De Stabbers van W60

DeletedUser69835

Guest
Solo spelen met miljoenenaccounts gaat best hoor, je moet gewoon tijd steken in de organisatie zodat je alles snel en efficiënt kunt doen.

Dat kan toch alleen als je geen leven hebt en dan geen serieuze vijand in de buurt.
Anders kan ik het me moeilijk inbeelden dat je solo kan op een mil acc...
 

DeletedUser69459

Guest
Dat kan toch alleen als je geen leven hebt en dan geen serieuze vijand in de buurt.
Anders kan ik het me moeilijk inbeelden dat je solo kan op een mil acc...

W22 en w21 waren een stuk groter waardoor je langere afstanden hebt. Er werd wel amper aangevallen/ ge-edeld tijdens schooluren. Simpel omdat mijn tegenstanders ofwel werkte ofwel ook school hadden. Massas gebeurde 90% in het weekend.

Mss waren ze ook wel gewoon vriendelijk om niet te snel de wereld te winnen :biggrin:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.167
Misschien in dit stadium van wereld 60, maar uiteindelijk zijn het niet altijd pp abusers die winnen. Neem wereld 56, de grootste pp-abusers verloren. Of neem wereld 59, ook daar zitten non-pp abusers in de top 30 met een prima perspectief ooit top 10 of hoger te geraken.

W47 is anders een meer dan perfect voorbeeld. De echte grote abusers werden heel erg makkelijk weggespeeld, die hebben nooit gewonnen. Team Rocket, Chna-nung etc etc.
 

Deleted User - 487871837

Guest
W47 is anders een meer dan perfect voorbeeld. De echte grote abusers werden heel erg makkelijk weggespeeld, die hebben nooit gewonnen. Team Rocket, Chna-nung etc etc.

Team Rocket :eek:

Die ken ik nog wel.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Ik had het over accounts he. Dus een wereld zonder stammen in het geheel. Enkel met bondjes en PBG'tjes enzo ;)

Werelden hebben steeds vaker een stabtopic, tegenwoordig al heel vroeg. Als jij wilt dat dat topic het meest actieve topic ooit zal worden dan is bovenstaand idee echt geweldig. Bondjes en PBG'tjes, volgens mij gaat bijna 80% van alle stabs over dat soort zaken en komt het nagenoeg nooit voor dat men een stamgenoot stabbed. Een solo wereld waardoor je door middel van diplomatiek moet winnen vraagt om veel acties met een luchtje, veel stabberij, veel spionage.. het zou echt een kutwereld worden zonder enige normen en waarden. Ik denk zelfs dat overmatig katapulteren de normaalste zaak van de wereld zal zijn, want probeer jij maar eens een afspraak te maken met 50 accounts (ipv 3/4 stammen)

Solo spelen met miljoenenaccounts gaat best hoor, je moet gewoon tijd steken in de organisatie zodat je alles snel en efficiënt kunt doen.

Op wereld 19, 29 en 38 speelde ik ook solo en bracht ik het tot resp. 19, 16 en 13 miljoen punten. Maar dan heb je gewoon zeeën van tijd nodig (had ik als scholier) en dat waren allen nog relatief grote werelden met grote stammen dus met een safeligging kon dat prima. Maar tegenwoordig kan dat niet meer. Tegenwoordig speelt activiteit een veel grotere rol, ook sinds de komst van de app zijn account al gauw een stuk actiever. Tegenwoordig kun je echt niet meer solo spelen met miljoenenaccounts. Stammen mogen vaak maar 10 - 15 spelers bevatten waardoor driekwart ooit front heeft. Ik steek mijn handen ervoor in het vuur dat jij geen schijn van kans maakt solo tegen mij en mijn huidige co-speler (22,5 uur per dag activiteit...) Maar scheid mij van mij co dan ben ik ook een easy target, ik ben elke dag tussen 04u en 10u30 weg omdat ik slaap en in de weekenden ben ik bezopen dus ook een gemakkelijk doelwit. Maar in combinatie met iemand die vroeg op moet en op zijn werk kan tw'en..
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Op wereld 19, 29 en 38 speelde ik ook solo en bracht ik het tot resp. 19, 16 en 13 miljoen punten. Maar dan heb je gewoon zeeën van tijd nodig (had ik als scholier) en dat waren allen nog relatief grote werelden met grote stammen dus met een safeligging kon dat prima. Maar tegenwoordig kan dat niet meer. Tegenwoordig speelt activiteit een veel grotere rol, ook sinds de komst van de app zijn account al gauw een stuk actiever. Tegenwoordig kun je echt niet meer solo spelen met miljoenenaccounts. Stammen mogen vaak maar 10 - 15 spelers bevatten waardoor driekwart ooit front heeft. Ik steek mijn handen ervoor in het vuur dat jij geen schijn van kans maakt solo tegen mij en mijn huidige co-speler (22,5 uur per dag activiteit...) Maar scheid mij van mij co dan ben ik ook een easy target, ik ben elke dag tussen 04u en 10u30 weg omdat ik slaap en in de weekenden ben ik bezopen dus ook een gemakkelijk doelwit. Maar in combinatie met iemand die vroeg op moet en op zijn werk kan tw'en..

Altijd lekker om je ego zo in de ondertoon te lezen.
 

DeletedUser69459

Guest
Werelden hebben steeds vaker een stabtopic, tegenwoordig al heel vroeg. Als jij wilt dat dat topic het meest actieve topic ooit zal worden dan is bovenstaand idee echt geweldig. Bondjes en PBG'tjes, volgens mij gaat bijna 80% van alle stabs over dat soort zaken en komt het nagenoeg nooit voor dat men een stamgenoot stabbed. Een solo wereld waardoor je door middel van diplomatiek moet winnen vraagt om veel acties met een luchtje, veel stabberij, veel spionage.. het zou echt een kutwereld worden zonder enige normen en waarden. Ik denk zelfs dat overmatig katapulteren de normaalste zaak van de wereld zal zijn, want probeer jij maar eens een afspraak te maken met 50 accounts (ipv 3/4 stammen)



Op wereld 19, 29 en 38 speelde ik ook solo en bracht ik het tot resp. 19, 16 en 13 miljoen punten. Maar dan heb je gewoon zeeën van tijd nodig (had ik als scholier) en dat waren allen nog relatief grote werelden met grote stammen dus met een safeligging kon dat prima. Maar tegenwoordig kan dat niet meer. Tegenwoordig speelt activiteit een veel grotere rol, ook sinds de komst van de app zijn account al gauw een stuk actiever. Tegenwoordig kun je echt niet meer solo spelen met miljoenenaccounts. Stammen mogen vaak maar 10 - 15 spelers bevatten waardoor driekwart ooit front heeft. Ik steek mijn handen ervoor in het vuur dat jij geen schijn van kans maakt solo tegen mij en mijn huidige co-speler (22,5 uur per dag activiteit...) Maar scheid mij van mij co dan ben ik ook een easy target, ik ben elke dag tussen 04u en 10u30 weg omdat ik slaap en in de weekenden ben ik bezopen dus ook een gemakkelijk doelwit. Maar in combinatie met iemand die vroeg op moet en op zijn werk kan tw'en..

Ja je hebt gelijk dat het nu niet meer kan door de kleinere werelden enzo. Maar vroeger was het best te doen.
 

DeletedUser79164

Guest
Hoe noem je het als iemand zonder een woord, bericht of discussie een stam verlaat en meteen zijn buurman en ex-stamlid gaat aanvallen?
Vraag dat maar aan eliaki
(ik zal hier geen woorden als backstabber gebruiken, wil geen ban)

Ik gok dat hij er pp voor heeft gekregen van een vijandelijke stam, want verder heeft hij er niets aan overgehouden.

Ben zwaar teleurgesteld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487871837

Guest

DeletedUser79164

Guest
Nou, ik kreeg al een waarschuwing van de moderator toen ik Elaki schreef waarom hij uit de stam ging, vroeg hem de acties niet door te zetten. Geen scheldwoord of grof taalgebruik, en kreeg toch al een waarschuwing omdat Elaki mijn mailtje gemeld had.
 

DeletedUser79078

Guest
1: plaats dit in het stab forum.
2: Hope/Duncan heeft gelijk krijg je geen ban voor
3: Zijn er ook bewijzen dat die pp heeft gekregen?

Als je een stab wilt vermelden graag wat meer informatie en foto's bv, zodat iedereen het zeker weet.
 
Reactiescore
2.508
Nou, ik kreeg al een waarschuwing van de moderator toen ik Elaki schreef waarom hij uit de stam ging, vroeg hem de acties niet door te zetten. Geen scheldwoord of grof taalgebruik, en kreeg toch al een waarschuwing omdat Elaki mijn mailtje gemeld had.

Dan moet er toch iets anders in het mailtje hebben gestaan. Misschien een dreiging of iets? Support zal zich niet bezig houden met morele(stabs) situaties ingame ;)

Desalniettemin is het niet netjes om zomaar je stam te verlaten en meteen de aanval te openen. Dit is simpelweg een backstab.
 
Bovenaan