Discussietopic Mods

Reactiescore
70
Maar de speler die een fout was begaan was al overgestapt naar een ander account? Wat heeft Herr Heisenberg er dan nog mee te maken?

Reactiescore
1.866
Word gezien als verantwoordelijkheid van acc eigenaar. Kan soms lullige situaties geven maar is denk ik niet te verbeteren.

Reactiescore
842
Word gezien als verantwoordelijkheid van acc eigenaar. Kan soms lullige situaties geven maar is denk ik niet te verbeteren.
Speler is niet degene die de wereld is gestart, noch mail eigenaar, en nooit de meest actieve logger geweest. Hoe beslis je dan dat hij de eigenaar is..

Reactiescore
1.516
Speler is niet degene die de wereld is gestart, noch mail eigenaar, en nooit de meest actieve logger geweest. Hoe beslis je dan dat hij de eigenaar is..
Steff, je weet zelf maar al te goed dat wat je hebt gedaan intens smerig is. Dat jij smerig spel nodig hebt om je gebrek aan skills te verbloemen was voor mij al een tijdje duidelijk, maar er is weer een groep mensen die daar nu ook van op de hoogte is gesteld. Daarnaast, een accounteigenaar is verantwoordelijk voor elke speler die mag loggen op zijn/haar account, je kunt dus niks afschuiven op 'dit was niet de accounteigenaar' of 'dit was niet de meest actieve logger'. Persoonlijk kies ik er daarom voor om niet met jan (@jvds11) en alleman op een account te spelen, zodat ik zeker weet dat er nooit rare praktijken worden uitgehaald (bots, gedrag etc.).

Reactiescore
842
Steff, je weet zelf maar al te goed dat wat je hebt gedaan intens smerig is. Dat jij smerig spel nodig hebt om je gebrek aan skills te verbloemen was voor mij al een tijdje duidelijk, maar er is weer een groep mensen die daar nu ook van op de hoogte is gesteld. Daarnaast, een accounteigenaar is verantwoordelijk voor elke speler die mag loggen op zijn/haar account, je kunt dus niks afschuiven op 'dit was niet de accounteigenaar' of 'dit was niet de meest actieve logger'. Persoonlijk kies ik er daarom voor om niet met jan (@jvds11) en alleman op een account te spelen, zodat ik zeker weet dat er nooit rare praktijken worden uitgehaald (bots, gedrag etc.).
Nogmaals, zoals ik tegen anderen ook al heb gezegd, weet ik niet waar dit vandaan komt, vanuit mij zijn geen smerige praktijken gedaan. Ik heb persoonlijk aan de betrokken persoon gevraagd op in te loggen op een intern account, met de intentie om die intern sneller af te ronden. Dit vroeg ik aan een ex speler van onze stam. Ik ging ervanuit dat diegene niet actief op de wereld was of dat op zn minste de 24 u regel nageleefd zou worden.
Dat feiten en zinnen nu zo verdraaid worden dat het lijkt dat ik de bad boy ben in dit verhaal is al helemaal achterlijk. Er zijn al verschillende broodjes aap verhaal de wereld in gegooid laatste dagen en geen enkele was correct, zoals het teamview verhaal, wat in mijn geval gewoonweg onmogelijk zou zijn aangezien mn laptop geen teamview ondersteunt.
Ook kan ik gewoon wel de screens geven van mijn vragen etc mbt het leegzetten van de intern. Dus get your story straight of ga niet zomaar mensen beschuldigen.

Daarbij haal je aan dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen account, maar dit geld eveneens voor 1 van de betrokken account die zomaar meerdere actieve spelers van accounts bij de vijand hebben weggetrokken(waarvan ik er 3 kennis van heb, en 2 waarvan ik kennis heb dat het mislukte). De speler was al weken actief op het betrokken account en de spelers wisten exact waar hij vandaan kwam.