*dtw* - borg ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser13897

Guest
Enige probleem is voor ons denk edels, als je naar de langere termijn kijkt.
 

DeletedUser

Guest
Dat is helemaal het punt.
Reken eens uit hoe lang jullie er minimum over doen?
In optimale omstandigheden natuurlijk.
Huiswerk maken voor je uitspraken doet jongeman.
 

DeletedUser

Guest
Mensen die denken dat je een oorlog moet winnen door elke speler op te edelen zijn grondig fout.
Het enige wat je moet doen is de stam zo hard aanvallen tot de spelers opgeven en dus de stam capituleert of er een paar op delete gaan of wat dan ook.

en hoppa, klaar zijn we met AND en door naar TFT.

Als we een paar maanden intensief aanvallen tegen AND, waarom niet?
 

DeletedUser

Guest
Hmm wie weet, de kortste weg is door king, antispam en nachtwaker.
 

DeletedUser22326

Guest
Zal ik dan maar het simpele reken sommetje hier neerzetten?

Je kan per dag maximaal 1,92 edels maken (dit zal je niet halen, omdat je ook troepen en dergelijke moet maken en niet al je dorpen gelijk uitgebouwd zijn en smederij dingen), maar goed.

AND heeft 36500 dorpen (gaan we er even vanuit dat ze er niks meer bij edelen en jullie al je edels voor hun gebruiken).

Laten we stellen dat jullie hun volop edelen met 50 spelers (wat er in werkelijkheid veel minder zijn).

1,92 x 50 = 96

36500/96 = 380 dagen voor jullie AND op hebben.

Echter is dit al lang niet reeel en laat ik als nog optimistisch zijn en jullie edelen 100 dorpen per week van AND en AND pakt ergens 20 nieuwen per week (wat veel meer zal zijn), dan zijn jullie er over:

100-20 = 80

36500/80 = 456 week, dus bijna 9 jaar. Tot dan. :)
 

DeletedUser4045

Guest
Mensen die denken dat je een oorlog moet winnen door elke speler op te edelen zijn grondig fout.
Het enige wat je moet doen is de stam zo hard aanvallen tot de spelers opgeven en dus de stam capituleert of er een paar op delete gaan of wat dan ook.

en hoppa, klaar zijn we met AND en door naar TFT.

Als we een paar maanden intensief aanvallen tegen AND, waarom niet?

Nog maar een herhaling voor de analfabeten in TFT...
 

DeletedUser22326

Guest
Zucht. Voor de minder intelligente mensen hier. Wil je oorlog voeren moet je wel een grens hebben.
 

DeletedUser22241

Guest
Verder was die post over TFT tuurlijk gemaakt om te provoceren, als jullie dat niet hadden gezien..
Ik denk dat als ik het me niet had kunnen permitteren om te reageren dat ik dat niet had gedaan. Dus als het doel was mij/TFT uit de tent te lokken op zulk een manier dat ik niet normaal zou kunnen denken van woede of iets dergelijks, is dat niet gelukt.

Toch zit er degelijk wel een kern van waarheid in. Jullie zijn dom als jullie met AND mee doen.. Dat is gewoon een punt.

Geloof me. We weten wat we doen. Dat jij van mening bent dat wij een domme actie uitvoeren, prima. Wij zijn het er niet mee eens, doen lekker ons eigen ding. Hoe dan ook, jou mening is niet van belang.
 

DeletedUser4045

Guest
Zucht. Voor de minder intelligente mensen hier. Wil je oorlog voeren moet je wel een grens hebben.

Kruip onder de vleugel van moeder kip And uit en TADAA! daar is je grens >.<

Ik denk dat als ik het me niet had kunnen permitteren om te reageren dat ik dat niet had gedaan. Dus als het doel was mij/TFT uit de tent te lokken op zulk een manier dat ik niet normaal zou kunnen denken van woede of iets dergelijks, is dat niet gelukt.



Geloof me. We weten wat we doen. Dat jij van mening bent dat wij een domme actie uitvoeren, prima. Wij zijn het er niet mee eens, doen lekker ons eigen ding. Hoe dan ook, jou mening is niet van belang.

Dat jij mijn mening niet van belang vindt, moet jij weten. Ik zeg hem nog steeds. En toch blijf ik twijfelen of TFT echt genoeg denkcapaciteit heeft, wetende dat wat ze doen, stiekem toch niet goed is.
 

DeletedUser22326

Guest
Kruip onder de vleugel van moeder kip And uit en TADAA! daar is je grens >.<



Dat jij mijn mening niet van belang vindt, moet jij weten. Ik zeg hem nog steeds. En toch blijf ik twijfelen of TFT echt genoeg denkcapaciteit heeft, wetende dat wat ze doen, stiekem toch niet goed is.

Haha, wel grappig als je die twee stukjes in een post doet. Die eerste laat je gebrek aan argumentatie zien en met de tweede twijfel je aan iemand anders denk kracht.

Doet geen moeite genoeg denkcapaciteit bij TFT. Vooral op het gebied van de betavakken volgens mij.
 

DeletedUser22241

Guest
Tijd zal het ons leren, niet?

Voorlopig weten wij genoeg over de situatie en jij, toch, vrij weinig?

Doet geen moeite genoeg denkcapaciteit bij TFT. Vooral op het gebied van de betavakken volgens mij.

Euh, wat heeft dat te maken met TW? Voor wat nu bekend is qua Bèta heb ik alleen een rekensommetje gezien over edels... :D
 

DeletedUser22326

Guest
Heeft er geen bal mee te maken, maar ik zette het er toch even bij. :p

Maar Lytho drop aub de provocaties ik snap wat je wilt, maar zo makkelijk gaat TFT zich niet AND keren.
 

DeletedUser3166

Guest
Als je de spelers kent die in and zitten....

We kennen jou, een paar van ons zijn hun activiteit verloren onderweg maar beter dat dan je eergevoel en respect voor andere verliezen zoals jou overkomen is.

Je hebt een nogal grote bek terwijl jij niks voor de alliantie betekent. Wat heb je gedaan buiten je oude stamgenoten een mes in de rug gestopt. Je mag je gelukkig prijzen dat je een NAP hebt met king1/9 ;)
 

DeletedUser22241

Guest
Maar NW, hoe kun je zoiets nou zeggen?

"Niets voor de alliantie betekend", hij heeft dorpen van aapsel overgepakt, nadat ik ze leeg zette :rolleyes:
 
Reactiescore
28
met een paar maanden hebben we and helemaal ingemaakt, en dan buigen we over tft, en dan mogen hun het onderspit delven, aan de machtige overheersing van de ''alliantie''

ik vind uw alliantiegevoel aantstekelijk, waarvoor dank
maar laat ons niet vergeten dat B0RG en FIRM (weliswaar in wisselende verhoudingen, formaties etc) toch ook al enkele jaren meedraaien hier.
DTW ging heel stevig op B0RG/TSB, chapeau. Maar zelfs als je dat tempo volhoudt tegen de toppers van B0RG/FIRM (ik vermoed dat dat toch een vd redenen van AND is, kaf van het koren scheiden qua skills/activiteit) zal het nog even duren voor je een (deftige) grens met TFT hebt.

@aoisakura: uiteraard heb je gelijk dat je niet alle dorpen moet edelen om een stam kapot te maken, er zijn stammen voor veel minder gevallen. Maar in dit geval ging 't om zover dooredelen om een grens met TFT te bekomen en da's toch nog minstens 1 continent afstand.

Dus laten we niet overdreven arrogant uit de hoek komen, we kennen allemaal nog wel stammen die dit vroeger ook deden en die het spreekwoord "hoogmoed komt voor de val" in praktijk brachten.
Moge het een leuke strijd worden, de alliantie heeft eindelijk 1 gemeenschappelijke stam als vijand (TFT niet meegerekend, vanwege geen grens) met AND en da's toch al weer even geleden.

Alliantie FTW!
 

DeletedUser

Guest
ik vind uw alliantiegevoel aantstekelijk, waarvoor dank
maar laat ons niet vergeten dat B0RG en FIRM (weliswaar in wisselende verhoudingen, formaties etc) toch ook al enkele jaren meedraaien hier.
DTW ging heel stevig op B0RG/TSB, chapeau. Maar zelfs als je dat tempo volhoudt tegen de toppers van B0RG/FIRM (ik vermoed dat dat toch een vd redenen van AND is, kaf van het koren scheiden qua skills/activiteit) zal het nog even duren voor je een (deftige) grens met TFT hebt.

@aoisakura: uiteraard heb je gelijk dat je niet alle dorpen moet edelen om een stam kapot te maken, er zijn stammen voor veel minder gevallen. Maar in dit geval ging 't om zover dooredelen om een grens met TFT te bekomen en da's toch nog minstens 1 continent afstand.

Dus laten we niet overdreven arrogant uit de hoek komen, we kennen allemaal nog wel stammen die dit vroeger ook deden en die het spreekwoord "hoogmoed komt voor de val" in praktijk brachten.
Moge het een leuke strijd worden, de alliantie heeft eindelijk 1 gemeenschappelijke stam als vijand (TFT niet meegerekend, vanwege geen grens) met AND en da's toch al weer even geleden.

Alliantie FTW!

Het leuke was dat Firm 2 weken terug overigens wel 38-3 voorstond in de statistieken 'afgelopen maand' V.S Alliantie ;) Maar als je kijkt hoeveel we hadden verloren ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan