Divine & Rise! vs. BB

DeletedUser76503

Guest
Ik heb je in pm al lang uitgelegd lol, wil je graag dat ik even kopieer en plak wat ik naar je stuurde zodat ook divine het kan lezen? Wil ik best doen hoor
 

DeletedUser

Guest
Heb ik toch al gedaan in pm haha wtf is dit

Ok, misschien heb ik een probleem met het AF en mis ik een paar posts.
Kan iemand quoten wat zijn antwoord was??

Als je iemand van iets beschuldigt in het openbaar ben je wel verondersteld om je ook te verantwoorden in het openbaar.
 

DeletedUser63648

Guest
Kerel die paar posts is het perfecte bewijs van hoe zielig jij bent. Kéérl wtf denk je
 

DeletedUser

Guest
Kerel die paar posts is het perfecte bewijs van hoe zielig jij bent. Kéérl wtf denk je
Blijf maar van de echte vraag afdwalen, bang om eens iets deftig te antwoorden op een rechtstreekse vraag?
Dat jij me zielig vind respecteer ik dat jou opinie maar je antwoord heeft daar niets mee te maken en heb je nog niet rechtstreeks beantwoord.
Dus graag eens een oprechte antwoord.

Haha lol, nee de rest van de af'ers mogen nieuwsgierig zijn
Als je iemand valselijk beschuldig in het openbaar mag je je ook in het openbaar verantwoorden als het uitkomt dat het geen waar is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76503

Guest
Manson wat ben je in eens boos, je houden is wel veranderd na het weekend zeg poepoe
 

DeletedUser63648

Guest
ik snap ff niet waar pim je onterecht van beschuldigd, mandom. Kijk van mezelf weet ik het wel maar dat is gewoon waar; Genoeg bewijs zoals je zelf ook al hebt kunnen constateren. Dus tja. Zeg nou gewoon wat je wilt kerel want zo wordt het echt enkel erger voor je .
 

DeletedUser76503

Guest
Ik dacht dat hij zijn dorpen afbrak omdat hij opgaf, manson vond die opmerking niet zo leuk
 

DeletedUser

Guest
ik snap ff niet waar pim je onterecht van beschuldigd, mandom. Kijk van mezelf weet ik het wel maar dat is gewoon waar; Genoeg bewijs zoals je zelf ook al hebt kunnen constateren. Dus tja. Zeg nou gewoon wat je wilt kerel want zo wordt het echt enkel erger voor je .
Als je niet weet waar we het over hebben moet je dan ook niet antwoorden en hem gaan steunen en schrijven dat het komt omdat ik niet tegen mijn verlies kan.


Ik dacht dat hij zijn dorpen afbrak omdat hij opgaf, manson vond die opmerking niet zo leuk
je weet evengoed als ik dat ik het daar niet over heb, wel ja dat is 1 van de twee punten.
Nu nog uitleg over het tweede punt?

Je respecteert het dat mensen je zielig vinden?
Hahahaha, wat een dipshit ben jij toch ook :D
Ja, dat is zijn zaak niet die van mij, als hij vind dat ik een kikker ben of een pot bloemen is dat zijn zaak, ik ben geen psychiater en hem van zijn waan ideen gaan redden.
Als hij de wereld vierkantziet zal ik dat ook respecteren.
 

DeletedUser63648

Guest
tja dat je niet tegen je verlies kan heb je nu maar gelijk bewezen denk ik zo.
 

DeletedUser

Guest
tja dat je niet tegen je verlies kan heb je nu maar gelijk bewezen denk ik zo.
maar wat heeft dat nu te maken met insane clown en zijn beschuldigingen??
Altijd maar vanalles schrijven zonder argumenten.
Leg eens uit? Met je eigen woorden.

Nah, andere punt heb ik pm al uitgelegd toch?
Ok, ik zal het dan zelf maar schrijven zeker? We hebben het idd over gechat via pm.
Het feit is dat als je iemand op het AF van iets beschuldig en het ndaien uitkomt dat het geen waar is dat je dan je verantwoordelijk moet nemen en het terug rechtzetten.

1) Jij wist niets van mijn plannen omtrent het reduceren van de grootte van mijn dorpen. Jij had geen enkel idee waarom ik dat doe en tot hoeveel punten ik ze zal verlagen. Mijn dorpen hadden toen gemiddelt nog meer dan 8500 punten stuk.
Dan kom je hier op het AF roepen en me openlijk te beledigen alsof ik mijn dorpen afbreek tot ze klein worden en W39 probeer te saboteren, je verliest alle respect voor me en het is een zeer domme actie en nog iets.
- Volgende keer voor je iemand zo begint te beschuldigen adviseer ik je om het hem eerst zelf eens te vragen wat zijn plannen zijn.


2) Jij hebt me vals beschuldigt van liegen toen ik uitlegde dat ik het puntenaantal van mijn dorpen reduceer om meer troepen te maken.
Waarom zou ik daarover gaan liegen?
-Volgende keer als je iemand van liegen beschuldigt ofwel moet je heel zeker zijn ofwel moet je afkomen met bewijzen.

Ik heb het nu zelf uitgelegd in jouw plaats.

Edit: Zeker als leider van een stam zoals Rise moet je durven je verantwoordelijkheid nemen en als je verkeerd zit het ook toegeven, dat moet ik hier ook alle dagen aanhoren ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76503

Guest
Ik had allang van leon door gekregen waarom je je dorpen afbrak manson, daarom wist ik het ook. Ik was je alleen maar een beetje aan het pesten, wel grappig hoe makkelijk je hapt
 
Bovenaan