De Zomeroorlog!

Reactiescore
324
Best grappig hoe jullie over "oorlog" praten op een casual.. desondanks hoop Ik dat beiden stammen flink verzwakt raken. Wieweet wat er staat te wachten.;)
Hoezo? Liggen genoeg spelers van beide stammen in elkaars range en er zijn al wat aanvallen over en weer geweest. Is toch wel oorlog hoor.
 
Reactiescore
21
Bedenk hierbij ook dat de 1e verbreding van de aanvalsrange over 5 maanden plaatsvindt. Uiteindelijk leidt dit tot het totaal vervallen van de aanvalsrange rond 1 juli 2019 en kan cas6 als een “normale wereld” worden beschouwd. Kortom, de actie neemt enkel maar toe.
 
Reactiescore
30
Hoezo? Liggen genoeg spelers van beide stammen in elkaars range en er zijn al wat aanvallen over en weer geweest. Is toch wel oorlog hoor.

"Wat aanvallen over en weer geweest" Woehoe, 3 tegen 3, "oorlog". Ik wacht met smart op die verbreding en al helemaal op het vervallen van de range. Totdat de range vervalt, kunnen we niet van oorlog spreken als je niet iedereen kan aanvallen. We zullen elkaar treffen na de range, reken daar maar op;)
 

DeletedUser70435

Guest
"Wat aanvallen over en weer geweest" Woehoe, 3 tegen 3, "oorlog". Ik wacht met smart op die verbreding en al helemaal op het vervallen van de range. Totdat de range vervalt, kunnen we niet van oorlog spreken als je niet iedereen kan aanvallen. We zullen elkaar treffen na de range, reken daar maar op;)
Hoe kom je bij 3 tegen 3?
Er zijn 3 aanvallers, maar heel KOH om te verdedigen & stacken, waarvan 7 heel kort op elkaar rond mijn cluster. Als je dan nog steeds denkt dat het er 3 zijn;
- 159487263
- Heer Fenerbahce
- Mathn2
- Wimpies
- Bestpatriot
- Asteek 2
- Petra 05
 
Reactiescore
29
Kunnen jullie niet eens stoppen met dit gezemel en gewoon het spel spelen? Dit "gezemel", want dat is het, heeft totaal geen toegevoegde waarde aan het spel.

Snap ook niet dat ik het überhaupt nog lees, naar mijn mening pure tijdverspilling.
 

DeletedUser78605

Guest
Kunnen jullie niet eens stoppen met dit gezemel en gewoon het spel spelen? Dit "gezemel", want dat is het, heeft totaal geen toegevoegde waarde aan het spel.

Snap ook niet dat ik het überhaupt nog lees, naar mijn mening pure tijdverspilling.
Dan kom je hier niet. De 1 vindt het niets om naast het spel nog iets te lezen en de ander wel. Het AF is bedoeld om naast het spel juist nog te kunnen praten. Als jij het geen toegevoegde waarde vind, dan mag dat zeker :)

Maar vragen of andere willen stoppen slaat nergens op, want juist het forum is bedoeld om over zowel serieuze dingen als onzin dingen te praten.
 
Reactiescore
30
Kunnen jullie niet eens stoppen met dit gezemel en gewoon het spel spelen? Dit "gezemel", want dat is het, heeft totaal geen toegevoegde waarde aan het spel.

Snap ook niet dat ik het überhaupt nog lees, naar mijn mening pure tijdverspilling.

Jij hebt een fles azijn leeggezopen? Blijkbaar interesseert jou ons gezemel toch.

Hoe kom je bij 3 tegen 3?
Er zijn 3 aanvallers, maar heel KOH om te verdedigen & stacken, waarvan 7 heel kort op elkaar rond mijn cluster. Als je dan nog steeds denkt dat het er 3 zijn;
- 159487263
- Heer Fenerbahce
- Mathn2
- Wimpies
- Bestpatriot
- Asteek 2
- Petra 05

Ja nogsteeds 3:p
 
Reactiescore
29
Dan kom je hier niet. De 1 vindt het niets om naast het spel nog iets te lezen en de ander wel. Het AF is bedoeld om naast het spel juist nog te kunnen praten. Als jij het geen toegevoegde waarde vind, dan mag dat zeker :)

Maar vragen of andere willen stoppen slaat nergens op, want juist het forum is bedoeld om over zowel serieuze dingen als onzin dingen te praten.
Mijn excuses, zal in deze dan ook wel aan mij liggen, ik noem het grootste deel gewoon gezever, is ook de reden dat ik hier niet vaak vertoef, erger me er alleen maar aan :oops:
 
Reactiescore
723
Waarom lees je dan nog ;).
AF zet je hoofd eens leeg als je zegt of 1k aanvallen stuurt.
Ik heb gisteren speedje gedaan. Net te Laat wakker geworden want anders was ik nog eerste of 2de:mad: Al mijn dorpen waren al gevoerd tegen dat ik erop zat :mad:
 

DeletedUser79332

Guest
Ben benieuwd wanneer koh eens in de offensieve stijl gaat. Eens kijken wat dat teweeg brengt.
 

Deleted User - 2172780

Guest
Oh, dat noemen jullie Politiek & Propaganda? o_O En onzin, gezever dus Mike.
Maar maakt niet uit, ik "hoef" het i.d.d. dan ook niet te lezen, vergeet dat de hele tijd.
Gezever is de wat negatievere vorm van onzin.
 
Reactiescore
127
Kunnen jullie niet eens stoppen met dit gezemel en gewoon het spel spelen? Dit "gezemel", want dat is het, heeft totaal geen toegevoegde waarde aan het spel.

Snap ook niet dat ik het überhaupt nog lees, naar mijn mening pure tijdverspilling.

Typisch een voorbeeld van iemand die niet op het af moet komen.
 
Reactiescore
142
Ben benieuwd wanneer koh eens in de offensieve stijl gaat. Eens kijken wat dat teweeg brengt.

Offensief spelen is tegen onze stamgeest in. Als je bij ons in de stam komt, beloof je 90% van je dorpen zeker defensief te maken zodat we BB dorpen zonder muur kunnen stacken en zo FAMKE hun statistieken kunnen opkrikken.
 
Bovenaan