Divine & Rise! vs. BB

DeletedUser

Guest
Re: Divine vs BB

We hoeven jullie niet te kunnen inschatten. Het is een stam vol spelers die incapabel zijn iets te doen, geen inzicht hebben en geen aanvallend of defensief verstand.

Mooi, dan hoeven jullie niet veel te doen om ons weg te edelen, vlugge job, paar massas, aangezien jullie dubbel zo groot zijn qua punten en met enkel topspelers tegen hoe je ons ook wil noemen.
Kwestie van een paar weken? Als het langer duurt dan geplan betekent dat jullie ons onderschat hebben of jezelf overschat?
Als een job langer duurt dan gepland betekent het dat er is verkeerd is gelopen, ofwel verkeerd ingeschat.

Hoe dan ook, wij moeten niet, we zijn de grote underdog op alle gebieden en kunnen genieten van het spel en als we dorpen verliezen is het geen schande want divine is toch zo sterk en groot..

Maar... als jullie dorpen verliezen aan ons, dan is dat bij ons groot feest en bij jullie..... Shame on you!!!! hoe kan je nu dorpen verliezen aan die incapabele spelers die geen inzicht hebben in dat spel. :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69112

Guest
Re: Divine vs BB

Je moet ook steeds niet zo happen manson :p

Als je het forum wat gevolgd hebt weet je toch dat Teun en Coen graag uitlokken :D
 
Reactiescore
7.944
Re: Divine vs BB

Mansom, als je nou al die AF tijd in Ghosts VV had gestoken, was Ghosts niet eens gevallen.
 

DeletedUser

Guest
Re: Divine vs BB

Je moet ook steeds niet zo happen manson :p

Als je het forum wat gevolgd hebt weet je toch dat Teun en Coen graag uitlokken :D

Ik ben hier wel serieus over.
Zit geen enkele speler in BB die ik een goede speler zou noemen.
 

DeletedUser69112

Guest
Re: Divine vs BB

Ik ben hier wel serieus over.
Zit geen enkele speler in BB die ik een goede speler zou noemen.

Ik ook niet, je kan het enkel wat discreter of mooier laten overkomen of hoe je dit ook moet omschrijven ;)
Maar dit is gewoon Teun/Coen style , dat wil ik er enkel mee zeggen :D
 

DeletedUser63648

Guest
Re: Divine vs BB

Mooie woorden heeft niemand wat aan. Als je het niet aan kan, kom dan niet. En groei op, besides. Anyways, ik wou nog FF het grote licht der mansom wijzen op het feit dat hoe goed wij zijn, maar vooral hoe slecht jullie zijn, we niet veel meer zullen edelen dan een gemiddelde van 3 dorpen per speler per dag. Of w/e, ik weet niet hoeveel ik per dag maak eigenlijk, let er nooit zo op. Dat ik er nooit genoeg heb, dat is echter wel duidelijk. Er is nu eenmaal zoiets als een maximaal aantal edels. Dus het gaat nog maanden duren, en het hangt niet af van jullie. Jullie makem dat verschil nml niet. Enkel of wij zin hebben om te farmen ja dan te nee. En het zal snel zo zijn dat vele tot die nee groep behoren.
 

DeletedUser73204

Guest
Re: Divine vs BB

wat weer een geweldig goed verwoord excuus. yep noobs zyn we, maar we hebben wel plezier. hoe meer we de grond worden ingeboord hoe fyner het is. pyn is fyn en bloed moet. heerlyk
 

DeletedUser54299

Guest
Re: Divine vs BB

Let niet op cgrain, die denkt gewoon dat ie de beste van de wereld is...
 

DeletedUser

Guest
Re: Divine vs BB

Let niet op cgrain, die denkt gewoon dat ie de beste van de wereld is...

Grappig hoe hij ongeveer 3 dorpen per dag per speler noemt. We groeien nog altijd veel sneller in aantal dorpen dan dat zij er gaan pakken van ons. Laat ze dan maar 3 dorpen pakken van ons elke dag.
Hij noemt het maanden, op die manier noem ik het jaren.
Blijkbaar vergeten ze dat onze doel is om hen die om 75% dominantie overwinning zo lang mogelijk tegen te houden.
Ze hebben nu 24%, BB is gestegen van 10% naar 12% :p
Wij zijn dus heel goed bezig momenteel. Beter dan verwacht eigenlijk.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
Re: Divine vs BB

lol mansonmx je handtekening (rofl) klikt echt als een jongen van 12 jaar hahahaha
 
Reactiescore
1.039
Re: Divine vs BB

Ach, niks mis met quotes in een signature:p
Manson, zorg maar dat we qua percentiel weer op hetzelfde zitten zou ik zeggen, laat zien wat er te halen is tegen ons en bewijs dat Ghosts spelers ongelijk hadden;) wanneer je dat gedaan hebt mag je wat mij betreft natrappen wat je wil maar houd je tot dan gewoon wat op de vlakte over wat er te winnen zou zijn tegen Divine, de stam die op moment van deletes simpelweg de sterkste van deze wereld was
 
Reactiescore
768
Re: Divine vs BB

Ach, niks mis met quotes in een signature:p
Manson, zorg maar dat we qua percentiel weer op hetzelfde zitten zou ik zeggen, laat zien wat er te halen is tegen ons en bewijs dat Ghosts spelers ongelijk hadden;) wanneer je dat gedaan hebt mag je wat mij betreft natrappen wat je wil maar houd je tot dan gewoon wat op de vlakte over wat er te winnen zou zijn tegen Divine, de stam die op moment van deletes simpelweg de sterkste van deze wereld was

Wacht maar tot BB meer front heeft :O. Dan pakken ze Divine!
 

DeletedUser63648

Guest
Re: Divine vs BB

Klopt, gala is maar afleiding. En die massa op crysler, tsja, dat soort dingen kunnen ze ook!
 

DeletedUser

Guest
Re: Divine vs BB

Ach, niks mis met quotes in een signature:p
Manson, zorg maar dat we qua percentiel weer op hetzelfde zitten zou ik zeggen, laat zien wat er te halen is tegen ons en bewijs dat Ghosts spelers ongelijk hadden;) wanneer je dat gedaan hebt mag je wat mij betreft natrappen wat je wil maar houd je tot dan gewoon wat op de vlakte over wat er te winnen zou zijn tegen Divine, de stam die op moment van deletes simpelweg de sterkste van deze wereld was
Dat zal niet gebeuren of we moeten al die kleine spelers gaan recruteren om meer punten te halen, dubbel zoveel als nu.
We blijven een kleine groep, het gaat goed, Divine heeft dubbel aantal spelers en dubbel aantal punten en meer ervaren spelers, W39 is de beste leerschool voor ons en zoals ik al voordien zei. wij moeten niet winnen of iets bewijzen.
Divine wel want zij zijn degene die beweren dat ze veel beter zijn. Divine wil ook de wereld winnen, daar gaan ze voor moeten werken, dus heel veel bb dorpen edelen en ons wegedelen dorp na dorp tot ze hun 75% behalen.
Onze taak is om het divine zo lastig mogelijk te maken en het zo lang mogelijk W39 openhouden.
Je kan moeilijk verwachten dat ik op mijn eerste wereld zomaar al die topspelers met jaren ervaring ga wegedelen, zou wat zijn :eek:

Eerder een 10-jarig meisje die voor het eerst 'diepzinnige' quotes heeft gevonden op Google.
Zegt degene met een tekening van het niveau van een 6 jarige op zijn profiel :p

Wacht maar tot BB meer front heeft :O. Dan pakken ze Divine!
Nah, tegen dan is de helft van de wereld al lang op delete en blijft iedereen maar grote bb dorpen edelen.
 
Reactiescore
1.039
Re: Divine vs BB

Toen ik zes was tekende ik niet zo hoor;) En ach, Divine wint wel, maar je daar maar geen zorgen over, tis alleen zo'n zonde van de pa die nu nog gebruikt word door de spelers die het toch niet gaan halen. Niemand haalt het eruit maar jullie al helemaal niet
 

DeletedUser54299

Guest
Re: Divine vs BB

Volgens mij leeft er niemand in schaamte hier overigens...
 

DeletedUser18673

Guest
Re: Divine vs BB

Volgens mij leeft er niemand in schaamte hier overigens...

Als k u was toch wel hoor . U op delete zetten, stam in de steek laten , goed bezig

K zou zeggen groot applaus voor u zelf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan