De Stabbers van W60

Reactiescore
141
Waarom gaan we niet allemaal stabben dan?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Niet haalbaar, zou een wereld van ernstig laag niveau worden waarbij werklozen louter winnen omdat ze actiever kunnen zijn.
 

DeletedUser78131

Guest
Hield het nog best goed bij voordat ik katas op mn bek kreeg :p
 

DeletedUser79164

Guest
Weet er nog eentje. In onze stam speelde Voezoe. Onze topspeler Freakshow (op dat moment in de top10 van de wereld), had een andere top10 speler (Denissen) op het oog van een concurerende stam. Niet via het forum maar via mail hebben deze 2 samen een aanvalsplanning opgesteld.

Freakshow gooit clear en edeltrein eruit, volslagen doodgelopen omdat het beoogde dorp vol met defence stond van meerdere spelers. De volgende dag begint Voezoe samen met de concurerende stam met het aanvallen van zijn eigen stamlid met als resultaat dat Freakshow in no-time werd ingenomen.
 

DeletedUser74966

Guest
Niet haalbaar, zou een wereld van ernstig laag niveau worden waarbij werklozen louter winnen omdat ze actiever kunnen zijn.
Winnen de mensen die actiever kunnen zijn niet sowieso? Zie het verschil niet zo met nu.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Nu winnen diegenen die genoeg werelden pp hebben gefarmed dat ze 20 keer meer gs kunnen kopen dan farmen kan geven.

Misschien in dit stadium van wereld 60, maar uiteindelijk zijn het niet altijd pp abusers die winnen. Neem wereld 56, de grootste pp-abusers verloren. Of neem wereld 59, ook daar zitten non-pp abusers in de top 30 met een prima perspectief ooit top 10 of hoger te geraken.

Winnen de mensen die actiever kunnen zijn niet sowieso? Zie het verschil niet zo met nu.


Nee, het grote verschil zitten hem in het solo en teamverband. Solo kan een werkloze noob gemakkelijk winnen van een pro die elke dag moet werken (en dus inactief is op bepaalde tijden). Maar in teamverband wint een solo werkloze noob, of vijf van hen, niet van een account met 3 goede spelers die allen 'maar' zes uur per dag online kunnen zijn. Het gros van de tw'ers of huidige top heeft lang niet genoeg tijd om de god ganze dag online te zijn, een solo-wereld zou dus geen succes worden. Weinig mensen, weinig activiteit (doordat er geen teams zijn) en weinig niveau (als je je tegenstander tijdens werktijd aanvalt win je al, daar komt geen skill bij kijken).
 

DeletedUser69835

Guest
Dat klopt, ik speel nu solo.
Eenmaal als je een groter acc begint te krijgen kan je het gwn niet meer volgen.
Maar het is best moeilijk om een ervaren speler te vinden dat co wilt worden.
Ik ga er spoedig 1 moeten vinden anders kan ik het acc gwn niet meer houden...
 

DeletedUser74966

Guest
Ik had het over accounts he. Dus een wereld zonder stammen in het geheel. Enkel met bondjes en PBG'tjes enzo ;)

Solo op een acc redt bijna niemand het nee :p
 
Reactiescore
141
Misschien in dit stadium van wereld 60, maar uiteindelijk zijn het niet altijd pp abusers die winnen. Neem wereld 56, de grootste pp-abusers verloren. Of neem wereld 59, ook daar zitten non-pp abusers in de top 30 met een prima perspectief ooit top 10 of hoger te geraken.

Nja eerder zelfstandig opgestapt omdat ze het niet meer zagen zitten. Kun je ook als een vorm van verloren opvatten ja.
 

DeletedUser69459

Guest
Dat klopt, ik speel nu solo.
Eenmaal als je een groter acc begint te krijgen kan je het gwn niet meer volgen.
Maar het is best moeilijk om een ervaren speler te vinden dat co wilt worden.
Ik ga er spoedig 1 moeten vinden anders kan ik het acc gwn niet meer houden...

Solo spelen met miljoenenaccounts gaat best hoor, je moet gewoon tijd steken in de organisatie zodat je alles snel en efficiënt kunt doen.
 
Bovenaan