De Zomeroorlog!

DeletedUser76198

Guest
Is darkdirk niet dat account dat te slecht was om te deffen tegen Zebbe? en nadat wij het onder vv namen steeds tegengewerkt werden door de eigenaar zelf ?
 
Reactiescore
29
Ahha dacht al waar blijft het, zal daar m'n mond verder maar over houden, communicatie was niet het sterkste punt bij Hippo!
Kunnen we hier weer paar pagina's aan besteden? Dit bedoel ik nou :eek:
 
Reactiescore
73
Offensief spelen is tegen onze stamgeest in. Als je bij ons in de stam komt, beloof je 90% van je dorpen zeker defensief te maken zodat we BB dorpen zonder muur kunnen stacken en zo FAMKE hun statistieken kunnen opkrikken.

Ach mijn vriend, als ze nou eens beseften hoe lief wij zijn om hun stats te laten opkrikken door de bb dorpen te stacken:p
 

DeletedUser76198

Guest
Ahha dacht al waar blijft het, zal daar m'n mond verder maar over houden, communicatie was niet het sterkste punt bij Hippo!
Kunnen we hier weer paar pagina's aan besteden? Dit bedoel ik nou :eek:

Wat bedoel je nou Dirkje? lucht je hart en zeg wat je voelt.

Maar ik mag hieruit concluderen dat jij die dirk bent :)
 

DeletedUser78605

Guest
Ahha dacht al waar blijft het, zal daar m'n mond verder maar over houden, communicatie was niet het sterkste punt bij Hippo!
Kunnen we hier weer paar pagina's aan besteden? Dit bedoel ik nou :eek:
Enige wat je doet is zeiken hier. Waarom ga je niet gewoon weg? Jij geeft ons nu weer het onderwerp dat je een noobje bent (ik geloof Roel altijd :D)
 
Reactiescore
332
Ahha dacht al waar blijft het, zal daar m'n mond verder maar over houden, communicatie was niet het sterkste punt bij Hippo!
Kunnen we hier weer paar pagina's aan besteden? Dit bedoel ik nou :eek:
De communicatie was zeer goed hoor! Nooit klachten gehad!
 

Deleted User - 2167192

Guest
Offensief spelen is tegen onze stamgeest in. Als je bij ons in de stam komt, beloof je 90% van je dorpen zeker defensief te maken zodat we BB dorpen zonder muur kunnen stacken en zo FAMKE hun statistieken kunnen opkrikken.
Zo ken ik jou niet van c4 :eek:
 
Reactiescore
29
Afzeiken van mensen, niet onderbouwde onzin uitkramen, gezever dus, kom ik toch in de verleiding om hier door te blijven "zeiken" :rolleyes:
 

DeletedUser76198

Guest
We hebben je hier graag Dirk :D Laat het maar weten als het te moeilijk word voor je, dan zal ik je wel helpen :)
 
Bovenaan