Divine & Rise! vs. BB

DeletedUser61131

Guest
Met 'die' refereer je aan mij lijkt me. Want ik ben Disso.

Kan me niet heugen dat ik ooit ben weggelopen voor een leuk gevecht. En nu in deze fase al helemaal niet aangezien ik de enige lijk die wel een poging doet alle incommings op te vangen en/of te dodged en zelfs een paar dorpen van jullie weet over te nemen. Los van het feit of dat een prestatie is kan je niet echt zeggen dat ik vlucht gedrag vertoon zoals mijn (voormalige) stamgenoten.

Daarnaast heb ik een front gemaakt met 2 Rise leden. Dat is nu ook niet bepaald een actie om een gevecht te voorkomen ;-)
 

Deleted User - 487694086

Guest
Met 'die' refereer je aan mij lijkt me. Want ik ben Disso.

Kan me niet heugen dat ik ooit ben weggelopen voor een leuk gevecht. En nu in deze fase al helemaal niet aangezien ik de enige lijk die wel een poging doet alle incommings op te vangen en/of te dodged en zelfs een paar dorpen van jullie weet over te nemen. Los van het feit of dat een prestatie is kan je niet echt zeggen dat ik vlucht gedrag vertoon zoals mijn (voormalige) stamgenoten.

Daarnaast heb ik een front gemaakt met 2 Rise leden. Dat is nu ook niet bepaald een actie om een gevecht te voorkomen ;-)

Tja, met die compleet afgebroken dorpen van lightning is t moeilijk deffen ;)
 
Reactiescore
33
waarom zou je op bb willen? iedereen in mijn buurt is nu al weg... eerst manson en nu ook glazenstad al :( wordt leeg hier... nou ja dan zal ik de ruimte wel opvullen.
 

DeletedUser63648

Guest
Nee, wordt het niet. Geloof mij, ik heb eerder het einde van een wereld meegemaakt.
 
Bovenaan