De Zomeroorlog!

Reactiescore
142
Reactiescore
154
KOH offert duidelijk JDB. Top recruit weer!

E: illustratie ;) https://nlp6.tribalwars.nl/public_report/5fadd780a75cf07960e9353f1a1d63c0

E²: Hilarisch of bedroevend, ik weet het niet meer. KOH, willen jullie de stats graag terug in evenwicht zien of?
Stap 1: men recruteert at random boven de puntenlimiet.
Stap 2: men denkt niet aan het stacken (hoewel men full def speelt) van een lid dat volledig ligt ingesloten tussen Famke-spelers die in de range liggen én juist een speler van KOH hebben weggespeeld.
Stap 3: Shit wat krijgen we nu, incommings! Rap alle clears op random dorpen gooien, dan zullen ze wel stoppen!
Stap 4: Niet deffen.
Stap 5: http://nl.twstats.com/nlp6/index.ph...ource=nl&utm_medium=player&utm_campaign=dsref
Stap 6: Kick de nieuwe speler.

I (don't) see what you did there. :eek:
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 2167192

Guest
Maar al met al vond ik dat de aanval op Jeebeedee niet slecht uitgevoerd was. :oops:
 
Reactiescore
142
KOH offert duidelijk JDB. Top recruit weer!

E: illustratie ;) https://nlp6.tribalwars.nl/public_report/5fadd780a75cf07960e9353f1a1d63c0

E²: Hilarisch of bedroevend, ik weet het niet meer. KOH, willen jullie de stats graag terug in evenwicht zien of?
Stap 1: men recruteert at random boven de puntenlimiet.
Stap 2: men denkt niet aan het stacken (hoewel men full def speelt) van een lid dat volledig ligt ingesloten tussen Famke-spelers die in de range liggen én juist een speler van KOH hebben weggespeeld.
Stap 3: Shit wat krijgen we nu, incommings! Rap alle clears op random dorpen gooien, dan zullen ze wel stoppen!
Stap 4: Niet deffen.
Stap 5: http://nl.twstats.com/nlp6/index.ph...ource=nl&utm_medium=player&utm_campaign=dsref
Stap 6: Kick de nieuwe speler.

I (don't) see what you did there. :eek:

We proberen een evenwicht te vinden met jullie groei.
 
Reactiescore
154
We proberen een evenwicht te vinden met jullie groei.

Heel grappig, maar zulke ludieke postjes veranderen niet de globale perceptie over KOH, integendeel. Jullie fout(en) toegeven zou nu het minste zijn, want dit was niet om aan te zien.
 
Reactiescore
112
Heel grappig, maar zulke ludieke postjes veranderen niet de globale perceptie over KOH, integendeel. Jullie fout(en) toegeven zou nu het minste zijn, want dit was niet om aan te zien.

Sorry wij hebben geen verplichtingen aan jullie.
 
Reactiescore
142
Heel grappig, maar zulke ludieke postjes veranderen niet de globale perceptie over KOH, integendeel. Jullie fout(en) toegeven zou nu het minste zijn, want dit was niet om aan te zien.

We kunnen momenteel gewoon geen informatie geven over deze zaak.
Misschien zullen we naderhand wel uitleggen waarop bij onze beslissingen nemen. En hoe die evolueren doorheen de tijd.
 
Reactiescore
154
Jullie zijn inderdaad niemand een uitleg verschuldigd. Weet echter wel dat zulke zaken jullie gewoon in een erg slecht daglicht stellen, al helemaal als je er dan niets op te zeggen hebt.
 
Reactiescore
142
Jullie zijn inderdaad niemand een uitleg verschuldigd. Weet echter wel dat zulke zaken jullie gewoon in een erg slecht daglicht stellen, al helemaal als je er dan niets op te zeggen hebt.

Wij weten ook dat deze zaken negatief voor ons zijn. We proberen dat dan ook ten sterkste te vermijden.
 
Reactiescore
154
Ik ook, twas battle om als eerste de mooie rapportjes te openen vdg :p

En zo heb ik ze graag ;)
 

DeletedUser78605

Guest
Jullie zijn inderdaad niemand een uitleg verschuldigd. Weet echter wel dat zulke zaken jullie gewoon in een erg slecht daglicht stellen, al helemaal als je er dan niets op te zeggen hebt.
Het zelfde wat jij deed toen het jou te heet onder de voeten werd? Even een weekje niet meer op het AF komen helpt altijd wel ;)

Geen andere mensen voor dingen uitmaken die je zelf ook doet :)
 

Deleted User - 2167192

Guest
Het zelfde wat jij deed toen het jou te heet onder de voeten werd? Even een weekje niet meer op het AF komen helpt altijd wel ;)

Geen andere mensen voor dingen uitmaken die je zelf ook doet :)
Ehm… niet om het een of ander maar hij nam mij wel de woorden uit de mond. Ik zou het zelf op een andere manier gebracht hebben maar ben zelf ook wel benieuwd war de gedachten gang was om een speler die net geen 360° front heeft op zijn zuid-west cluster op te nemen in de stam.
 
Bovenaan