DRIVE & VTX VS. [.R!.], Family & -Free-

DeletedUser

Guest
Respect is ook iets wat men moet verdienen.
Geen respect voor tegenstanders? Kijk eens naar Tears of the River en Embax. DAT waren onze echte tegenstanders in Pugna en NOT.
Toen zij het moeilijk hadden, ons doel behaald en hun stam gevallen konden zij op ons rekenen.
Ze zijn de stam binnen gekomen als vrienden en zijn onderdeel geworden van onze groep.

Meer respect kun je een tegenstander bijna niet geven.

Maar om even in de sfeer van "Mr. Lucas" te blijven en zijn irrelevante dingen: Ik doe vrijwilligerswerk, ben volgroeid en heb testosteron.
 
Reactiescore
111
Respect is ook iets wat men moet verdienen.
Geen respect voor tegenstanders? Kijk eens naar Tears of the River en Embax. DAT waren onze echte tegenstanders in Pugna en NOT.
Toen zij het moeilijk hadden, ons doel behaald en hun stam gevallen konden zij op ons rekenen.
Ze zijn de stam binnen gekomen als vrienden en zijn onderdeel geworden van onze groep.

Meer respect kun je een tegenstander bijna niet geven.

...

Toen jullie (begonnen) met Tears recruteren was Pugna niet gevallen. Het recruteren was één van de redenen dat Pugna viel. Klein nuance verschil ;)

Verder zijn dat beide vijanden uit Pugna aangezien Embax in Not voornamelijk in Rim cluster heeft gehad waar hij speelde zonder direct front met [.R!]
 

DeletedUser

Guest
Re: DRIVE & VTX VS. [.R!.], Family & -Free-

Je bekijkt het hoe je het wilt. W33 is voorbij, dat is het belangrijkst. De manier waarop daarover zwijg ik.
Maar ik vind dat er al vanaf het begin geen enkel respect is naar de tegenstander toe...

Jij hebt ook last met je poot stijf te houden he. Eerst verdedig je de manier waarop en nu wil je er over zwijgen...
 

DeletedUser54299

Guest
Re: DRIVE & VTX VS. [.R!.], Family & -Free-

Je bekijkt het hoe je het wilt. W33 is voorbij, dat is het belangrijkst. De manier waarop daarover zwijg ik.
Maar ik vind dat er al vanaf het begin geen enkel respect is naar de tegenstander toe...

Sommige mensen toonden weinig respect, maar een groot aantal mensen wel. Een aantal mensen begonnen aardig respectloos, maar begonnen na verloop van tijd meer respect te tonen. (waaronder ik, ik wil me niet indenken hoe bijdehand ik was om tegen de discussieren tijdens mijn spionnenacties nu al bijna een jaar geleden. :D:D:D, ik besef me nu dat ik dat toen een stuk netter had moeten aanpakken :p)
 

DeletedUser

Guest
Toen jullie (begonnen) met Tears recruteren was Pugna niet gevallen. Het recruteren was één van de redenen dat Pugna viel. Klein nuance verschil ;)

Verder zijn dat beide vijanden uit Pugna aangezien Embax in Not voornamelijk in Rim cluster heeft gehad waar hij speelde zonder direct front met [.R!]

Het blijft gewoon vervelend als je gaat reageren terwijl je schijnbaar niet op de hoogte bent van hoe het ging.
Pugna viel om door wantrouwen in de groep + een groter ontstane angst voor R! dmv de overstap van Divine intervention. Toen de stam viel en TOTR Siege! in ging kwam er pas een sollicititatie binnen bij ons. Er werd niks gerekruut. Dat hebben we sinds het vertrek van Teveron al niet meer gedaan.

Tjah die laatste alinea? Hij lag gewoon tegen ons cluster aan. Kijk op de kaart en je ziet het direct ??
 

DeletedUser4141

Guest
Ik heb altijd een front gehad.
in C57 als rim speler met rekresh, Imperial King en enkele VH leden.

Klik hieronder om overnames te zien in C57
Overnames R!.jpg

Ik ben altijd een vijand geweest van R!. Ze zijn me nu nog altijd een hoop slaap schuldig! Na het uiteenvallen van VTX en NOT die alleen maar verliezen ontving en waar enkele sleutel spelers op DELETE gingen.
Zag ik geen uitweg. Eerst ging ik alleen aan de slag en maakte ik me klaar om strijdend tenonder te gaan.

Tot mijn grootste verbazing liet mijn grootste vijand mij toe in hun stam en werd ik onmiddellijk gezien als een stamgenoot. Vriendschapverzoeken, whatsapp (spam van Lars), een echt waardevol lid.

Toen ik hier aankwam, zag ik dat zij alle geheimen in bezit hadden maar niet wensten te gebruiken omdat een wereld dominatie strijd was afgesproken keek ik ernaar uit om nog eens stralen aan een front. deze kans kreeg ik van R! jammer genoeg heeft DRIVE deze snel ontnomen..

Persoonlijk zou ik niet herinnert willen worden als iemand die zich niet aan gemaakte afspraken kan houden. maar dat is persoonlijk natuurlijk. Je hebt natuurlijk wel gewonnen Roboro. Dat je hierdoor geen of weinig vrienden aan overhoud en eeuwig bestempeld wordt als de meest onbetrouwbare persoon in TW geschiedenis is dan maar een kleine bittere pil zeker?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Lol, DRIVE is echt slecht XD die invision, zufff en ixfuryanix verliezen keihard de laatste paar dagen XD
 

DeletedUser

Guest
Weet je wat grappig zou zijn. Als DRIVE op het laatste uurtje de spelers in kwestie kicked, waardoor R uiteindelijk toch wint en zij worden beschuldigt :D
 

DeletedUser

Guest
Weet je wat grappig zou zijn. Als DRIVE op het laatste uurtje de spelers in kwestie kicked, waardoor R uiteindelijk toch wint en zij worden beschuldigt :D

of dat wij snel leaven
en dan zeggen dat R! het altijd zo gepland had :O
 
Reactiescore
302
Ik heb altijd een front gehad.

Ik ben altijd een vijand geweest van R!. Ze zijn me nu nog altijd een hoop slaap schuldig! Na het uiteenvallen van VTX en NOT die alleen maar verliezen ontving en waar enkele sleutel spelers op DELETE gingen.
Zag ik geen uitweg. Eerst ging ik alleen aan de slag en maakte ik me klaar om strijdend tenonder te gaan.
Mij zijn ze ook veel slaap verschuldigd ;-)

Lol, DRIVE is echt slecht XD die invision, zufff en ixfuryanix verliezen keihard de laatste paar dagen XD

Tjah elk dorp in C65 staat letterlijk leeg xD niet veel dat ik kan doen
 
Bovenaan