*dtw* - borg ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser7533

Guest
Moge het een leuke strijd worden, de alliantie heeft eindelijk 1 gemeenschappelijke stam als vijand (TFT niet meegerekend, vanwege geen grens) met AND en da's toch al weer even geleden.

Alliantie FTW!

je zult het niet zo bedoelen, maar ik denk (zoals hier verwoord) dat je de bijdrage van TFT toch onderschat.
aktief (in de stats) zullen ze niet aan de oorlog meedoen, maar een nap front in je achtertuin geeft een hoop extra def aan je front..
nagelaten of ze ook os aan AND sturen..
 

DeletedUser13897

Guest
Maar NW, hoe kun je zoiets nou zeggen?

"Niets voor de alliantie betekend", hij heeft dorpen van aapsel overgepakt, nadat ik ze leeg zette :rolleyes:

ik moest die clearen h00r!

We kennen jou, een paar van ons zijn hun activiteit verloren onderweg maar beter dat dan je eergevoel en respect voor andere verliezen zoals jou overkomen is.

Je hebt een nogal grote bek terwijl jij niks voor de alliantie betekent. Wat heb je gedaan buiten je oude stamgenoten een mes in de rug gestopt. Je mag je gelukkig prijzen dat je een NAP hebt met king1/9 ;)

Ik heb een simpele keus gemaakt, achter blijven met een inactieve stam, waarvan ik en King het als enige ongeveer opnemen tegen dtw, of overstappen naar dtw, waar ik actief kan spelen, waar gezamenlijke acties zijn, en waar de organisatie een stuk beter is.

Ik vecht samen met de alliantie, dat is wat je hoort te doen als je in een stam zit. en bijvoorbeeld niet je oude stammaten in de steek laten voor een fusie, ik heb proxis uit respect niet aangevallen, tot er een nieuwe speler op kwam. en ik heb idd mijn respect verloren voor jou. doordat jij dit zegt bewijst maar weer eens wat voor persoon jij bent.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik heb een simpele keus gemaakt, achter blijven met een inactieve stam, waarvan ik en King het als enige ongeveer opnemen tegen dtw, of overstappen naar dtw, waar ik actief kan spelen, waar gezamenlijke acties zijn, en waar de organisatie een stuk beter is.

Ik vecht samen met de alliantie, dat is wat je hoort te doen als je in een stam zit. en bijvoorbeeld niet je oude stammaten in de steek laten voor een fusie, ik heb proxis uit respect niet aangevallen, tot er een nieuwe speler op kwam. en ik heb idd mijn respect verloren voor jou. doordat jij dit zegt bewijst maar weer eens wat voor achterlijk persoon jij bent.

Respect voor je mede stamgenoten ??

Volgens mij viel je ze op de lopende band aan en je was volgens mij gewoon bang voor proxis en toen je hoorde dat er een nieuwe speler op zat gelijk backstabben die hap
 

DeletedUser13897

Guest
Ik heb b0rg zelfs nog een maand de tijd gegeven, om proxis een beetje knap te ondersteunen, daarna ben ik pas begonnen met aanvallen. Ik heb nog zelfs toen ik al in dtw zat dorpen met proxis geruild zodat hij een beter cluster had. dus ik snap niet waar jij deze foute informatie vandaan haalt.
 

DeletedUser3166

Guest
Ik heb een simpele keus gemaakt, achter blijven met een inactieve stam, waarvan ik en King het als enige ongeveer opnemen tegen dtw, of overstappen naar dtw, waar ik actief kan spelen, waar gezamenlijke acties zijn, en waar de organisatie een stuk beter is.

Ik vecht samen met de alliantie, dat is wat je hoort te doen als je in een stam zit. en bijvoorbeeld niet je oude stammaten in de steek laten voor een fusie, ik heb proxis uit respect niet aangevallen, tot er een nieuwe speler op kwam. en ik heb idd mijn respect verloren voor jou. doordat jij dit zegt bewijst maar weer eens wat voor achterlijk persoon jij bent.

Mag je iemand zomaar achterlijk noemen op openbaar forum? Oh well, we hebben dan tenminste iets gelijk he gekko. Ik ga mij nu niet verlagen tot jouw niveau van schelden. Ik denk dat wereld 3 (op de alliantie na, en ook stiekem weet de alliantie het) wel weet wat voor een arrogant figuur jij bent geworden. Je spreekt alsof je god bent op wereld 3 en alsof jij de enigste actieve was aan DTW. Mag ik je eraan herinneren dat je enkel met king, proxis, niels en lkingpin+coinhunter aan dtw lag. Enkel deze laatste 2 waren vaak inactief.

Maar respect van jou moet ik niet en als geraden zal je die van mij ook nooit hebben. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb b0rg zelfs nog een maand de tijd gegeven, om proxis een beetje knap te ondersteunen, daarna ben ik pas begonnen met aanvallen. Ik heb nog zelfs toen ik al in dtw zat dorpen met proxis geruild zodat hij een beter cluster had. dus ik snap niet waar jij deze foute informatie vandaan haalt.

omdat ik het mischien zelf mee maakte ??

Maar het was niet dat je zijn cluster sterker maakte het ging alleen om je eigen cluster.
 

DeletedUser13897

Guest
Mag je iemand zomaar achterlijk noemen op openbaar forum? Oh well, we hebben dan tenminste iets gelijk he gekko. Ik ga mij nu niet verlagen tot jouw niveau van schelden. Ik denk dat wereld 3 (op de alliantie na, en ook stiekem weet de alliantie het) wel weet wat voor een arrogant figuur jij bent geworden. Je spreekt alsof je god bent op wereld 3 en alsof jij de enigste actieve was aan DTW. Mag ik je eraan herinneren dat je enkel met king, proxis, niels en lkingpin+coinhunter aan dtw lag. Enkel deze laatste 2 waren vaak inactief.

Maar respect van jou moet ik niet en als geraden zal je die van mij ook nooit hebben. ;)

Jij mag mij arrogant vinden, maar we zullen zien wie het onderspit gaat delven. je kan ook zelf initiatief nemen en naar het front toekomen en niet in k33 blijven hangen.

en misschien wat meer aanvallen? als je naar jou oda kijkt :p

137 Nachtwaker 6,57 Mio.

omdat ik het mischien zelf mee maakte ??

Maar het was niet dat je zijn cluster sterker maakte het ging alleen om je eigen cluster.

wederzijds voordeel noemen we dat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3166

Guest
Je mag altijd uittesten of mijn ODV stats waardig zijn gekko. Ik nodig je uit.
 

DeletedUser

Guest
Eum laat mij even rekenen. Normaal moet ik dat kunnen nu (straks proefexamen wiskunde en nog andere zooi). Ik zou zeggen 75% def :D

haha ^^
veel succes. :)

offence is alleen belangrijk op de juiste plaats op het juiste moment he..
dan kan je voort met kleine hoeveelheden? ^^
 

DeletedUser3166

Guest
haha ^^
veel succes. :)

offence is alleen belangrijk op de juiste plaats op het juiste moment he..
dan kan je voort met kleine hoeveelheden? ^^

Altijd mijn beredenering geweest. Hoewel tot mijn grote spijt ik tot 80% van mijn edeltijd tot internen gedwongen was. Daar pak ik natuurlijk geen goede stats mee, maar het moet soms noodzakelijk gebeuren he. Wel leuk als van die kneusjes zoals gekko je dan onderschatten. Laat hem maar afkomen. :rolleyes:

ps thx, ben benieuwd wat het gaat geven straks.
 

DeletedUser

Guest
Altijd mijn beredenering geweest. Hoewel tot mijn grote spijt ik tot 80% van mijn edeltijd tot internen gedwongen was. Daar pak ik natuurlijk geen goede stats mee, maar het moet soms noodzakelijk gebeuren he. Wel leuk als van die kneusjes zoals gekko je dan onderschatten. Laat hem maar afkomen. :rolleyes:

ps thx, ben benieuwd wat het gaat geven straks.

die ODA komt nog wel zeker?
je hebt iig meer als mij ^^

onderschatten leidt tot dietstructie?
 

DeletedUser3166

Guest
die ODA komt nog wel zeker?
je hebt iig meer als mij ^^

onderschatten leidt tot dietstructie?

Die ODA gaat zeker nog wel omhoog. Vroeger deed ik het niet maar nu stuur ik al men clears weg om de 2 weken. Maakt niet uit waar , als ze maar hun doel doen ;)

Mja als ik van het gezeur af wil zijn kan ik evengoed veel dorpen met enkel scouts maken en die in een dorp proppen en dan erop aanvallen. Met andere woorden stats zeggen niks in mijn ogen.
 

DeletedUser

Guest
Die ODA gaat zeker nog wel omhoog. Vroeger deed ik het niet maar nu stuur ik al men clears weg om de 2 weken. Maakt niet uit waar , als ze maar hun doel doen ;)

Mja als ik van het gezeur af wil zijn kan ik evengoed veel dorpen met enkel scouts maken en die in een dorp proppen en dan erop aanvallen. Met andere woorden stats zeggen niks in mijn ogen.

manipuleerbaar..
alhoewel ik dat vrij zielig vind..

maar ik ga slapen.
tot morgen. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
1 ding weet ik zeker, jij komt er niet in...

lol, jij bent het afdankertje van *DTW* je bent nergens van op de hoogte en hebt ook nog een grote mond van dat je in de *DTW* leiding komt ze lachen zich vast een ongeluk om jouw en je naiviteit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan