Divine & Rise! vs. BB

DeletedUser73204

Guest
Okeej. Vitten-fitten. klink hetzelfde, idd ander betekenis pffffff (die nederlandse taal ook, die ga ik nooit begrijpen):(
 
Reactiescore
151
Gaan de BB heren nu allemaal afbreken naar HQ 15 muur 20? :D

No worries. Elke soldaat en elk muurlevel dat je dan verliest kun je niet meer opbouwen. Ongeacht hoe slecht m'n ODA/clear wordt als het moraal heel laag wordt, elke stap die we dan zetten kan niet meer terruggenomen worden.

Ondertussen 0 druk op ons, en gewoon elke 2 weken met de clears smijten. Ik heb volgens mij wel laten zien ondertussen, hoe weinig het me boeit als ik er een paar honderd kwijtraak :D

Succes met deffen jongens, maar dit zal nog maar 1 kant op kunnen ;)
 
Reactiescore
1.037
Eigenlijk was het wel leuk geweest om hq ook buiten het kataverdrag te laten, konden we die onder de 15 houden zodat ze niet konden afbreken
 

DeletedUser51416

Guest
Gaan de BB heren nu allemaal afbreken naar HQ 15 muur 20? :D

No worries. Elke soldaat en elk muurlevel dat je dan verliest kun je niet meer opbouwen. Ongeacht hoe slecht m'n ODA/clear wordt als het moraal heel laag wordt, elke stap die we dan zetten kan niet meer terruggenomen worden.

Ondertussen 0 druk op ons, en gewoon elke 2 weken met de clears smijten. Ik heb volgens mij wel laten zien ondertussen, hoe weinig het me boeit als ik er een paar honderd kwijtraak :D

Succes met deffen jongens, maar dit zal nog maar 1 kant op kunnen ;)

Amen!
 

DeletedUser76503

Guest
En poef, al mijn respect voor manson is weg. Dorpen afbreken. Hoe laag wil je gaan....
Sorry mandom, dit is echt dom van je. :mad:
 

DeletedUser

Guest
haha, jullie zijn schitterende gasten :p
Een dag of drie niet op het AF geweest en het blijft maar over dezelfde topic gaan. Mij :eek:
Reden dat ik hier niet was is dat het eiland waar ik woon het hele weekdn zonder internet zat. Leuk is anders als je 4 VVs hebt en je kan plots voor bijna 3 dagen niet online komen.
November is dus een rampmaand voor mij en TW. Blijkbaar loopt alles mis, dan ook alles.
De schade maar weer eens bekijken en er terug wat van maken.

ik vind de commentaar ongepast over het punten aantal van mijn dorpen, Sinds wanneer mag je nu zelf niet meer kiezen hoe groot je dorpen mogen zijn??

Voor degene die hoopten dat ik stil zou worden. Grote pech dus :p

Ik heb ook net het nieuws gelezen over Brussel dat belegert is. Dat is pas erg.
 

DeletedUser75017

Guest
Ik wil Deo en Rise feliciteren met hun overwinning, kom net terug en zie dat ze 30%.
 
Reactiescore
60
Ik wil Deo en Rise feliciteren met hun overwinning, kom net terug en zie dat ze 30%.

Bedankt voor de felicitatie denk ik, tis wel een behoorlijk kromme zin dus weet niet wat je nu precies bedoelt :p
 

DeletedUser75017

Guest
Bedankt voor de felicitatie denk ik, tis wel een behoorlijk kromme zin dus weet niet wat je nu precies bedoelt :p

Daar heb ik mijn reden voor dat die zin beetje **** was. Dat ik net terug ben (had het druk) en vervolgens zag ik dat Divine 30% wereld domination had.
 

DeletedUser63648

Guest
Ja, de uitleg is dat jij een zielig manneke bent die niet tegen je verlies kan.
 

DeletedUser

Guest
Ja, de uitleg is dat jij een zielig manneke bent die niet tegen je verlies kan.

Nog een dat komt roepen zonder argument of enige uitleg. Nu nog lol king en gilles en we hebben ze allemaal gehad :cool:
Leg eens uit? Feiten?, bewijzen? iets?
 

DeletedUser63648

Guest
De bewijzen voor het zielig zijn staan in deze spoiler:
Na die smerige actie van Crysler wat blijkbaar toegelaten is en er geen bezwaren zijn, wat ik snap aangezien het voor jullie zo goed als de overwinning van de wereld betekend gaan we nu ook niet meer de mooie oorlog voeren.
Alle middelen (volgens de afgesproken regels) gaan dus goed zijn om jullie nog een tijd bezig te houden.
Ik weet het leuk is anders want kleine dorpen edelen vol met def en moraalvoordeel is een grote saaie boel, maar dat is te danken aan die ene speler van crysler.

Ik herhaal nog eens anders ga ik weer commentaar krijgen.
Ik beschuldig niemand due niet rise of divine dat dit een actie is van jullie, maar jullie moeten wel snappen dat het bij ons wel niet eenvoudig is. iemand bied zich aan om bij ons te spelen we laten hem op Crysler spelen, na een paar dagen stuurt hij een pak os terug, dan starten jullie de aanvallen, toevallig een paar dagen nadat hij op die acount speelt. En de rest is bekend.

Als he zo toevallig gebeurt is het meer dan normaal dat er twijfel onstaat bij een stam die daarvan het slachtoffer is.
Toch rare toeval vinden sommigen van ons.
Ik weet dat het geen rechtstreekse actie is van divine of rise, maar die speler komt toch van ergens om zulke kwade bedoelingen te hebben. Het is duidelijk geen random speler.
Misschien een vriend van een vriend van een co speler van de een of andere acount, mischien een gefrustreerde ex speler van W39.
We weten het niet maar feit is wel dat er twijfel ontstaan is. Wat te verstaan is denk ik.



lol, als er nog 200 spelers bestaan op W39 wisten alle 200 waar je nu over aan het pronken bent over jezelf
Bewijs 1 ^^

Huilen niet nee. Ik hou niet van smerig spel, Dan heb ik het recht om te klagen en als stamleider is het zeker niet eenvoudig om je stam nog rustig te houden.
Ergens een middenweg zoeken dan om het toch nog zo lang mogelijk te laten duren op W39 zonder de afgesproken regels te verbreken enz.
Bewijs 2 ^^

Jullie zijn lastig lol
Ik moet hier altijd alles 8x herhalen of met tekeningen werken zoals bij kleine kinderen.
Toen kreeg hij al aanvallen vanuit Divine. Ze kwamen nog niet aan maar zijn teller was toen aan het oplopen
Let op het woordje "weer" Of moet ik nog eens heralen wat hij daarmee wil zeggen?
Daarna heeft hij er nog teruggestuurd
cb8d8d00b3501a51c78b0c882ea28b71.png



het zal niet gebeurt zijn zeker? Hij schreef dat voor de lol ofzo?
Bewijs 3
Goede analyze van de feiten. Ik ben er niet overal mee eens, maar je hebt een kwalitatieve post geschreven, iets waar we meer behoefte aan hebben hier.


Wie is iedereen? :confused: Ik hoor nooit iemand van FIRE, FORGET, -IG- en al de andere stammen dat BB belachelijk maakt.
ik weet dus niet precies wat het woordje iedereen voor jou betekent, maar je hebt af en toe van die rare logica :p
Bewijs 4
Waarom zou BB niet meer bestaan?
Hoezo permanente ban? Om welke reden? Ik kleineer niemand zoals enkele anderen dat wel doen, ik scheld niemand naar bepaalde namen of termen, wat bepaalde acounts hier wel doen, ik antwoord altijd beleefd en hou me netjes aan de regels.
Verklaar eens waarom ik een ban verdien?
tis wel duidelijk lijkt me.
haha, jullie zijn schitterende gasten :p
Een dag of drie niet op het AF geweest en het blijft maar over dezelfde topic gaan. Mij :eek:
Reden dat ik hier niet was is dat het eiland waar ik woon het hele weekdn zonder internet zat. Leuk is anders als je 4 VVs hebt en je kan plots voor bijna 3 dagen niet online komen.
November is dus een rampmaand voor mij en TW. Blijkbaar loopt alles mis, dan ook alles.
De schade maar weer eens bekijken en er terug wat van maken.

ik vind de commentaar ongepast over het punten aantal van mijn dorpen, Sinds wanneer mag je nu zelf niet meer kiezen hoe groot je dorpen mogen zijn??

Voor degene die hoopten dat ik stil zou worden. Grote pech dus :p

Ik heb ook net het nieuws gelezen over Brussel dat belegert is. Dat is pas erg.

Aangezien je het blijkbaar beter weet dan ikzelf wat ik aan het doen ben veronderstel ik dat je ook een uitleg heb?

Nog een dat komt roepen zonder argument of enige uitleg. Nu nog lol king en gilles en we hebben ze allemaal gehad :cool:
Leg eens uit? Feiten?, bewijzen? iets?
 

DeletedUser

Guest
De bewijzen voor het zielig zijn staan in deze spoiler:
Bewijs 1 ^^


Bewijs 2 ^^


Bewijs 3

Bewijs 4

tis wel duidelijk lijkt me.

Ik zie een paar posts dat ik heb geschreven.
Wat is je argument nu over de valse beschuldigingen van Insane clown? aangezien je daarop reageerde.
Ik vroeg aan isane clown wat volgens hem de echte reden is over het verlagen van punten van mijn dorpen aangezien hij volgens hem het beter weet dan ik.

Niets duidelijk dus want je toont een hele pak posts die er niets mee te maken hebben.
Dus ja, ik ben benieuwd
 
Bovenaan