Edel Jaarmarkt - feedbacktopic

Reactiescore
4
Waarvoor is het nodig dat dit event zich zo vaak herhaalt?
Dit is eerlijk gezegd een van de meest waardeloze events ten aanzien van het plezier om het te spelen.
Het vraagt geen tactiek en als speler heb je 0 invloed op de uitkomst.

Kwestie van wie er graag veel dure premiumpunten doorheen gooit om een voorsprongetje op de rest te kunnen pakken.

Hopelijk vraagt het volgende event weer om iets meer nadenkcapaciteit in tegenstelling tot alleen geld op je rekening.
 
Reactiescore
193
Waarvoor is het nodig dat dit event zich zo vaak herhaalt?
Dit is eerlijk gezegd een van de meest waardeloze events ten aanzien van het plezier om het te spelen.
Het vraagt geen tactiek en als speler heb je 0 invloed op de uitkomst.

Kwestie van wie er graag veel dure premiumpunten doorheen gooit om een voorsprongetje op de rest te kunnen pakken.

Hopelijk vraagt het volgende event weer om iets meer nadenkcapaciteit in tegenstelling tot alleen geld op je rekening.

Ik begrijp dit sentiment, maar ik vind het ook wel fijn dat er ook events zijn die niet superingewikkeld in elkaar zitten :smile: . Het leidt dan al snel te veel af van het eigenlijke spel, naar mijn mening. Dit lijkt meer een soort van ''side-event'' en dat is prima.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
257
Ik vind het persoonlijk op de casual wel handig, maar de aanval van de horde wordt niet gedaan, en deze wel voor w78, dat is echt raar gewoon, want ze zijn allebei kwa abuse gewoon hetzelfde :)
No way haha. Aanval van de horde is veel erger. 10% GS kostte daar gemiddeld 160pp, dat ga je hier niet zo goedkoop krijgen.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Ik vind het echt belachelijk dat op w78 al zo vroeg een event komt. De wereld is dan net 3 weken bezig? Laatste event was ook nog kortgeleden. Inno is nog op zoek naar een bonus voor de medewerkers onderling?
 
Reactiescore
7.936
Hoezo zijn we zo verbaasd? Gaat elke wereld zo. Geld geld geld. Inno is de beginwaarden van het bedrijf allang verloren, het is geen wonder dat werelden steeds kleiner worden. Verbetering komt er toch niet.
 
Reactiescore
372
Denk dat de publieke opinie in combinatie met de genoemde feiten wel zorgen voor het beeld dat dit gewoon simpelweg écht maar écht onredelijk en oneerlijk is, het zou jullie sieren dit nog even snel in overweging te nemen @Duckje
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Kom maar door met het rad op W78 vrienden!!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Fijn inderdaad dat het rad toch niet op 78 is, veels te vroeg daarvoor. Dankjewel!
 
Reactiescore
389
Ik neem aan dat er een minimumleeftijd staat op dit event?

Of gaan we -16 jarigen aanzetten tot gokken?
Vind het sowieso raar aangezien hele grote games zoals oa rocket league geen loot crates meer mogen hebben want dat is gokken.

Maar hier heb je bv bij events waar je kisten hebt met een random uitkomst die je met pp sneller kan uitpakken, en hier gewoon een rad waar je bepaalde % hebt op verschillende items. Snap niet dat dit wel mag, maar lootcrates niet.
 
Bovenaan