De Zomeroorlog!

Reactiescore
142
De vos zal altijd jagen op kippen. Kippen zullen steeds wegrennen en met luid gekakel verkondigen dat ze in gevaar verkeren. Ze ontkomen of worden opgegeten. Zolang ze beiden leven blijft het spel tussen hun bestaan. Het instinkt laat niet toe om liefdevol met elkaar om te gaan. Soms zorgen anderen (zoals boeren) voor een goede draad. Zo wordt de eventuele strijd van vos en kip tot stand gebracht. Ze merken elkander op, maar weten zich beschermd te zijn. Het leven gaat gewoon door ... tot de draad wegvalt.
 

DeletedUser79785

Guest
De vos zal altijd jagen op kippen. Kippen zullen steeds wegrennen en met luid gekakel verkondigen dat ze in gevaar verkeren. Ze ontkomen of worden opgegeten. Zolang ze beiden leven blijft het spel tussen hun bestaan. Het instinkt laat niet toe om liefdevol met elkaar om te gaan. Soms zorgen anderen (zoals boeren) voor een goede draad. Zo wordt de eventuele strijd van vos en kip tot stand gebracht. Ze merken elkander op, maar weten zich beschermd te zijn. Het leven gaat gewoon door ... tot de draad wegvalt.

Speel jij toevalllig op cas5 in Sangria? Er zijn daar een heleboel speels die net zo "vaag" kakelen als jij hierboven doet xD
 
Reactiescore
142
Speel jij toevalllig op cas5 in Sangria? Er zijn daar een heleboel speels die net zo "vaag" kakelen als jij hierboven doet xD

Je kan natuurlijk nadenken en vergelijkingen treffen.
De vos en de kippen stellen elk een stam voor. Elke stam (hier KOH en FAMKE) verwisselen wel eens van rol. De ene keer is KOH de vos, de andere keer de kippen. Zo ook voor FAMKE. De boeren verwijzen naar TW-team zelf, die ons op de Casual een aanvalsbeperking opleggen of andere regels. De draad verwijst direct naar de aanvalsbeperking. Nu je dit weet, kan je de tekst eens opnieuw lezen.

Het is misschien ver gezocht, voor sommigen, maar eens verder nadenken zet het brein tot werken.
 

DeletedUser79785

Guest
Voordat een casual überhaupt begint, weet je al de settings van de wereld he.

Kortom, je kiest er zelf voor om op een wereld met een actieve aanvalsrange te gaan beginnen. Wat in mijn ogen dus inhoud dat je er niet over kan gaan klagen.

Beter een discussie starten over hoe het verloop van een casual en de range verbeterd kan worden. Of inhaken op 1 van de lopende discussies over dit onderwerp.
 

DeletedUser79332

Guest
Of gewoon inhoudelijk op de oorlog in gaan. Daar is dit topoc voor.
 
Reactiescore
142
Voordat een casual überhaupt begint, weet je al de settings van de wereld he.

Kortom, je kiest er zelf voor om op een wereld met een actieve aanvalsrange te gaan beginnen. Wat in mijn ogen dus inhoud dat je er niet over kan gaan klagen.

Beter een discussie starten over hoe het verloop van een casual en de range verbeterd kan worden. Of inhaken op 1 van de lopende discussies over dit onderwerp.

Is dit een reactie op mijn tekstje?
Want ik heb totaal niets tegen de aanvalsrange. Was gewoon een verhaaltje hoor ...
 
Reactiescore
30
*R*, Rebirth Elite, is flink random aan het rekruteren zie ik. Onprofessionele pm's om spelers proberen te krijgen. Oh ja, daarnaast hebben zij een BG met DR, DeRover, voor degene die dit nog niet wisten.:p
 
Reactiescore
30
mijn naam is ... nu .... ik heb een voorstel
wat zou jij er van denken om een overstap te wagen naar onze stam?
met de stam [ally]DR[/ally] zijn we BG dus voor jou een betere groei mogelijkheid.
ik benader ook andere stammen en spellers dus hoop wat van je te horen

Een van de speler antwoordt en daarop kreeg hij dit als reactie


nou daar ben ik in mijn 12 jaar nog nooid bang van of voor geweest ik weet wat ik aan legers heb en wat ik kan .
daarintegen krijg je een groot aantal vrienden terug en wel veel sterker dan je nu ben


we schrijven meer spellers aan en hebben maar zoveel plaats
ik hou een plaats vrij voor 2 dagen zodat je rustig kan denken en heb je een active vriend dan verwelkomen we hem ook graag

En naar andere speler:

Flowershop vandaag om 00:03 uur
mijn naam is ... nu ... ik heb een voorstel
wat zouden jullie er van denken om een overstap te wagen met je beste spellers ? wel actief ..
met de stam DR zijn we BG dus voor jullie een betere groei mogelijkheid.
ik benader ook andere stammen dus hoop vat van je te horen
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.468
En naar andere speler:

Flowershop vandaag om 00:03 uur
mijn naam is nbcmaster nu flowershop ik heb een voorstel
wat zouden jullie er van denken om een overstap te wagen met je beste spellers ? wel actief ..
met de stam DR zijn we BG dus voor jullie een betere groei mogelijkheid.
ik benader ook andere stammen dus hoop vat van je te horen
Hij is zelf duidelijk niet een van de beste spellers...
 
Reactiescore
142
Famke heeft haar BG/zusterstam -U-D- mee ingezet in de oorlog.
De map kleurt rood. Om elke hoek loert de vijand o_O
 
Bovenaan