*dtw* - borg ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser13897

Guest
lol, jij bent het afdankertje van *DTW* je bent nergens van op de hoogte en hebt ook nog een grote mond van dat je in de *DTW* leiding komt ze lachen zich vast een ongeluk om jouw en je naiviteit

Ik praat niet over dingen die in onze stam gebeuren, Ik doe altijd gewoon alsof ik van niets weet ^^
 

DeletedUser7533

Guest
Die ODA gaat zeker nog wel omhoog. Vroeger deed ik het niet maar nu stuur ik al men clears weg om de 2 weken. Maakt niet uit waar , als ze maar hun doel doen ;)

Mja als ik van het gezeur af wil zijn kan ik evengoed veel dorpen met enkel scouts maken en die in een dorp proppen en dan erop aanvallen. Met andere woorden stats zeggen niks in mijn ogen.

auw...
hier doe je mij en king geen goed mee...
ik kan je vertellen dat ik heeeeeeel erg m'n best heb moeten doen voor de stats die ik heb...
en ik ben daar wel trots op.
 

DeletedUser

Guest
Ik praat niet over dingen die in onze stam gebeuren, Ik doe altijd gewoon alsof ik van niets weet ^^

jij weet ook gewoon van niks.

Maar maakt niks uit we nemen je niks kwalijk

auw...
hier doe je mij en king geen goed mee...
ik kan je vertellen dat ik heeeeeeel erg m'n best heb moeten doen voor de stats die ik heb...
en ik ben daar wel trots op.


En dat ben ik ook. Het heeft zekers met skills te maken maar nw is een intern noob die begrijpt dat niet :mad:
 
Reactiescore
25
Hou je mond, noob...
Mag dit topic eigenlijk niet weg??
B0RG is dood xD

Als dit zo is
Mensen die er iets op tegen hebbe nals dit topic dicht gaat?
Zo niet sluit ik het vanavond
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het idd zinloos dat dit topic blijft bestaan als de stam niet meer bestaat
 
Reactiescore
25
Topic gaat bij deze dicht. Ben je het er niet mee eens -> PM met reden(en)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan