De Stabbers van W60

DeletedUser79174

Guest
Ik blijf het een mager stukje P&P vinden, sorry :p

Ik ken beide partijen niet maar komt voor mij niet heel sterk over.

Is ook niet erg. Mensen weten het nu en als ze privé extra bewijs willen dan mag dat. Het gaat er om dat de spelers weten waar ze voor moeten uitkijken.
 

DeletedUser69835

Guest
Ik blijf het een mager stukje P&P vinden, sorry :p

Ik ken beide partijen niet maar komt voor mij niet heel sterk over.

Ik ken beide spelers wel van w58, broodje was men buur en chilie had een cluster dicht bij ons.
Ik had broodje kapot moeten knallen wnr ik kon, maar tjah dat is nu verleden tijd en ook op een om zeep geholpen wereld.
Dus voor mij is er geen hard feelings idk hoe het met hem zit ;)

Maar tjah dit is idd wel een stab, als je zo de pm ziet toch.
Maar ook moest er meer info zijn, zoals opzegtermijn en al die bs dat daarmee hand in hand gaat.
 

DeletedUser79174

Guest
Ik ken beide spelers wel van w58, broodje was men buur en chilie had een cluster dicht bij ons.
Ik had broodje kapot moeten knallen wnr ik kon, maar tjah dat is nu verleden tijd en ook op een om zeep geholpen wereld.
Dus voor mij is er geen hard feelings idk hoe het met hem zit ;)

Maar tjah dit is idd wel een stab, als je zo de pm ziet toch.
Maar ook moest er meer info zijn, zoals opzegtermijn en al die bs dat daarmee hand in hand gaat.

Gelukkig had ik 90k Def :D. Wel goed gespeeld trouwens. Maar inderdaad, die wereld kan beter zo snel mogelijk voorbij zijn.
 

DeletedUser69835

Guest
Gelukkig had ik 90k Def :D. Wel goed gespeeld trouwens. Maar inderdaad, die wereld kan beter zo snel mogelijk voorbij zijn.

Jha nu ben jij weg en zit vlammer er..., ik weet niet wat erger zou zijn jij dat er zit of vlammer...
En blijkbaar zijn er wat spelers dat vlammer niet mogen, zelfs in zijn eigen stam.
En idk wat daar allemaal nu gebeurt maar ze zijn sinds vandaag hun 2de beste speler kwijt gespeeld ;)

En dat is echt de ergste wereld dat ik weet waar ik heb opgespeeld.
Damn echt overal spionnen en backstabs om de 5 sec.
 

DeletedUser50262

Guest
Volgens mij mist er een stukje, ik kan concluderen uit 'we gaan kijken wat we voor je kunnen doen' dat ze met hun co-spelers gaan overleggen of ze een PBG met je aangaan. Als je vervolgens opnieuw een antwoord afdwingt zegt de co-speler dat het wat hem betreft wel goed zit. Dit lijkt mij niet een concreet antwoord
 

DeletedUser79174

Guest
Volgens mij mist er een stukje, ik kan concluderen uit 'we gaan kijken wat we voor je kunnen doen' dat ze met hun co-spelers gaan overleggen of ze een PBG met je aangaan. Als je vervolgens opnieuw een antwoord afdwingt zegt de co-speler dat het wat hem betreft wel goed zit. Dit lijkt mij niet een concreet antwoord

Je moet van beneden naar boven lezen. Dat stukje waar jij het over hebt gaat over een aanval waar ik hulp om vroeg.
 

DeletedUser74966

Guest
Tijden checken is ook lastig ^^

Ik hoop niet dat ze daar last van hebben bij incomings :s
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Stabben is een mooi element in het spel.
 
Bovenaan