De Zomeroorlog!

DeletedUser70435

Guest
@Duckje privé vragen dat te doen?
Maar @Jo Han heeft dat inmiddels al via discord gedaan gewoon in de general... ik heb het doorgegeven.

Succes allemaal met de oorlog :)
Je zou toch zeggen dat het forum het eerste aanspreekpunt is. Ik verwacht tbh ook wel dat een CM zijn/haar meldingen allemaal doorloopt binnen een aantal dagen.
 

DeletedUser79332

Guest
En het broedseizoen is ook voorbij dus dat is geen excuus vanuit duckje zijn kant..
 

DeletedUser17472

Guest
Je zou toch zeggen dat het forum het eerste aanspreekpunt is. Ik verwacht tbh ook wel dat een CM zijn/haar meldingen allemaal doorloopt binnen een aantal dagen.
Vele wegen leiden naar Rome. Ik denk dat ze allemaal belangrijk zijn.

Zullen we nu onze Zomeroorlog verder voeren?

Nogmaals succes.
 

DeletedUser79635

Guest
deze massa aanval was alleen goed voor mijn od rang.. een buiten dorpje verloren aan fossiel en fener wou graag een dorpje van me.
ik geef er verder helemaal niks om van wat jullie vinden of doen.. ik speel me spel en sta me stam bij.
 

DeletedUser70435

Guest
deze massa aanval was alleen goed voor mijn od rang.. een buiten dorpje verloren aan fossiel en fener wou graag een dorpje van me.
ik geef er verder helemaal niks om van wat jullie vinden of doen.. ik speel me spel en sta me stam bij.
Blijf vooral lekker door scouten :p

Dorpenwinst is inderdaad te laag, echter is de ODA/ODD verhouding erg in ons voordeel. Jullie hebben flink duur gedeffed ;)
 

DeletedUser78605

Guest
Blijf vooral lekker door scouten :p

Dorpenwinst is inderdaad te laag, echter is de ODA/ODD verhouding erg in ons voordeel. Jullie hebben flink duur gedeffed ;)
Maar zolang jullie achterblijven met dorpen pakken en hun gewoon weer rustig deff kunnen bouwen, maakt dat verschil ook weinig meer uit :p
 

DeletedUser70435

Guest
Ja tuurlijk hadden we op een beter resultaat gehoopt haha. Kan ook wel redenen hiervoor geven, maar feit blijft dat de dorpen niet binnen kwamen.
 
Reactiescore
1.468
Stonden op zich wel pittige stacks, moeilijk om daar met lange looptijden doorheen te komen. We hebben echter toch doorgebeukt zodat we flink wat standef konden slopen. Heeft zo ook z'n tactische redenen. We hadden ook na dag 1 kunnen stoppen.
 
Reactiescore
328
Ach, numeriek staat KOH zwaar in de meerderheid. Hebben een dikke 800 dorpen meer dan wij. Dus meer def. Dus lastig om erdoorheen te komen. Maar wij zijn niet vies van wat uitdaging (als het mooie weer voorbij is :D).
 
Reactiescore
30
Best grappig hoe jullie over "oorlog" praten op een casual.. desondanks hoop Ik dat beiden stammen flink verzwakt raken. Wieweet wat er staat te wachten.;)
 

DeletedUser78605

Guest
Best grappig hoe jullie over "oorlog" praten op een casual.. desondanks hoop Ik dat beiden stammen flink verzwakt raken. Wieweet wat er staat te wachten.;)
Die foto die jij hier hebt, was vroeger mijn msn plaatje :cool:
 
Bovenaan