De Zomeroorlog!

DeletedUser70435

Guest
Als je de vijand niet mag kata'en, dan gewoon zijn toekomstige dorpen kata'en :D
 
Reactiescore
1.468
Valt wel mee hoor, ze hebben blijkbaar genoeg def over om bbtjes te stacken :D Wat ik zie is dat ze 50% stacken en 50% dodgen
Snelle rekensom leert dat ze sinds vrijdag er 110 volle defjes doorheen hebben gegooid waarvan er zeker 80 op 1 account.

Moet ik wel de notitie bij maken dat het ons (volgens mijn berekening) zo'n 150 clears heeft gekost. Ik weet niet of dat het precieze aantal is omdat er ook een berg fakes en andere zaken zijn doodgelopen, maar dit is om de buitenstaanders een beeld te geven.

Qua dorpen is het nog erg saai, vanochtend was een kleine recap war gaande, maar volgens mij had Bram niet echt de gelegenheid om die door te zetten :(
 
Reactiescore
324

DeletedUser70435

Guest
ZW1eqlU.png


Stats na de eerste 24 uur.
Update van de stats:
psKoccV.png
 
Reactiescore
73
Mooie stats in het voordeel van Famke, niet zo netjes gedefft aan de kant van KOH

Even vergeleken met hoeveel clears jullie eraan kwijtgespeeld hebben vind ik nog dat we het goed hebben gedaan tot nu toe.

Is wel normaal dat Famke voorlopig in het voordeel is, zij hebben de oorlog verklaard en hadden waarschijnlijk al iets gepland( massa). Dus nu zegt het nog niet veel, maar bijvoorbeeld na een maand zullen de stats meer waarheid spreken dan dat het nu het geval is.
 

DeletedUser70435

Guest
Even vergeleken met hoeveel clears jullie eraan kwijtgespeeld hebben vind ik nog dat we het goed hebben gedaan tot nu toe.

Is wel normaal dat Famke voorlopig in het voordeel is, zij hebben de oorlog verklaard en hadden waarschijnlijk al iets gepland( massa). Dus nu zegt het nog niet veel, maar bijvoorbeeld na een maand zullen de stats meer waarheid spreken dan dat het nu het geval is.
Tears of a beauty zit niet in Famke ;)

Na een maand hebben wij ook alweer 2x clears helemaal kunnen opbouwen haha
 
Reactiescore
1.049
Ik zou die ranges maar irritant vinden
Wat dingen afbreken. Aanvallen en weer uit de range gaan lijkt me tering irritant
 

DeletedUser78605

Guest
Even vergeleken met hoeveel clears jullie eraan kwijtgespeeld hebben vind ik nog dat we het goed hebben gedaan tot nu toe.

Is wel normaal dat Famke voorlopig in het voordeel is, zij hebben de oorlog verklaard en hadden waarschijnlijk al iets gepland( massa). Dus nu zegt het nog niet veel, maar bijvoorbeeld na een maand zullen de stats meer waarheid spreken dan dat het nu het geval is.

Ik vrees enkel dat met de snelheid dat jullie je deff momenteel aan het weggooien zijn, je over een maand de echte schade hebt die je nu al aan het op doen bent.
Meestal is het verschil met aanvallen en deffen 1 op 3. Dus bijvoorbeeld 1 miljoen oda erbij en 3 miljoen odd. Dan gaat het gelijk op, daarom dat ik zeg dat jullie nu erg duur bezig zijn.

Weet ik, maar hij praat alsof hij aan de kant van Famke staat, vandaar dat ik 'jullie' zei.

Ik geef Famke een compliment voor die stats, want momenteel doen zij het beter in mijn ogen. Maar ik ben absoluut niet pro Famke en dat weten ze daar ook :p
 
Reactiescore
1.468
Even vergeleken met hoeveel clears jullie eraan kwijtgespeeld hebben vind ik nog dat we het goed hebben gedaan tot nu toe.

Is wel normaal dat Famke voorlopig in het voordeel is, zij hebben de oorlog verklaard en hadden waarschijnlijk al iets gepland( massa). Dus nu zegt het nog niet veel, maar bijvoorbeeld na een maand zullen de stats meer waarheid spreken dan dat het nu het geval is.
Jullie stackdef heeft een opbouwtijd van circa 30 dagen moet je rekenen. Misschien zelfs nog meer. Onze clears denk ik ongeveer de helft daarvan, misschien ietsje meer. Dat moet je wel meerekenen.

Nadeel is wel jullie vreselijk hoge percentage Def.
 
Bovenaan