DRIVE & VTX VS. [.R!.], Family & -Free-

DeletedUser7507

Guest
Het is inmiddels 135 dagen geleden dat de wereld officieel opengebroken zou worden. Met een flitsende massa werd de oorlog door [.R!.], Family & Retro. verklaard aan de alliantie van Pugna en DRIVE. Pugna is weg, evenals Retro, dat zich nu als eenmansstam een ware Revision of the Past kan noemen. De mortuis nil nisi bene. En wat zijn er een dooien. Om er maar even een paar te noemen: Downforce, Talisker, Jo jo, Not-Afraid, Buzzlightyear, Fear of Lightning zijn maar een paar namen van de geslagenen, om maar te zwijgen van de miljoenen eenheden die in de loop der tijd voor hun heren gesneuveld zijn.

De Vrijheidsstrijders van -Free-, zullen te samen met de rebellen van [.R!.] en het familiaire Family hun absolute best moeten doen om het gehate DRIVE te verslaan in deze zeer interessante oorlog. En er is een nieuwe wind gaan waaien. In de donkere straatjes en de stille steegjes heerst een kille wind. Vortex voegt zich bij dezen definitief in het strijd gewoel. Al een flink tijdje zijn wij bondgenoten, iets wat binnen de vijand werd beantwoord door met hen hen een individuele oorlog aan te gaan. Om deze individualistische onzin aan te pakken, alsmede om de onduidelijkheid op het AF uit de wereld te helpen, bied ik U hier aan: Het officiele oorlogstopic voor de wereldoorlog van W33. Ave, morituri te salutant.

Allereerst, een kaartje.
nl33

Family = Roze
[.R!.] = Lichtblauw
-Free- = Oranje

DRIVE = Zwart
VTX = Lichtgroen

Dit kaartje is inclusief zusterstammen als START, -FFF- & [.O3.]

Dan wat statistiekjes:
Zijde 1:
Stammen: DRIVE, VTX, START, RS
Zijde 2:
Stammen: -Free-, -FFF-, [.O³.], [.R!.], [.VH.], Family, Retro.

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 14,729
Kant 2: 27,767
Verschil: 13,038

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,296
Kant 2: 2,430
Verschil: 1,134

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 109,914,580
Kant 2: 207,697,428
Verschil: 97,782,848

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 11,945,373
Kant 2: 21,861,736
Verschil: 9,916,363

chart

Uiteraard zegt een tijdframe voor altijd weinig over de huidige situatie, gezien de grote wijzigingen die is er sindsdien zijn gebeurd en oa. Pugna niet bij deze stats mee genomen kunnen worden. Dus laten we naar de statistieken van de afgelopen maand kijken:
Zijde 1:
Stammen: DRIVE, VTX, START, RS
Zijde 2:
Stammen: -Free-, -FFF-, [.O³.], [.R!.], [.VH.], Family, Retro.

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 2,482
Kant 2: 4,298
Verschil: 1,816

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 430
Kant 2: 892
Verschil: 462

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 18,717,470
Kant 2: 35,501,019
Verschil: 16,783,549

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4,024,820
Kant 2: 8,075,466
Verschil: 4,050,646

chart
Ok, jullie staan voor. Geen probleem, want wij zullen alsnog als winnaar uit de bus komen :) Een zeer faire en mooie oorlog gewenst heren! En laten we dit topic nu eens actueel houden. :)

Nog een laatste note aan alle andere stamleiders: We hebben nu 1 prachtige oorlog gaande. Er zijn echter ook individuele oorlogen bezig(R tegen VTX, Free tegen VTX). Ik zou voorstellen die oorlogen stop te zetten en je op het grote plaatje te richten. Echter is die keuze aan jullie, uiteindelijk maakt het voor de oorlog zelf geen flikker uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het plaatje klopt niet helemaal? [.O3.] is ook roze.

Nogmaals, veel succes iedereen;)
 

DeletedUser54299

Guest
Als je retro in de statistieken hebt vind ik eigenlijk dat ook Pugna erin moet ;).

Nogmaals veel succes aan alle deelnemers, en extra veel succes aan de nieuwe deelnemers!
 

DeletedUser7507

Guest
Als je retro in de statistieken hebt vind ik eigenlijk dat ook Pugna erin moet ;).

Nogmaals veel succes aan alle deelnemers, en extra veel succes aan de nieuwe deelnemers!
Ik ook, maar dat werkt niet via TWStats omdat de stam niet meer bestaat ;)
 

DeletedUser

Guest
heel veel success, ik hoop dat jullie (DRIVE) de oorlog nog een tijdje spannend kunnen houden.
 

DeletedUser

Guest
(strijdgewoel is 1 woord Rop) Véél succes iedereen :D Al voel ik me als zwart zijnde precies wat omsingeld :eek:
 

DeletedUser50691

Guest
Datum Gebeurtenis
mei 29
23:18 De stam VTX is toegetreden tot de oorlog.

Lol mocht eens tiet worden :D
 

DeletedUser50691

Guest
julllie ook ;)

succes hebben ze niet meer nodig in free en R! massa leden met elkaar is verrot dus hoef je ze ook niet te wensen :p
 

DeletedUser

Guest
Leuk dat je een nieuw topic maakt, daar dan ook een pluspuntje voor. Maar mijn persoonlijke mening is dat je deze openingspost vol met bullshit hebt gegooit die niet in een openingspost hoort. Onder andere al je persoonlijke opmerkingen ertussen die nergens op slaan, in een reactie in het topic mag je van mij alles neerzetten, maar een openingspost van een oorlogstopic is puur bedoeld om een beeld te schetsen van de oorlog en moet dus zo neutraal mogelijk proberen gemaakt te worden om een weergave te geven van de situatie, en meer niet... Anders vind ik dat de andere 4 stammen ook recht hebben om een eigen oorlogstopic te maken met een beginpost die in hun eigen kleurtje is geschreven.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind persoonlijk dat hij het bovenste stuk mooi objectief heeft proberen houden. Verder is het inderdaad waar dat zijn onderste stuk wat subjectiever is, maar dit is een forum. We doen hier toch niet aan nieuws schrijven ? Niet dat ik zwaar aan je reactie til, ik snap het wel. Zou denk ik voor mezelf ook zo aanvoelen.
 
Bovenaan