Discussietopic Mods

  • Topicstarter Deleted User - 487694086
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.489
Support is de plek

je bent trouwens niet geblokkeerd. Je had een voorkeursbehandeling door een vriend te zijn op Discord en die me direct aan kunnen spreken. Die voorkeursbehandeling is nu weggehaald.

Duckje
 
Reactiescore
1.238
Support is de plek

je bent trouwens niet geblokkeerd. Je had een voorkeursbehandeling door een vriend te zijn op Discord en die me direct aan kunnen spreken. Die voorkeursbehandeling is nu weggehaald.

Duckje
Oef @nonkel jos pas maar op. Nu heb je geen voorkeursbehandeling meer nu ben je ipv 1x in de maand banned nog vaker banned?
 
Reactiescore
1.577
Support is de plek

je bent trouwens niet geblokkeerd. Je had een voorkeursbehandeling door een vriend te zijn op Discord en die me direct aan kunnen spreken. Die voorkeursbehandeling is nu weggehaald.

Duckje

Maar support wordt behandeld door dezelfde persoon die de straf heeft uitgesproken? Dus het is bij voorbaat kansloos?

Alsnog zal ik support indienen omdat ik zo uitkijk naar dat generieke antwoord van je. En natuurlijk omdat ik niets verkeerds heb gedaan!!!
 
Reactiescore
2.489
Ik quote even de openingspost:

- Geen loze beledigingen, er wordt met respect over de mods gepraat.
- Geen goedkope oneliners zonder uitleg."


Even een aantal dingen:

1) Heb je het hier over game of forum mods? Of beiden?
2) Houd er rekening mee dat wanneer je feedback op een modactie geeft er een grote kans is dat je aan publiekelijke banbespreking doet, wat niet de bedoeling is.
3) Ikzelf sta altijd open voor persoonlijke feedback. Ik ben ook maar een mens, dus mocht je het niet eens zijn met iets wat ik doe dan sta ik altijd open voor kritiek. Positieve PM’s mogen ook, ik doe dit ook maar voor niets :p
4) Ik heb geen problemen met een topic als dit, maar het zou kunnen dat anderen dat wel hebben — respecteer dat dan ook ;) Persoonlijke feedback mag altijd en dan kun je ook case specific praten, wat hier niet de bedoeling is.
5) Alleen waardevolle posts blijven staan. Elke vorm van spam of andere off-topic post wordt verwijderd en daar wordt streng naar gekeken.



Thanks ;)

Duckje edit: we geven dit topic een kans. Verwacht echter geen inhoudelijke reacties van mods op specifieke cases of een reactie op je post van mij. klachten blijven behandeld via Pm of via ticket naar cm.

Aangezien we al een paar pagina's dit topic netjes proberen te houden is het helaas op dit moment voor een aantal onder jullie niet mogelijk zich conform de richtlijnen in dit topic te gedragen. Daarom zal het topic dichtgaan.

Bedankt aan diegene die over de afgelopen 2 jaar zich hierin respectvol gedragen hebben.

Duckje
Community Management TribalWars.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan