De Zomeroorlog!

Deleted User - 2167192

Guest
Ipv te lullen over bier, wordt het geen tijd dat KOH eens iets klaarspeelt? Momenteel is 't wat magertjes he
Met een bericht met bier erin trek je heel wat mensen aan, als men nou eens ging afspreken om lokaal een biertje ergens te doen. Dat zou leuk zijn :)
 
Reactiescore
142
Famke heeft haar BG/zusterstam -U-D- mee ingezet in de oorlog.
De map kleurt rood. Om elke hoek loert de vijand o_O

Inderdaad :p Overigens, is DR dan ook jullie zusterstam?

Meer deff stam denk ik;)

Er gaan zo te zien veel geruchten rond ^^. Aan jullie om te gokken wat daarvan waar is en wat niet. Good luck :)...

Veel geruchten, soms waarheden, dingen om te gokken? Wat zou van dit alles waarheid kunnen zijn dan?
Feit is in elk geval wel dat de stam DR er verschrikkelijk weinig van bakt, KOH zorgt ervoor dat KOH spelers worden voorzien van deff van DR, echter dat komt allemaal veel te laat, daarbij komt dat een of meerdere van die spelers van DR die deff sturen door FAMKE worden aangevallen, en daar worden dorpen overgenomen. Mooi voorbeeld daarvan is de actie van Phuture Noize. Die in een dag 30 dorpen overnam voor de tweede maal van Japhille, die geen of nagenoeg geen deff thuis had staan. Allemaal deff wat onderweg was naar spelers waar het toch te laat kwam,;) Plus dat het in dit geval helemaal nieteens aankwam.

Punt van dit verhaal, KOH, mocht DR een BG stam zijn of mogelijke deff leverancier wat ik dus tot zover niet zeker weet, leer ze dan eerst zorgen dat ze aan hun front wel wat mobiel houden en trek ze niet helemaal leeg zodat zulke acties voorkomen. Wij zouden daar als Famke als wij in die mogelijke positie zouden verkeren dus wel degelijk anders mee omgaan want op deze manier heeft de vijand alleen maar gratis dorpjes :)

Ps. Dit is even een gratis tip.
 
Reactiescore
142
Tekst met soms een "korte" monoloog:

De oorlog begon deze Zomer. Heet dat het was, en Famke wou toch binnen zitten. Een hint naar hun drang om wereldwinst?
Of hadden ze huisarrest (gekregen door een rechter of ouders)? We hadden geen idee.
We hadden veel verwacht van Famke. Ze waren onze helden. We keken op naar hun.
We wachten dagen. Hangend voor onze schermen, trainingsbroeken aan, ogen rood. We vroegen ons af of de oorlog aan een stille dood zou sterven, of deze alsnog zou losbarsten.

Het eerste bericht: "Famke in the open". Ze kwamen. We reageerden en deden wat we konden. Het zweet liep op ons voorhoofd. We organiseerden ons beter, we leerden. Er kwam een plan. Een tegenaanval op st-jimmy. Een succes.

Na de aanval op St-jimmy stonden we weken voor. Onze stats waren eindelijk degelijk. We hadden verbaasd, enkele spelers waren ontroerd. We voelden ons tevreden.
Was dit een toevalstreffer? Misschien. We hadden zeker geluk met het feit van St-jimmy niet zo actief was. Maar we hadden ook alles goed voorbereid. Maar had hij geen slechte ligging? Lag hij niet gewoon in KOH hun clusters? Ja daar lag hij, spijtig voor hem. Het was dan ook meer dan logisch dat hij het doelwit zou worden. Met 5 spelers op 1. St-jimmy had weinig kans. Het was de sterke steek naar Famke. Slim gezien van KOH, al zeg ik het zelf.

Met de eerste MASSA hadden we binnen de stam aan onszelf bewezen dat we iets konden neerzetten. De sfeer werd beter. Het moreel zoals ze wel eens zeggen.

De Fossiel zou het tweede grote slachtoffer worden. Dat ging ook goed. Bij deze actie was ik niet zo nauw betrokken dus echt veel informatie hoe het verliep heb ik niet.

Wat deed KOH erna? Zeer weinig. Het werd vooral een steekspel. De ene won eens, dan de ander.
Eigenlijk zaten we al met onze hoofden elders. Famke rekruteerde ook aan, en dat veranderde de situatie in het Zuid-oosten voor ons. We hadden schrik. We zijn dan maar begonnen, zoals echte atleten dat doen, met de tegenstander te bestuderen. Dit vooral met hun werk op Casual 4. Wat we dachten kwam uit.

Wat kwam uit: -U-D- . Een BG van Famke. De redder in nood? Het moet gezegd zijn dat de Bg hun geen windeieren heeft gelegd. Sindsdien heeft Famke terug de Oorlog meer in controle. Met dank aan de psychologische druk van hun Bg. Met skocz die actief bezig is. En van hun kamp Hunterzzz die sterk speelt.
De oorlog is hard. Hun aanvallen kwamen op Raoul. Hadden dit niet verwacht. We waren elders druk bezig. Maar dit mag niet de overwinning minder mooi maken. Famke heeft zijn klauwen laten zien. We zijn terug wakker bij KOH.

De zomeroorlog speelt zich af in de Herfst. Winter komt dichterbij. Het gaat ons niet om de sneeuw. Maar de range die wegvalt. De oorlog zal alleen maar toenemen.
Er is een bepaald moment gekomen waarop men denkt dat er maar 2 partijen deze wereld kunnen winnen. Famke of KOH, wie zal het zijn? Jammer, want waarom moeten wij de hoofdrol spelen? Waar is de derde grote speler? Wat zal hij bepalen?
Ik kijk uit naar die 3e partij. "Als twee honden vechten op een been, loopt de derde ermee heen" => Deze zin zou niet bestaan als dit niet echt gebeurde in het dag dagelijkse leven. Dus waar verstopt die derde zich? Of vergis ik mij?

Ik zit in de zetel, met een warme kop chocolademelk gemaakt met echte Belgische chocolade (geen brol). En lees dan dit:
Ipv te lullen over bier, wordt het geen tijd dat KOH eens iets klaarspeelt? Momenteel is 't wat magertjes he
Mijn antwoord; iedereen zijn tijd

Ik zet me klaar. Zodra zal er gereageerd worden. Het zal er misschien hard aan toe gaan. Ik ben ook maar een mens he.
Maar ik hoop. Ik hoop heel hard, dat ik 1 iemand tevreden heb gemaakt. Tevreden met de lengte, niet met de inhoud.
Je weet wie ik bedoel ... Weet dat ik leer. Dat mijn teksten zullen verbeteren.
Maar nu kan ik jullie alleen een leuk weekend wensen

Ps.
Een dom iemand kan me niet beledigen. Een intelligent iemand doet het niet.
 

Deleted User - 2167192

Guest
Verdikkeme.. Weer niks in mijn omgeving..
Ach hoef ik deze nacht niets meer te doen tijd voor bier :)

Edit. (Ik heb vroeg weekend)
Sinds wanneer ben jij überhaupt actief in de nacht :eek:
 
Reactiescore
112
Bovenaan