*dtw* - borg ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Oh damn it, ik was heel de tijd aan het nadenken over een goede reactie en nu doe je dit. :D
 

DeletedUser

Guest
Vraag me af wat TFT gaat doen tegenover AND. Ze kunnen moeilijk niet aan gaan vallen, want dan snijden ze zichzelf nogal erg de weg af.

Eindelijk krijgt TFT de kans om zichzelf te bewijzen.

Laten we zeggen dat de zuidelijke stammen (DTW en Cervix vooral) hier mogen naar speculeren, ok?:D
 

DeletedUser

Guest
ik weet niet over welk deel je 't hebt.
als je 't hebt over bram z'n PRO stem voor de fusie (hij was degene het topic op jullie forum postte) ben je dom, want ik zei duidelijk dat ik in het midden liet hoe z'n idee er nu over was. Leer tussen de lijnen lezen: ik weet er meer over dan ik hier postte.

Bedoelde juist dat géén niet. Dat Bram alle Vv's deed, daar ging mijn 'woede' naar uit.
 

DeletedUser4045

Guest
Laten we zeggen dat de zuidelijke stammen (DTW en Cervix vooral) hier mogen naar speculeren, ok?:D

Het is gewoon een constatering. Ik hoef er niet over te speculeren. Mocht TFT nu een nap/bg nemen met AND, dan lach ik harder dan zij waarschijnlijk.
 

DeletedUser21032

Guest
Voor de mensen die zin hebben..

Het o zo grote Fuseer plan met toekomstgerichte plannen :cool:

serrius op 02.01. om 12:34 uur Citeren
een nieuw jaar, een nieuwe start.
ook voor FIRM moet dit het geval zijn.
het ontbreekt ons momenteel aan een visie vind ik.
mag ik terzake een eerste voorzet geven zodat er een discussie op gang kan komen over het masterplan 2010 voor FIRM?

ik zie onze toekomst als volgt :


1. fusie tussen B0RG en FIRM (bij voorkeur : overstap van B0RG leden naar FIRM)
2. behoud van NAP met TFT
3. TFT betrekken in de strijd tegen CERVIX / DTW ( B0RG is bereid dorpen af te staan aan TFT zodat deze ook aan het front komen te liggen)
4. maken van concrete doelstellingen, namelijk :

- CERVIX / DTW moet algemeen terug gedreven worden onder de 500 meridiaan
hoe? door kolonisatie en verovering

1. kolonisatie : de barbarendorpen in C35 en C36 moeten zo snel mogelijk overgenomen worden hetzij door FIRM hetzij door bondgenoten. serrius, king of leon, en ruben via vv werken hieraan. wie kan er nog meewerken?
in C45 zijn donjoop, puk, serrius en G.TH actief
C46 ligt nog open, Zorc is daar wel actief


2. verovering :
C43 : een samenwerking tussen B0RG en king moet dit realiseren (king uitnodigen in de stam of bg met zijn stam?)
C44 : bram en T&M leiden de operatie
C45 : na het veroveren van de barbarendorpen, tegenoffensief met donjoop, Puk, Kol,serrius ...

wat denken de andere stamleden hier over?


Elbron





Kincky op 02.01. om 12:44 uur Citeren
ben hier volledig mee eens. Maar ik wil toch wel duidenlijk stellen:p dat niet alleen zorc daar actief is maar ik ook, en vind me daar toch ook wel actief want ik edel alleen daar nog en heb daar sinds ik op kincky speel al meer als 100 dorpen overgenomen. Binnenkort als de barbarendorpen weg zijn ga ik mirrortown ofzo aanvallen.
En dan over de vizie, ik vind het super van je initiatief en zei overtlaatst ook tegen bram dat we een vizie zouden moetten hebben.
Dat lijkt me namenljik belangenrijk.
ik ben met alles akkoord ook al zijn het soms zeer amitieuze doelstellingen. Maar ik vrees dat een deftige samenwerking met king niet gaat. 1 hij is niet te vertrouwen
2 hij doet soms vv binnen dtw dus denk dat we zelf niet moetten proberen om hem te vertrouwen want de gelegenheid maakt de dief...

greetz
willows21 op 02.01. om 12:56 uur Citeren
King vertrouwen is inderdaad niet goed. Verder super plan.

Zijn er nog VV's die ik kan doen. Ruben- kan ik nu anders wel even 2 dagen op me hoede nemen en daarmee aan de slag gaan?
 

DeletedUser4045

Guest
1. fusie tussen B0RG en FIRM (bij voorkeur : overstap van B0RG leden naar FIRM)
2. behoud van NAP met TFT
3. TFT betrekken in de strijd tegen CERVIX / DTW ( B0RG is bereid dorpen af te staan aan TFT zodat deze ook aan het front komen te liggen)
4. maken van concrete doelstellingen, namelijk :

Hahahahahahahahahaha (zegt dit genoeg, TFT-ers?)

Om een berisping voor spam te ontlopen zal ik er aan toevoegen dat ik vind dat onze shitfly serrius wel erg goed is voor FIRM. Wij van FIRM zijn de baas. Ondanks dat we tien actieve leden hebben. LOL
 

DeletedUser

Guest
Hahahahahahahahahaha (zegt dit genoeg, TFT-ers?)

Om een berisping voor spam te ontlopen zal ik er aan toevoegen dat ik vind dat onze shitfly serrius wel erg goed is voor FIRM. Wij van FIRM zijn de baas. Ondanks dat we tien actieve leden hebben. LOL

Ik weet niet het zegt mij niet erg veel.


We weten allemaal dat MOH een spy was binnen in Firm maar dit is allemaal gedateerde info weet niet wat je hiermee wilt bereiken maar ok.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet of jullie het door hebben, maar die info is van voor de fusie en er klopt dus niets van:rolleyes:
 
Reactiescore
28
kan heel goed zijn dat de info van voor de fusie dateert, maar daarom is het niet minder grappig/betekenisvol, nietwaar?
wat er staat, staat er, van wanneer het dateert boeit echt niet hoor.
Besides, da's 3 weken geleden, AND bestaat anderhalve week en B0RG gaf toen bij oprichting al aan hoe lang er wel niet over de fusie werd gesproken etcetera, dus een van de 2 uitspraken klopt niet ;-)

- Fusie B0RG - FIRM = B0RG joint FIRM
- TFT aan grens krijgen = B0RG staat dorpen af
--> hieruit blijkt dat, ondanks hun extreme inactiviteit, FIRM zich ten allen tijde superieur bleef vinden tov B0RG
- King is niet te vertrouwen (oorzaak van rel AND/FIRM? Oorzaak van achterblijven FIRM in AND?)
--> sympathiek om te zien hoe je nieuwe stamgenoten over je spreken he King...


edit: King123456789, als er nu iemand is die niks moet zeggen over "gedateerde info" ben jij het wel. Jij zit steeds een eeuw over iets te mekkeren, in hoe meer topics hoe beter.
 

DeletedUser21032

Guest
Willen jullie info van het AND forum..?
Kan ook hoor, zitten genoeg mensen in die het niet eens zijn...
 

DeletedUser

Guest
Als TFT verkiest om wederom te teren op de bescherming van hun enige grensstammen, zou ik niet weten waarom je AND niet als hun meerdere kan beschouwen.
 

DeletedUser22326

Guest
Ik kan tal van redenen bedenken. Als je die echt niet kunt verzinnen dan....... :eek:
 

DeletedUser13897

Guest
Ik denk dat tft te slap is om voor zichzelf op te komen, en dat ze daarmee hun eigen ramen in gaan gooien.
 

DeletedUser22326

Guest
Je hebt geluk. Zalige jongen.

En die onwetenden?
Toch nog weer terug naar die vraag hoe het dan zit met de 'onwetenden'. Zoals eerder uitgelegd is het volgens de Bijbel zo dat de 'armen van geest' door de Here 'zalig' genoemd worden. Verder is het zo dat God een Rechtvaardige rechter is. Hoe zal een rechtvaardige rechter iemand veroordelen tot eeuwige foltering op grond van het feit dat hij het Evangelie, Gods Woord, niet kende?
 

DeletedUser22241

Guest
Okey, dan begin ik :D

Lytho, ik weet niet precies wat jij zoal in het verleden gedaan hebt. Zal allemaal prachtig geweest zijn. Mooi, geweldig. Maar wat doe jij tegenwoordig nog in W3 waardoor jij in het recht staat zoveel kritiek te leveren? Op zich niet erg, op zich niet 100% waarheidsgetrouwe volgens mij. Tenzij je ergens een accountje hebt wat op het TFT leidings forum kan zien, kun je dus niet over onze beslissingen gaan oordelen. Zeker als deze nog niet eens gemaakt zijn. Tenzij het natuurlijk zo is dat er nu wat ligt op t interne forum waar ik dan weer niets van af weet door mijn geweldige acties :rolleyes::eek:.

aoisakura, AND onze meerderen? Waar staat dat geschreven? Momenteel hebben we een NAP met ze. Ja. Waarom, FIRM, onze BG. Je zou bijna zeggen vijand+bg=nap. We weten niet precies wat we gaan doen. Lekker rustig aan, niet overhaast. Tot dusverre is TFT dan ook een van de weinige stammen die nooit interne problemen gehad heeft.
En of ik lekker ga verder internen? Zeker, niets liever.

Gekko, zie eerst eens dat je, net zoals Lytho, zorgt voor betere informatie betreft de interne gedachte gangen van TFT en haar leiding. Als je die hebt, meld je dan aub weer.

Even goede vrienden, als je niet precies weet wat er zich afspeelt houd je beter je mond. Geloof dat jullie dat motto beamen? Zo niet, misschien eens over na denken. 't Is namelijk zo jammer als je voorbarige conclusies trekt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan