Divine & Rise! vs. BB

Reactiescore
151
Lekker makkelijk om dan meteen te stoppen. Toont echt weer hoeveel BB nou voorstelde ..

Ja sure die speler die op Crysler zat wilde jullie een streek leveren, maar is dat nu het einde van de wereld? Elke stam heeft wel eens een tegenvaller, groot of klein.
Uiteindelijk hadden jullie na 200 dorpen verlies het account toch weer terug in handen? Als je dan actief defft en een nieuwe linie trekt kun je het account zo weer stabiliseren, tuurlijk met verliezen.

Maar dan was het 250 dorpjes verlies ofzo geweest, zooi edels van Divine nog dood, en kon je met 2.5M punten minder verder spelen, wat in het grote verhaal van de wereld eigenlijk niet zo achterlijk veel is.

Maar in plaats van dat geven jullie instant op, lekker makkelijk. Ja geef maar de schuld aan iets anders. Want die actie heeft namelijk de hele wereld van speelbaar in volledig onspeelbaar gemaakt :rolleyes:
BB is de enige stam waar ooit iets fout is gegaan, vast niet dat andere stammen soms ook dikke tegenvallers hebben :rolleyes:

Maak je er maar lekker goedkoop vanaf. Bewijst wel hoeveel BB waard was.
 

DeletedUser

Guest
De forum staat er anders vol van en je kan er geen halve dag over zwijgen. Als ik een dag het AF mis begin jij telkens over BB, ofwel mis je mijn gespam :p

Er is een verschil. BB heeft niks op W39 gebracht dat noemingswaardigs is. Waarom gaat het hier dan wel continu over BB? Omdat iedereen de stam belachelijk maakt, niet omdat BB ook maar iets voorstelt, want dat doen ze niet.
 

DeletedUser

Guest
Lekker makkelijk om dan meteen te stoppen. Toont echt weer hoeveel BB nou voorstelde ..

Ja sure die speler die op Crysler zat wilde jullie een streek leveren, maar is dat nu het einde van de wereld? Elke stam heeft wel eens een tegenvaller, groot of klein.
Uiteindelijk hadden jullie na 200 dorpen verlies het account toch weer terug in handen? Als je dan actief defft en een nieuwe linie trekt kun je het account zo weer stabiliseren, tuurlijk met verliezen.

Maar dan was het 250 dorpjes verlies ofzo geweest, zooi edels van Divine nog dood, en kon je met 2.5M punten minder verder spelen, wat in het grote verhaal van de wereld eigenlijk niet zo achterlijk veel is.

Maar in plaats van dat geven jullie instant op, lekker makkelijk. Ja geef maar de schuld aan iets anders. Want die actie heeft namelijk de hele wereld van speelbaar in volledig onspeelbaar gemaakt :rolleyes:
BB is de enige stam waar ooit iets fout is gegaan, vast niet dat andere stammen soms ook dikke tegenvallers hebben :rolleyes:

Maak je er maar lekker goedkoop vanaf. Bewijst wel hoeveel BB waard was.

Goede analyze van de feiten. Ik ben er niet overal mee eens, maar je hebt een kwalitatieve post geschreven, iets waar we meer behoefte aan hebben hier.

Er is een verschil. BB heeft niks op W39 gebracht dat noemingswaardigs is. Waarom gaat het hier dan wel continu over BB? Omdat iedereen de stam belachelijk maakt, niet omdat BB ook maar iets voorstelt, want dat doen ze niet.
Wie is iedereen? :confused: Ik hoor nooit iemand van FIRE, FORGET, -IG- en al de andere stammen dat BB belachelijk maakt.
ik weet dus niet precies wat het woordje iedereen voor jou betekent, maar je hebt af en toe van die rare logica :p
 

DeletedUser45617

Guest
Ik heb maar 2 vragen. Hoe the fuck bestaat BB nog steeds en waarom heeft Manson nog geen permanente ban op dit forum gekregen?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb maar 2 vragen. Hoe the fuck bestaat BB nog steeds en waarom heeft Manson nog geen permanente ban op dit forum gekregen?

Waarom zou BB niet meer bestaan?
Hoezo permanente ban? Om welke reden? Ik kleineer niemand zoals enkele anderen dat wel doen, ik scheld niemand naar bepaalde namen of termen, wat bepaalde acounts hier wel doen, ik antwoord altijd beleefd en hou me netjes aan de regels.
Verklaar eens waarom ik een ban verdien?
 

DeletedUser73204

Guest
Waarom kunnen mensen die niet op deze wereld spelen toch op dit forum reageren.......daar moet een Ban voor komen.
 

DeletedUser63648

Guest
BB maakt nu al helemaal geen kans meer. De sterkste speelster van TW zit nu ook bij ons.
 

DeletedUser73204

Guest
Klopt helemaal! maar ik speel hier nog en jij? Nieuwsgierig of gewoon niets beters te doen?
 

DeletedUser

Guest
Wie is iedereen? :confused: Ik hoor nooit iemand van FIRE, FORGET, -IG- en al de andere stammen dat BB belachelijk maakt.
ik weet dus niet precies wat het woordje iedereen voor jou betekent, maar je hebt af en toe van die rare logica :p

Het ging over de forumgangers. Hebben Fire, Forget en -IG- forumgangers? Niet echt.
Welke forumgangers zijn er dan nog meer? Ow, Rise en Divine.
Maken Rise en Divine BB belachelijk? Ja.

Dat je het niet wist heeft niks met mijn logica te maken en alles met jouw gebrek aan intelligentie.
 

DeletedUser76503

Guest
Ik weet dat ik van de rise/divine kant ben, maar moet dit echt jongens?
Manson heeft geprobeerd deze wereld nog zo lang mogelijk open te houden, heeft zijn uiterste best gedaan. En helaas voor hem is een kort avontuur geworden. Ik vind het niet heel gepast om nu manson af te zeiken om wat hij allemaal fout doet. Jij iedereen is van mening dat manson zich voor schut zet hier op het AF. Ja BB stelt niets voor, dat weten we ook allemaal
Maar om nu manson af te gaan zeiken vind ik niet heel gepast. Maar dat is mijn mening, jullie mogen je eigen mening hebben.
 

DeletedUser73204

Guest
Ben ik met je eens, maar als jezelf niets bent moet je toch op een ander gaan fitten zodat het lijkt alsof je wel wat bent......;)
 
Reactiescore
1.039
Ik weet dat ik van de rise/divine kant ben, maar moet dit echt jongens?
Manson heeft geprobeerd deze wereld nog zo lang mogelijk open te houden, heeft zijn uiterste best gedaan. En helaas voor hem is een kort avontuur geworden. Ik vind het niet heel gepast om nu manson af te zeiken om wat hij allemaal fout doet. Jij iedereen is van mening dat manson zich voor schut zet hier op het AF. Ja BB stelt niets voor, dat weten we ook allemaal
Maar om nu manson af te gaan zeiken vind ik niet heel gepast. Maar dat is mijn mening, jullie mogen je eigen mening hebben.
Je weet zelf ook hoe ze altijd op dit forum gepost hebben en dit is doorheen de hele wereld niet veranderd:p het enige verschil is dat ze nu naar verhouding meer posten omdat de kwaliteit en lengte van de posts aanzienlijk gedaald is. Dat hun niet veranderde poststijl Manson echt kut uitkomt is jammer maar niet hun schuld vind ik. Verder heeft Manson het er zelf naar gemaakt, eerst met volle overtuiging roepen dat je zo veel mogelijk wil vertragen en nu na 1 verlies dat zelfs niet volledig aan BB lag wel lekker voor de (nog) makkelijke(r) weg kiezen en heel kinderachtig gaan turtlen, dan verdien je niet beter dan dit naar mijn mening.

We once were the Kings and Queens of promise and we delivered, BB were the victims of themselves
Ben ik met je eens, maar als jezelf niets bent moet je toch op een ander gaan fitten zodat het lijkt alsof je wel wat bent......;)

*vitten, en we beweren nergens zelf het allemaal top te doen, we wijzen enkel Manson en de zijnen op hun tekortkomingen
 
Bovenaan