DRIVE & VTX VS. [.R!.], Family & -Free-

DeletedUser74358

Guest
Komend van iemand die gestopt is.

En ja hoor, de volgende reactie die verkeerd is. Brian speelt gewoon nog bij mij op het account...

Ach ach zufff, ten eerste laat je zien dat je niet kan winnen op een eerlijke manier, niet dat jij maar enig aandeel zou hebben in die winst, maar je laat ook nog is zien dat je precies helemaal niks kan op het AF. Je posts slaan helemaal nergens op..

Hilarisch dit op een zondag, uitbrakken en Zufff zn reacties lezen:D
 
Reactiescore
7.942
Zelfs al lassen we de massa af. Dan nog faal je dik

f1885a1161fe1f32e60116b8d105d46e.png
 

DeletedUser65978

Guest
Beste allemaal,

Geen emotionele propaganda van mij! Geen kwalijke woorden aan het adres van Drive en NOT.

Wel heb ik enkele vragen gezien ik de samenhang wat kwijt ben!

1° Hoe kan er nog een stemming plaats vinden als er al een beslissing is genomen nl "pact om wereld te winnen op basis van dominantie"?

2° Hoe kan een democratische meerderheid kiezen voor "winnen op basis van geheimen" als slechts een minderheid op de hoogte was van het evil plan?

3° Waarom worden alle leiders hun rechten afgenomen als er zoveel vertrouwen is binnen Drive?

4° Hoe kan het zijn dat er goede argumenten bestaan om een pact te breken?

5° Hoe kan het zijn dat men een beslissing neemt op basis van Irrationele gedachten? Drive is nooit irrationeel geweest (cfr alle posten van Roboro) (irrationele gedachten: R zou wereld zelf eindigen met geheimen, discussie rond geheimen)

Graag begrip voor mijn onwetendheid en zwak geheugen.

Groet
Geert
 

DeletedUser

Guest
Hihi, voor de meeste is een vrij logische verklaring. Niet-DRIVERS kunnen hem ook geven. Ik ga selectief antwoorden.

2) Er was een duidelijke democratische meerderheid in stemmen, zéér duidelijk ( Niet tegenstaande dat er tegenstemmers waren, die volledig recht en gelijk hebben in die mening.) In die bewuste stemronde. Vervolgens is er gewoon een actie in mekaar gezet omdat veel spelers dankzij die stemming elkaar gingen wantrouwen vermoed ik. Alhoewel het duidelijk was dat er iets ging gebeuren. Ik wist er zelfs niets vanaf maar je zag het gewoon aan de uitgebrachte stemmen en de daaropvolgende topics.

5) Dat zul je toch moeten verduidelijken. Je bedoelt hiermee de uitspattingen die ik hier soms lees ? Volgens mij kan ik voor beide kampen (?) logische redenen aanbrengen. Activiteit is daar één van. En individueel per speler, zijn er zeker nog te vinden. ( Wederom in beide kampen, aangezien jullie ook 11 'pro' geheimen-stemmers hadden ? )

De rest ga ik niet op antwoorden omdat ik lang niet tot alles betrokken was / lang geen leidinggevende ben ofzo.
 
Reactiescore
7.942
Jullie hebben het pact aangenomen met de intentie deze later weer te verbreken en zo heel w33 te naaien.
Punt, simpel. Wantrouwen my ass. Zulk soort mensen zijn jullie, niks goeds aan.
 

DeletedUser

Guest
:) Leuk dat je ons daar persoonlijk voor gaat uitmaken. Terwijl dit een collectieve beslissing is. Maar voorts, onwaar.
 

DeletedUser

Guest
Als je niet wil dat je er persoonlijk voor uitgemaakt wordt moet je uit de groep stappen. Je stopt ermee, je stapt uit DRIVE etc. Jullie verschuilen je achter het collectief als het gaat om het eindigen van de wereld, dan durft niemand een beslissing te maken oftewel is iedereen het ermee eens die in DRIVE blijft. Dan dan kan het collectief gewoon geïndividualiseerd worden naar elk afzonderlijk persoon. Aangezien het collectief onbetrouwbaar is, is elk individu binnen dat collectief onbetrouwbaar.
 

DeletedUser

Guest
Het meest trieste is toch nog altijd dat ze niet door hebben dat het foute boel is.
Moesten ze nu nog zeggen: "we weten dat dit fout is, maar kan ons niet schelen (want wij zijn evil)", dan zou ik er nog begrip voor kunnen opbrengen. Nu overheerst vooral het ongeloof over hoe iemand zich zo dom kan gedragen.
 

DeletedUser44024

Guest
:) Leuk dat je ons daar persoonlijk voor gaat uitmaken. Terwijl dit een collectieve beslissing is. Maar voorts, onwaar.

jij verschuilt je achter het collectief. Het collectief bestaat uit individuen, deze zijn alle verantwoordelijk voor de huidige situatie. Ben je het niet eens met de gang van zaken, stap dan uit drive, zoals andere spelers die zich aan gemaakte afspraken willen houden al gedaan hebben. Blijf je, dan sta je als individu blijkbaar 100% achter de beslissing van het collectief Drive.

Jij verbind je spelers reputatie aan hoe deze wereld ten einde komt. Achteraf zeggen dat je het eigenlijk toch niet eens was met de manier waarop W33 is geëindigd zal door niemand worden gelooft.

Straks 'winnaar W33' onder je profiel zetten zal niet worden gezien als een prestatie, maar eerder als een brevet van onvermogen.
 

DeletedUser55242

Guest
Man man man.

Zie jullie bezig, een spelletje, een grafisch spelletje, voor kinderen (no offence naar de oudere spelers).
Ik ben blij dat deze wereld wordt beëindigd... Mijn laatste wereld, 16 jaar, en tijd om mijn lui gat op te heffen en iets te doen wat moet gedaan worden. Niet zinloos op een grafisch spelletje spelen.
Vaarwel :*
 

DeletedUser

Guest
Man man man.

Zie jullie bezig, een spelletje, een grafisch spelletje, voor kinderen (no offence naar de oudere spelers).
Ik ben blij dat deze wereld wordt beëindigd... Mijn laatste wereld, 16 jaar, en tijd om mijn lui gat op te heffen en iets te doen wat moet gedaan worden. Niet zinloos op een grafisch spelletje spelen.
Vaarwel :*

Denk dat iemand z'n adolescentpilletjes heeft genomen.
 
Reactiescore
7.942
Re: DRIVE & VTX VS. [.R!.], Family & -Free-

:) Leuk dat je ons daar persoonlijk voor gaat uitmaken. Terwijl dit een collectieve beslissing is. Maar voorts, onwaar.

:eek: Schaam je

Man man man.

Zie jullie bezig, een spelletje, een grafisch spelletje, voor kinderen (no offence naar de oudere spelers).
Ik ben blij dat deze wereld wordt beëindigd... Mijn laatste wereld, 16 jaar, en tijd om mijn lui gat op te heffen en iets te doen wat moet gedaan worden. Niet zinloos op een grafisch spelletje spelen.
Vaarwel :*

Hopen tot nooit weer ziens, spelers met zo'n instelling kunnen beter gelijk wieberen
 

DeletedUser44024

Guest
Man man man.

Zie jullie bezig, een spelletje, een grafisch spelletje, voor kinderen (no offence naar de oudere spelers).
Ik ben blij dat deze wereld wordt beëindigd... Mijn laatste wereld, 16 jaar, en tijd om mijn lui gat op te heffen en iets te doen wat moet gedaan worden. Niet zinloos op een grafisch spelletje spelen.
Vaarwel :*

man man man,

dus omdat dit jou laatste wereld is, vind je het een goed idee om het zo te stoppen en het voor de rest die deze wereld nog wel willen uitspelen te verneuken... ga dan gewoon op delete als het je niks kan schelen.
 

DeletedUser24338

Guest
DRIVE wint door middel van het opgeven van alle respect en eer verbonden aan de eindoverwinning. Een einde dat best passend is voor een wereld met de prominente aanwezigheid van Roboro. Triest dat het zo hard gesteund wordt binnen DRIVE. Proficiat kerels.
 

DeletedUser

Guest
Als je niet wil dat je er persoonlijk voor uitgemaakt wordt moet je uit de groep stappen. Je stopt ermee, je stapt uit DRIVE etc. Jullie verschuilen je achter het collectief als het gaat om het eindigen van de wereld, dan durft niemand een beslissing te maken oftewel is iedereen het ermee eens die in DRIVE blijft. Dan dan kan het collectief gewoon geïndividualiseerd worden naar elk afzonderlijk persoon. Aangezien het collectief onbetrouwbaar is, is elk individu binnen dat collectief onbetrouwbaar.

Ik verstop me ook niet achter het collectief. We willen dat de wereld stopt. De manier waarop ben ik zelf niet voor te vinden maarja. En de daaraan verbonden dingen ( met Tim; LV etc. ) Domme dingen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74358

Guest
Ik verstop me ook niet achter het collectief. We willen dat de wereld stopt. De manier waarop ben ik zelf niet voor te vinden maarja. En de daaraan verbonden dingen ( met Tim; LV etc. ) Domme dingen.

Als je niet wilt dat de wereld zo eindigt, kan je alsnog VV geven of op delete gaan en naar TRUST..
 

DeletedUser

Guest
Man man man.

Zie jullie bezig, een spelletje, een grafisch spelletje, voor kinderen (no offence naar de oudere spelers).
Ik ben blij dat deze wereld wordt beëindigd... Mijn laatste wereld, 16 jaar, en tijd om mijn lui gat op te heffen en iets te doen wat moet gedaan worden. Niet zinloos op een grafisch spelletje spelen.
Vaarwel :*

Dat spelletje was niet enkel van DRIVE om te spelen. Dat spelletje speelden talloze spelers op w33. Dat spelletje haalden talloze spelers nog veel plezier uit. Dat spelletje werd keihard verloren door DRIVE waardoor ze wilden stoppen met het spelletje. Ondanks afspraken. Maargoed, 16 jaar is een typische puberleeftijd, en pubers zijn gewoon egocentrisch en hebben weinig oog voor het belang van een ander. Zo zullen er wel meerdere zijn binnen DRIVE wat een hoop zou verklaren.

Ik verstop me ook niet achter het collectief. We willen dat de wereld stopt. De manier waarop ben ik zelf niet voor te vinden maarja. En de daaraan verbonden dingen ( met Tim; LV etc. ) Domme dingen.

Je verstopt je wel achter het collectief. Als je dat niet deed zou je eerlijk uit DRIVE stappen of afstand nemen van het account TLB en op die manier stoppen. Je durft geen beslissing te nemen dus blijf je zitten waar je zit. Oftewel een verschuilen achter een collectief.
 

DeletedUser44024

Guest
Ik verstop me ook niet achter het collectief. We willen dat de wereld stopt. De manier waarop ben ik zelf niet voor te vinden maarja. En de daaraan verbonden dingen ( met Tim; LV etc. ) Domme dingen.

Onzin, je kan je prima vinden in de manier waarop het nu eindigt, anders was je wel naar Trust gegaan of in ieder geval uit Drive. Misschien kan je voor die 500pp een ruggegraat kopen.
 
Bovenaan