DRIVE & VTX VS. [.R!.], Family & -Free-

Reactiescore
30
Roboro is een beetje als Cavendish. Die duwt zijn tegen- en medestanders gewoon van hun fiets om een overwinning te behalen. Een overwinning waarbij ''een smetje'' een sterk understatement zou zijn. Het blijkt duidelijk uit zijn PM dat hij geen eens vertrouwen meer had in zijn eigen stamgenoten. Hij zegt dan wel dat zijn hart bij DRIVE ligt, maar als je uit angst dit plan verborgen houdt voor je eigen stamgenoten (waarbij je maar liefst 1,5 jaar in de stam zit, de pre-made trots waar steeds maar weer op gehamerd wordt) getuigt gewoon van onzekerheid en wantrouwen (ook wantrouwen naar hun bondgenoot toe). De discussie binnen R! over het eindigen van de wereld verliep totaal anders en is een laf argument om je plan uit te kunnen voeren, omdat er niet in vernoemd wordt dat zoveel R!-spelers voor dominantie wilden gaan. Verder is het einde van die PM gewoon lachwekkend, waarbij Roboro als een dictator alle antwoorden op PM's zou moeten checken. Vrijwel heel dat DRIVE is een beetje geïndoctrineerd en het lijkt alsof de meesten niet meer voor zichzelf kunnen denken. Dat zo'n PM eindigt met ''we hebben dan GEWONNEN'' is buitengewoon zielig. De eerzucht spat er weer van af, omdat in de statistieken niet te zien zal zijn dat ''zijn DRIVE'' verloren zou hebben als er door was gestreden voor dominantie. Gelukkig blijft dit verhaal nog wel doorleven totdat TW1 ophoudt met bestaan, dus was het voor hem persoonlijk gunstiger geweest als DRIVE gewoon op een normale manier verloren had. Domme keuze dus. Geldt overigens voor alle DRIVERs die hier achter staan.
 

DeletedUser74624

Guest
Dit bewijst maar weer dat sommigen zo hard op een "titel" geilen, dat ze de rest er om heen vergeten. :eek:
 

DeletedUser70023

Guest
1 dag verder, en er wordt toegegeven dat R! ook plannen maakte om op geheimen te eindigen. Ben benieuwd wat er morgen bekend wordt.
 

DeletedUser17072

Guest
1 dag verder, en er wordt toegegeven dat R! ook plannen maakte om op geheimen te eindigen. Ben benieuwd wat er morgen bekend wordt.

Lul niet zo, er zijn nooit plannen geweest in [.R!] op de wereld te beëindigen dmv geheimen
 
Reactiescore
7.944
1 dag verder, en er wordt toegegeven dat R! ook plannen maakte om op geheimen te eindigen. Ben benieuwd wat er morgen bekend wordt.

Moeilijk lezen, dat staat er niet namelijk.
Hier een plaatje voor je, misschien snap je dat wel.

16950c4d5222c9493a237a39df419934.png
 
Reactiescore
30
1 dag verder, en er wordt toegegeven dat R! ook plannen maakte om op geheimen te eindigen. Ben benieuwd wat er morgen bekend wordt.

Dat jij volgende maand 12 wordt?
 

DeletedUser70023

Guest
55 leden maar gestemd? Foei die inactiviteit!! Maar 68% opkomst...
___________________________________________________
'Gaan' had je trouwens beter als 'Proberen' kunnen neerzetten.
 

DeletedUser72274

Guest
55 leden maar gestemd? Foei die inactiviteit!! Maar 68% opkomst...
___________________________________________________
'Gaan' had je trouwens beter als 'Proberen' kunnen neerzetten.

Je zegt net zelf in het andere topic dat als we aan het verliezen waren blahblahblah (waar trouwens niks van klopt maarja). Je geeft zelf toe dat we aan het winnen waren, wat niet zo raar is sinds het ook duidelijk waar was.
 

DeletedUser70023

Guest
Ja ik heb op skype gezegd dat R! aan de winnende hand was.

Maar sinds wij 18/18 geheimen hebben, zijn jullie aan de verliezende hand en hebben jullie het noodplan tevoorschijn getoverd en dat was ook 18/18 geheimen in 1 stam proppen.

Wat jij misschien niet weet, maar wat Global (geloof ik) net had gezegd is dat dat noodplan al geruime tijd bestond.


Ik snap echter niet dat je die quote hiervoor hebt gepakt :)
 
Reactiescore
7.944
Nope, wij hadden geen noodplan. Wij gingen er namelijk vanuit dat mensen eerlijk waren.

Dat was dom van ons, mensen vertrouwen en pacten maken.
 

DeletedUser72274

Guest
Ja ik heb op skype gezegd dat R! aan de winnende hand was.

Maar sinds wij 18/18 geheimen hebben, zijn jullie aan de verliezende hand en hebben jullie het noodplan tevoorschijn getoverd en dat was ook 18/18 geheimen in 1 stam proppen.

Wat jij misschien niet weet, maar wat Global (geloof ik) net had gezegd is dat dat noodplan al geruime tijd bestond.


Ik snap echter niet dat je die quote hiervoor hebt gepakt :)

Nee, wij verliezen niet. Dit laat alleen zien dat jullie slechte verliezers zijn.
Maar eigenlijk heb ik het dan over drive, want jij hoort zowiezo niet bij 1 van de 2 groepen, je zit er alleen maar voor je geheimen in ;).
 

DeletedUser15999

Guest
Ik heb geen belangrijke geheimen hoor ;)
Je zit er dan ook puur omdat ixfury waarschijnlijk zijn stam mee wou nemen naar de overwinning. Natuurlijk heb jij verder geen toegevoegde waarde. Toch verrassend dat je dit zelf ook eens door hebt.
1406354329717.gif
 
Bovenaan