*dtw* - borg ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Op het Borg profiel staat het volgende
Op 08-09-09 hebben The Secret Brothers, TSB besloten om het BG met onze stam te versterken door zich bij onze gelederen te vervoegen waardoor coördinatie van de gebundelde krachten tot betere resultaten zal leiden.
Naast de kracht van B0RG zullen we nu profiteren van secret operations naast onze assimilatiedrift.
e.e.a. is bewerkstelligd door een zeer tactische mededeling van Julia77

Dus Julia77 heeft er een fan bij , het gehele borg imperium
Bij deze een topic om de verslagen van deze oorlog te melden en hoe fel de gebundelde krachten zullen zijn zien we binnenkort wel in een Statje.

voel je vrij om te reageren en gelieve het netjes te houden
 

DeletedUser

Guest
en het nut hier van ???


staat hier niet ergens een B0RG vs *DTW* topic ?>
 

DeletedUser

Guest
verander dat bb vs borg anders ff in dtw vs borg, dit topic is niet nodig..

waarom weer zoveel kritiek ?

ik zie anders nergens meer een topic over borg en dtw ??????
de oude zijn verwijderd zeker ?
 

DeletedUser22326

Guest
Side 1:
Tribes: B0RG
Players:

Side 2:
Tribes: *DTW*
Players:

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 65
Kant 2: 61
Verschil: 4

image.php



B0RG staat voor, kijken of ze dit kunnen vasthouden/verbeteren samen met TSB.

Side 1:
Tribes: B0RG TSB
Players:

Side 2:
Tribes: *DTW*
Players:

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 99
Kant 2: 507
Verschil: 408

image.php



Met TSB staan ze echter "iets" achter, s'kijken of daar verandering in komt.
 

DeletedUser

Guest
B0RG vs *DTW* is wss grotendeels dorpjes ruil van gekko en mij nog
 

DeletedUser

Guest
Op het Borg profiel staat het volgende


Dus Julia77 heeft er een fan bij , het gehele borg imperium
Bij deze een topic om de verslagen van deze oorlog te melden en hoe fel de gebundelde krachten zullen zijn zien we binnenkort wel in een Statje.

voel je vrij om te reageren en gelieve het netjes te houden

Zero, heeft het iets met fan zijn te maken dan?
Al dat ik heb gedaan is in het profiel aangeven wie er verantwoordelijk is voor de fusie die heeft plaats gevonden.
Zijn bericht aan hen viel een beetje verkeerd.

De stats... Mooi dat die al even zijn neergezet dan kan dat idd mooi bijgehouden worden over een langere tijd, hoef ik niet steeds alles in mijn forum te verspreiden.
 

DeletedUser

Guest
Zero, heeft het iets met fan zijn te maken dan?
Al dat ik heb gedaan is in het profiel aangeven wie er verantwoordelijk is voor de fusie die heeft plaats gevonden.
Zijn bericht aan hen viel een beetje verkeerd.

De stats... Mooi dat die al even zijn neergezet dan kan dat idd mooi bijgehouden worden over een langere tijd, hoef ik niet steeds alles in mijn forum te verspreiden.


fijn dat je er zo over denk , laat het een spetterende oorlog worden ;)
 

DeletedUser

Guest
De stats... Mooi dat die al even zijn neergezet dan kan dat idd mooi bijgehouden worden over een langere tijd, hoef ik niet steeds alles in mijn forum te verspreiden.

Side 1:
Tribes: BORG B0RG TSB
Players:

Side 2:
Tribes: *DTW*
Players:

Timeframe: 08/09/2009 00:00:00tot12/09/2009 15:50:25

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 5
Kant 2: 22
Verschil: 17

image.php



Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 50,877
Kant 2: 218,102
Verschil: 167,225

image.php


Naar mijn mening zou de verspreiding van deze stats over de B0RG-fora een louter deprimerend effect hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser34763

Guest
Ja en TSB is bij b0rg. Maakt wat uit. is onze beslissing. heb jij niet veel mee te maken.
iedereen van B0rg en TSB is er op de hoogte van en weet waarom we dat deden. De rest heeft en moet er niets mee te maken hebben.


.
 

DeletedUser22326

Guest
Als iedereen die manier van denken had was het AF erg saai.

Tuurlijk hebben wij er alles mee te maken, we spelen op hetzelfde wereldje..
 

DeletedUser

Guest
Als iedereen die manier van denken had was het AF erg saai.

Tuurlijk hebben wij er alles mee te maken, we spelen op hetzelfde wereldje..
Zo denk ik er ook over, zeker als B0RG zelf statistieken post om een vertekend beeld te geven, als er dan de statistieken komen sinds hun fusering (dus het nieuwe B0RG) gaan ze opeens helemaal anders reageren.

Ja maar niet in B0RG.

Belachelijke opmerkingen maak je, kan je even goed niet posten hier want dit is niet het B0RG forum dus komen hier ook andere mensen van andere stammen met andere visies.
 

DeletedUser

Guest
Zero, heeft het iets met fan zijn te maken dan?
Al dat ik heb gedaan is in het profiel aangeven wie er verantwoordelijk is voor de fusie die heeft plaats gevonden.
Zijn bericht aan hen viel een beetje verkeerd.

Ik ben er zeer trots op want ik heb bereikt wat ik wilde bereiken: de capitulatie van TSB. Dat ik daarvoor openlijk krediet voor krijgt, maakt het voor mij alleen maar beter. Eerst een heel hevige, voor TSB, onhoudbare druk strijd met veel schade aan 1 kant (en dat was niet de onze). Dan op het juiste moment een beetje arrogante diplo erop smijten en klaar was *DTW*.

masterbeast op 06.09. om 14:56 uur
Beste nik

dat jullie winnen van TSB
staat als een paal boven water
...

mvg
Mike ( masterbeast)

Net zoals de leden van BIB het slagveld verlaten hebben zijn en toevlucht zochten bij een nieuwe beschermheer TSB, herhaalt de geschiedenis zich en geeft TSB zich gewonnen en zoekt bescherming bij B0RG.

Hoofdstuk TSB afgesloten.

Nu krijgen we een nieuwe mooie wending. Een veelbelovend hoofdstuk dat start met een gezamelijke actie op jullie beschermer vanuit de nieuw samengestelde stam. Ik ben benieuwd wat de verenigde krachten als resultaat zullen geven. Het wordt in ieder geval een stuk boeiender voor de spelers van *DTW*.

Dit kan een mooie strijd worden. Succes aan onze opponent.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben er zeer trots op want ik heb bereikt wat ik wilde bereiken: de capitulatie van TSB. Dat ik daarvoor openlijk krediet voor krijgt, maakt het voor mij alleen maar beter. Eerst een heel hevige, voor TSB, onhoudbare druk strijd met veel schade aan 1 kant (en dat was niet de onze). Dan op het juiste moment een beetje arrogante diplo erop smijten en klaar was *DTW*.
whahahahahahahahahaha, jij grote sukkel, je probeert tsb naar je toe te lokken en als reactie wordt men lid van borg, en dan ineens claimen dat je missie geslaagd is ppfff...

een verlies omschrijven als een overwinning, weer een typisch stukje tekst van jullia.
 

DeletedUser20186

Guest
en daarbij geven de leden van TSB zich niet gewonnen, net als de nog spelende leden van BiB gaan zij gewoon verder onder een andere naam.
dus waar heb jij dan gewonnen, je moet de ex-TSB leden nog altijd van de kaart vegen net als toen TSB er nog was.
 

DeletedUser

Guest
en daarbij geven de leden van TSB zich niet gewonnen, net als de nog spelende leden van BiB gaan zij gewoon verder onder een andere naam.
dus waar heb jij dan gewonnen, je moet de ex-TSB leden nog altijd van de kaart vegen net als toen TSB er nog was.

Sorry maar ik ervaar toch een zekere trots over mijn stam, over de naam en de leden die erin zitten. Ik denk dat dit ook bij iedereen het geval is en anders zit jij met veel onloyale mensen in je stam en moet je je ook vragen stellen.

En als die dan zo maar hun stam opheffen of vluchten naar een andere stam getuigd dat toch als een teken van zwakheid?
Of jullie vonden je naam niet leuk en dan had je die ook gewoon kunnen veranderen hoor :p

Nuja veel succes aan B0RG en we zullen jullie wel assimileren ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan