Divine & Rise! vs. BB

DeletedUser

Guest
Divine vs BB

Om het nu even officieel te maken :D

Beste Mensen, dieren, Cowboys en Indianen

Alle remme los!, The time has come to end this world!

Divine zegt doe mij ''Dos cervezas por favor'' want tijdens deze warme zomer maanden schreeuwt de leiding doe mij een toppertje!.

Na het vallen van ghosts zei mansonmx Krijg toch allemaal de kolere en begon BB, wanneer BB I Want To Break Free zingt, zingt Divine Don't Stop Me Now. Maar laten we eerlijk zijn mansonmx is eigenlijk een leider van een stel freaks en gedraagt zich als een baby op het AF. Maar Don't worry Divine is er en die bestaat uit bitches.... Het is duidelijk dat de Ghostclass niet heeft geholpen, want is dit alles?

Damens en Heren het is duidelijk dat BB zich moet voorbereiden voor de Beatdown. In Divine geld een gedachte When We Stand Together is het No Guts, No Glory. Iedereen open je ogen, want na deze overwinning is het Gas op de lollie, Leven, Lachen, Lol, Bezopen zijn en de vrouwkes (Blonde Heidie) weer aandacht geven, Bam Bam Bam

Divine Will Be Legends

Met vriendelijke groet,
De leiding - Let the show goes on
 

Deleted User - 487694086

Guest
Re: Divine vs BB

Het is dan toch zo ver..
Dé oorlog van 39 is eindelijk begonnen. :D
 

DeletedUser61131

Guest
Re: Divine vs BB

Ik heb wel eens betere en originelere aankondigingen gezien.
 

DeletedUser54299

Guest
Re: Divine vs BB

Succes aan beide kanten, hoewel vooral 1 kant het nodig gaat hebben ;)
 

DeletedUser69112

Guest
Re: Divine vs BB

Wii, oorlog, Geen exorcisme deze keer? :(

Nuja succes heren & dames
 

DeletedUser61131

Guest
Re: Divine vs BB

noobs zijn volledig onberekenbaar. Pro's hun gedrag kan je vaak wel inschatten. Dus wat dat betreft maken wij best een kans.
 

DeletedUser

Guest
Re: Divine vs BB

Wees sterk als je zwak bent, wees dapper als je bang bent, nederig als je overwinnaar bent.

Wat een eer allemaal, nu zal divine uren, dagen, weken en ontelbare acties plannen en nachten opblijven, allemaal voor een kleine stammetje als wij..
We krijgen zelfs onze eigen topic op het AF. Wie had er dat ooit gedacht 11 maanden geleden toen ik op deze eerste wereld begon met mijn dorpje van 26 punten tussen al die grotere spelers. Ik dacht toen dat speren goede aanvalstroepen waren.

11 maanden later,met trots oorlog voeren tegen de stammen 1 en 2 van de ranking. Wij met 40 milioen punten tegen 160 milioen en volgens hun eigen perceptie de topspelers en meest ervaren TW spelers.
Wij hoeven deze wereld niet te winnen, we hebben ons doel bereikt, alles wat er bijkomt is mooi meegenomen.

Inderdaad, ik begon BB om het tegen divine en rise op te nemen. Nog geen seconde spijt gehad, integenceel. Wij hebben niets te verliezen, elke week dat we langer spelen zal voelen als een slagveld overwinnen. Elke week dat deze oorlog langer zal duren zal de overwinning bitterder smaken voor onze tegenstanders want het duurt telkens een week langer om hun superioriteit te bewijzen aan de wereld. Telkens een week te lang, week na week.

Laten we een eerlijke oorlog houden, dat beide kanten dapper en eervol strijden zodat we met geheven hoofd deze nog lang kunnen navertellen.

Beter is het om te sterven in de strijd met de eer, dan te leven met schaamte omdat je niet de moed had om je stam te verdedigen
 

DeletedUser

Guest
Re: Divine vs BB

noobs zijn volledig onberekenbaar. Pro's hun gedrag kan je vaak wel inschatten. Dus wat dat betreft maken wij best een kans.

We hoeven jullie niet te kunnen inschatten. Het is een stam vol spelers die incapabel zijn iets te doen, geen inzicht hebben en geen aanvallend of defensief verstand.
 

DeletedUser73204

Guest
Re: Divine vs BB

We hoeven jullie niet te kunnen inschatten. Het is een stam vol spelers die incapabel zijn iets te doen, geen inzicht hebben en geen aanvallend of defensief verstand.

mmm onderschat nooit je vyand. Goed/slecht/aktief of nie aktief.
Dat is al een foute inschatting......
 

DeletedUser

Guest
Re: Divine vs BB

mmm onderschat nooit je vyand. Goed/slecht/aktief of nie aktief.
Dat is al een foute inschatting......

Geloof me, ik kan die woorden spreken en zelfs dan onderschat je ze niet eens.

Zoek geen uitvluchten met u statistieken , het is duidelijk dat jullie dorpen verliezen aan de noobs

Je gebruikte zelf statistieken van overnames met de 2 linkjes die je postte.
In het criteria van in XB komen een IQ onder de 70 hebben ofzo?
Want dan begrijp ik wel dat Nexx wordt geaccepteerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan