan ik een TW wereld ook n keer winnen... Kost n paar duizend euro tegenwoordig, maar dan heb je wel n gewonnen wereld op je lijstje staan...
 
Reactiescore
656
Er staat dat hij vandaag zou beginnen, echter in het filmpje word de 9e genoemd.
Start hij vandaag, en zoja, hoelaat?
 
Bovenaan