De Zomeroorlog!

DeletedUser78605

Guest
Ehm… niet om het een of ander maar hij nam mij wel de woorden uit de mond. Ik zou het zelf op een andere manier gebracht hebben maar ben zelf ook wel benieuwd war de gedachten gang was om een speler die net geen 360° front heeft op zijn zuid-west cluster op te nemen in de stam.
Za; vast wel een gedachte achter zitten, maar er is een reden dat het account nu zo slecht gaat, enkel is het niet aan mij om iets prijs te geven..

Maar het is wel een goed geplande aanval van jullie kant, mooi werk
 
Reactiescore
30
Nou ja, dat ze hem aangenomen hadden is 1. Maar ik vraag me wel af waarom die dan gekicked is of zelf is geleavd
 
Reactiescore
64
Hij had op z'n minst z'n vv kunnen geven. Lijkt mij een logisch gevolg toch? Zelf niet kunnen is afgeven. Daarnaast liggen er een aantal "stamgenoten" in de buurt.
 

DeletedUser78605

Guest
Hier kan ik niets over zeggen, ik weet het antwoord en dit was in dit geval niet mogelijk. Maar het is aan Koh wat ze kwijt willen en mogen. Geloof enkel wel mijn woorden dat het niet afgeven van de vv slordig is, maar begrijpelijk :p
 
Reactiescore
112
Ziezo nu weten jullie ook ineens de reden waarom hij geen vv meer heeft gegeven en waarom jullie zo makkelijk die dorpjes konden nemen...

Als er geen tegenstand is... Jeedebee is gestopt met tribalwars door persoonlijke redenen. Meer hoeft er voor mij niet over gezegd worden.
 
Reactiescore
64
Ziezo nu weten jullie ook ineens de reden waarom hij geen vv meer heeft gegeven en waarom jullie zo makkelijk die dorpjes konden nemen...

Als er geen tegenstand is... Jeedebee is gestopt met tribalwars door persoonlijke redenen. Meer hoeft er voor mij niet over gezegd worden.

Vervelend dat dit het geval is. Wel frapant dat hij na de aanval ineens bb gaat. Hij is wel degelijk online geweest, hoe konden wij anders aangevallen worden. Of hij wilde zelf geen vv hebben of jullie wilden de vv niet doen omdat het een onhoudbare zaak was.
 
Reactiescore
142
Vervelend dat dit het geval is. Wel frapant dat hij na de aanval ineens bb gaat. Hij is wel degelijk online geweest, hoe konden wij anders aangevallen worden. Of hij wilde zelf geen vv hebben of jullie wilden de vv niet doen omdat het een onhoudbare zaak was.

Hij heeft nog een laatste reactie gegeven door de aanvallen. Maar had erna de tijd niet voor om er verder iets mee te doen. We hebben de vv niet gekregen, die wilden we wel.
 

DeletedUser47003

Guest
Hij heeft nog een laatste reactie gegeven door de aanvallen. Maar had erna de tijd niet voor om er verder iets mee te doen. We hebben de vv niet gekregen, die wilden we wel.

Spijtige zaak dit. Hopelijk geeft de volgende er dan niet zo snel de brui aan of toch minstens de vv.
Is nu al aan beide kanten voorgevallen jammergenoeg.
 
Reactiescore
112
Vervelend dat dit het geval is. Wel frapant dat hij na de aanval ineens bb gaat. Hij is wel degelijk online geweest, hoe konden wij anders aangevallen worden. Of hij wilde zelf geen vv hebben of jullie wilden de vv niet doen omdat het een onhoudbare zaak was.

Hij heeft alle clears de deur uit gegooid en is dan op bb gegaan.
 

Deleted User - 2167192

Guest
Ziezo nu weten jullie ook ineens de reden waarom hij geen vv meer heeft gegeven en waarom jullie zo makkelijk die dorpjes konden nemen...

Als er geen tegenstand is... Jeedebee is gestopt met tribalwars door persoonlijke redenen. Meer hoeft er voor mij niet over gezegd worden.
Het is zeker naar dat de beheerder gestopt is vanwege persoonlijke redenen. Het enige waar ik even op in wil haken is jou uitspraak “ waarom jullie zo makkelijk die dorpjes konden nemen”. De aanval op JBD was in mijn ogen redelijk goed ingepland, de aanval stond al gepland voordat het account de overstap maakte naar Koh. Er was dan misschien niet tot nauwelijks verdedigd dat doet er niet aan af dat er niet goed aangevallen is.
 

DeletedUser78605

Guest
Het is zeker naar dat de beheerder gestopt is vanwege persoonlijke redenen. Het enige waar ik even op in wil haken is jou uitspraak “ waarom jullie zo makkelijk die dorpjes konden nemen”. De aanval op JBD was in mijn ogen redelijk goed ingepland, de aanval stond al gepland voordat het account de overstap maakte naar Koh. Er was dan misschien niet tot nauwelijks verdedigd dat doet er niet aan af dat er niet goed aangevallen is.

Dat laatste was je zegt is waar, maar ben wel benieuwd hoe jullie het doen tegen actieve account's die ook iets terug doen. En wel alles snipen etc. Want om eerlijk te zijn, falen op een inactief account zou schandalig zijn :p
 
Reactiescore
154
Tuurlijk, schandalig en zelfs onmogelijk. Raoul was 'actief' (het is te zeggen, de speler was niet gestopt). Dat KOH niet kan snipen is niet mijn fout :x
 

DeletedUser78605

Guest
Tuurlijk, schandalig en zelfs onmogelijk. Raoul was 'actief' (het is te zeggen, de speler was niet gestopt). Dat KOH niet kan snipen is niet mijn fout :x

Nee, maar je vecht tegen een speler die niets doet.. Defft totaal niet en geeft geen vv, is het zelfde als een inactief account. Vandaar dat ik benieuwd ben hoe jullie het doen tegenover account's die wel actief deffen en counteren.
 
Reactiescore
142
Nee, maar je vecht tegen een speler die niets doet.. Defft totaal niet en geeft geen vv, is het zelfde als een inactief account. Vandaar dat ik benieuwd ben hoe jullie het doen tegenover account's die wel actief deffen en counteren.

Precies waar ik ook benieuwd naar ben maar dan hoe jullie het doen, heb daar verder ook weinig bijzonders van gezien :)
 

DeletedUser78605

Guest
Precies waar ik ook benieuwd naar ben maar dan hoe jullie het doen, heb daar verder ook weinig bijzonders van gezien :)
Klopt, ik zeg ook nergens dat wij ons al bewezen hebben. Sterker nog, wij hebben nog niemand aangevallen ook :eek:
Enkel lopen wij ook niet hier te brullen met onze prestaties.

Maar ik ben inderdaad ook wel benieuwd hoe we het zelf doen en of we het nog kunnen
 
Reactiescore
328
Klopt, ik zeg ook nergens dat wij ons al bewezen hebben. Sterker nog, wij hebben nog niemand aangevallen ook :eek:
Enkel lopen wij ook niet hier te brullen met onze prestaties.

Maar ik ben inderdaad ook wel benieuwd hoe we het zelf doen en of we het nog kunnen
Jullie laten mij straks gewoon je dorpjes internen dus dit is helemaal geen vraag :D
 
Bovenaan