DRIVE & VTX VS. [.R!.], Family & -Free-

DeletedUser

Guest
En ik had DRIVE veel hoger ingeschat

ik was tot daarnet nog zeer trots op mijn verleden bij DRIVE... als ik dan verwijten wordt de waarheid te vertellen en dat deze niet naar hun zin is dan hoeft het niet.

De woorden die ik op het forum plaatste ivm mijn tijd bij jullie mogen jullie uit jullie geheugen schrappen, als jullie de hele tijd hebben gedaan alsof ... als het erop aan komt zijn jullie alles waar je anderen hebt van beschuldigd

Is dit het je waard? Robin en andere DRIVE-leden? Het veroorzaken van zo'n schrijnende post van iemand die in mijn ogen één van de waardevolste leden van DRIVE was? Die heel veel geschiedenis voor de stam heeft geschreven? Ik vind van niet, maar ik ben bang dat sommige van jullie net iets anders in elkaar zitten.
 

DeletedUser72274

Guest
Robin, wat ben jij toch laf, en goed in zogenaamde argumenten gebruiken die we 15 posts terug van jou ook al hadden ontkracht.

Wij die altijd zo veel mogenlijk recruteren... maar jullie kijken uit voor edelruimte. Ik heb een pm gezien waarin jij precies het tegenovergestelde zij. Je wou oud free leden recruteren en ze vroegen wat er dan met edelruimte zou gebeuren. Maakte jou niet uit, en moesten ze zelf maar uitzoeken.

En wij hebben 3 zusterstammen... Jullie hebben start + jullie willen ZO best ook op nemen, dat is ook niet niks? En free leden namen jullie ook op zonder enig idee te hebben wie er uberhoupt op dat acc speelde.

Dat jullie niet aan het verliezen waren? Ook totale bullshit. Kijk eens hoeveel acc's je alleen al aan RR kweit bent gelopen... Ja, wij zijn de tel zelf ook kweit.

En nee, je hebt dit totaal niet gewonnen. Alle stats wijzen er op dat wij en meer winst behaalde + meer punten en oda hebben. Op deze mannier heb je alleen maar laten zien wat voor slechte verliezer jij wel niet bent.
 

DeletedUser

Guest
Lol, om hier even kort op in te gaan Jaap, over die Stats lees ik dat jullie alle recht hebben op de overwinning. Wel, is dat zo ?? Ik heb hier al andere spelers dingen zien verkondigen dat op basis van de stats R! in superlatieven zou verdienen te winnen. Vind ik toch op zich niet zo heel correct. Op basis van ODA lopen we 60 mil achter. Met iets minder leden + punten origineel, best niet slecht hé ... 8% minder ofzo.

( hoezo geen massa's stel ik me dan de vraag ... )

Verder is er ongeveer 800 mil aan verschil in ODD en staan we er nog steeds.

Andere stats geven jullie gelijk, de dorpenwinst. Maar in feite staan we er nog steeds met véél meer verliezen als andere ( vroegere ) tegenstanders.

Dus een overwinning zonder verdienste, sorry niet akkoord persoonlijk.
 

DeletedUser72274

Guest
En als nog zijn de stats in ons voordeel.
En had je ons meer tijd gegeven was noor drive in een paar maanden weg geweest hier :s.
 

DeletedUser

Guest
Het is geen zaak wie er wel of niet verdienen te winnen. Het is geen zaak van veroverde dorpjes of OD. Het is uiteindelijk een principe-kwestie. Er is een afspraak in goed vertrouwen gemaakt dat de wereld niet geeindigd ging worden op basis van geheimen maar op basis van een dominantie. R! maakte de keus voor dominantie en zette de afspraak op waar DRIVE akkoord mee is gegaan. Die afspraak is door DRIVE verbroken en het verbreken van die afspraak is de zaak waar het om draait. Degene die het verdiend om te winnen is er niet, maar degene die het NIET verdiend om te winnen is degene die willens en wetens een gemaakte afspraak, zwart op wit, in goed vertrouwen, verbreekt. Reageer op alle aspecten wat jullie willen, maar de enige DRIVE-leden die ik op dat aspect van de afspraak heb zien reageren zijn uit DRIVE gestapt en zitten in TRUST. Je reageert graag op wie het verdiend of niet om te winnen littleboss? Reageer dan op dit bericht, erg benieuwd naar jouw reactie hierop.
 

DeletedUser

Guest
:) Even op je eerste deel. Ik zie hierboven steeds de reactie van R'ers of andere mensen dat DRIVE op basis van stats het ook niet verdiend. Dus daarom was mijn reactie er vervolgens zo op.

Dat andere aspect is mij ook duidelijk. Ik weet wat er gebeurd is. En we zijn daar dik in de fout. Er valt daar niets aan te ontkennen, aan die afspraak.
Ik vind het ook heel erg dom dat we ooit zoiets zijn aangegaan. Maar als het om het account .TLB gaat ( waar ik niet de eigenaar van ben. enkel medespeler ) boeit ons dit niet echt en mag het allemaal gedaan zijn.
Dit spel en daarbij neem ik zeker onze ervaringen op w41 in acht, is echt naar de kl***.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Het spel is inderdaad naar de kloten zoals je zegt. Dat betekend niet dat de spelers zich daarom niet moeten houden aan afspraken.

Waarom kiest iedereen toch steeds die gemakkelijke weg, elke fout die hier is begaan is steeds verantwoord door te zeggen dat een ander het ook doet. Alsof jullie niet beseffen dat jullie zelf de oorzaak zijn van alles om zeep te helpen. Als jullie nu eens het karakter zouden hebben om voor 1 keer bij je zelf na te denken, en als je dan beseft dat het verkeerd is ook de juiste acties te ondernemen.

Er hebben me veel spelers gezegd dat ze respect hadden voor mijn acties, dat ze mijn hele gedachtengang volgden. Maar als puntje bij paaltje kwam durven ze 1 voor 1 niet hun praatjes waarmaken. Waarom zeggen jullie me dat jullie beseffen dat DRIVE niet wint, als je wil stoppen, zet je account dan op delete en laat wie wil verder spelen. als je wil stappen ondernemen maar je excuus is dat je de cospeler bent, ga dan in overleg met je hoofdspeler, ...

Ik vraag jullie gewoon voor deze ene keer eens dat geweten van jullie aan te spreken en te handelen naar hoe het hoort. Ik weet wel zeker dat men je fouten zal vergeven, zolang jullie ze maar tijdig herstellen.
 
Reactiescore
7.944
Zoals Tim al beaamt, wij hebben niks tegen spelers die DRIVE verlaten. Dat zijn de spelers die de eer verdienen, en daar zijn we jullie zeer dankbaar voor. Spelers die echter besluiten te blijven, dat gaat wat anders liggen.
 

DeletedUser

Guest
:) Ik speel tegenwoordig voor de PP. Op al mijn werelden.

Daarbij ben ik het actiefst op .TLB, dus bijgevolg steek ik mij ook nergens weg. Ik ben voor geheimen.
 

DeletedUser65921

Guest
Hawk blijft in DRIVE omdat acc niet van mij is maar van DRIVE en ik niet de ene stam niet ga stabben om de andere niet te stabben.
Dus vond ik het beste optie om gewoon zelf te quitten en vv ergens te droppen.
 

DeletedUser72274

Guest
Hawk blijft in DRIVE omdat acc niet van mij is maar van DRIVE en ik niet de ene stam niet ga stabben om de andere niet te stabben.
Dus vond ik het beste optie om gewoon zelf te quitten en vv ergens te droppen.

Maar je kan wel zien welke stam er in de fout gaat, en eigenlijk stab jij drive dan niet... Drive stabbed jou sinds er een afspraak was om die geheimen niet bij elkaar te zetten, en achter jullie ruggen om doen ze het toch :eek:
 

DeletedUser65921

Guest
Als ik eerlijk ben, ben ik vooral blij dat ik weer een tw wereld minder heb :D
Is sneu voor jullie, die waarschijnlijk wel nog wouden spelen maar mij maakt het niet echt uit, goed excuus om te stoppen hier, wou ik sinds het hacken van invision toch al doen.
 
Reactiescore
7.944
:) Ik speel tegenwoordig voor de PP. Op al mijn werelden.

Daarbij ben ik het actiefst op .TLB, dus bijgevolg steek ik mij ook nergens weg. Ik ben voor geheimen.

bravo2.gif
 
Reactiescore
303
Zoals Tim al beaamt, wij hebben niks tegen spelers die DRIVE verlaten. Dat zijn de spelers die de eer verdienen, en daar zijn we jullie zeer dankbaar voor. Spelers die echter besluiten te blijven, dat gaat wat anders liggen.

Ga je die mensen die nog in DRIVE blijven ook bedreigen?

Global Knowledge gisteren om 20:36 uur
Best, je hebt zojuist heel w33 en meer dan 130man een mes in de rug gestoken.

Jouw reputatie is naar de kloten Joeri, jij komt nergens meer aan de bak op heel TW, daar zorg ik wel voor.
 
Reactiescore
7.944
Ga je die mensen die nog in DRIVE blijven ook bedreigen?

Jup, als ze net zo harten loos zijn als jou komen ze nog aan bod.
Verder nog vragen?

ixfuryanix 21.11.14 20:39
Als ik onder een nieuwe naam speel weet niemand wie ik ben? ;-) Verander men skype, men irl naam.

Misschien heet ik zelf niet joeri..

Succes met je andere naam man.
 
Bovenaan