De Stabbers van W60

DeletedUser78773

Guest
onderschat nooit iemand die wat zegt .
Maar zoals ik zei is off Topic , dat wat die gast deed is laf links of rechts om .
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hebben de spelers van TQB hier ook wat over te zeggen, of zitten die hier niet?
 

DeletedUser74880

Guest
Ik zal hem ff een pm sturen , want als het zo is dan kan dat echt niet , is gewoon een laffe streek .

Edit:

TheQuickBear 05.02.18 17:51
Hoe is het ermee? :)

Pewpew86 05.02.18 17:59
Hee, goed. Druk aan het edelen. En met jou?

TheQuickBear 05.02.18 18:02
Goed om te horen :) wat ben je aan het edelen?

Jaa gaat lekker :)

Pewpew86 05.02.18 18:44
Dat dorp wat ik laatst zei. Is inmiddels barbarendorp geworden

TheQuickBear 05.02.18 18:49
Ahh netjes netjes, ik farm het wel dus wanneer denk je het helemaal overgenomen te hebben? (;

Pewpew86 05.02.18 19:02
Geen probleem. Heb hem vanavond laat als de toestemming het red. Anders morgenochtend ergens ;)

TheQuickBear 05.02.18 19:19
Ahh top top

Ik had nog een vraagje aan je, kun je misschien een dorp van mij preventief vol zetten met os? Smoke en ik hebben er nu al aardig wat naar toe gestuurd, verwacht morgen misschien een aanval op dorp 4 van mij.

Dus hoe meer troepen er staan hoe minder verliezen en hie verbaasder de tegenstander is :)

Pewpew86 05.02.18 19:53
Hoe hoog is je muur en hoeveel heb je nodig? ;)

TheQuickBear 05.02.18 19:55
Ik verwacht een aanval ergens morgenochtend, dan is de muur sws level 20.

Zelf heb ik er al 5k staan, dus hoe meer er bij komt hoe lager de verliezen zijn, maar ik ben blij met alles wat komt (;

Pewpew86 05.02.18 20:08
Dorp 4 dus? Ik zal je wat sturen

TheQuickBear 05.02.18 20:13
Jaa, top dankjewel!!

Pewpew86 05.02.18 20:14
400/400 onderweg. Kan niet heel veel meer sturen ivm mn 2e dorp morgen.

TheQuickBear 05.02.18 20:16
Ahh nee snap ik, die moet natuurlijk ook gestackt worden (;

Heb je nog veel staan dan? :eek:

Pewpew86 05.02.18 20:21
Genoeg voor 2 dorpen ;)

TheQuickBear 05.02.18 20:22
Mooi, als je ergens nog off nodig hebt, let me know :)

Pewpew86 06.02.18 08:14
Wat is dit voor trieste actie?

Pewpew86 06.02.18 08:18
Kerel, wat is dit voor trieste, laffe actie.. wat een sneu figuur ben jij.

Pewpew86 06.02.18 08:22
Nog te laf om te reageren ook ?

Ik hou altijd van wat debatteren dus ga ik maar is lekker op tegenin :p

Zelf vind ik dit ook een laffe streek, Maar dit heeft allemaal geen voldoende bewijs tot. Ik kan er ook alles van maken zo lastig is het niet om het aan te passen. Ik geloof best dat dit niet een verzonnen verhaal is. Maar jullie kunnen wel heel makkelijk zinnen/woorden weggelaten hebben wat tegen de regels is.

TheQuickBear 05.02.18 20:22
Ik eindig bij deze de BG aangezien jullie tegen de regels zijn gegaan.

Even vertrouwbaar als het loopt in het verhaal. Is er niet meer bewijs?

Mvg
Thomas

EDIT: Voordat je het vraagt, ik heb nog nooit met deze mensen te maken gehad en ik ben ook geen vriend van hun :p
 

DeletedUser76132

Guest
Ik hou altijd van wat debatteren dus ga ik maar is lekker op tegenin :p

Zelf vind ik dit ook een laffe streek, Maar dit heeft allemaal geen voldoende bewijs tot. Ik kan er ook alles van maken zo lastig is het niet om het aan te passen. Ik geloof best dat dit niet een verzonnen verhaal is. Maar jullie kunnen wel heel makkelijk zinnen/woorden weggelaten hebben wat tegen de regels is.

TheQuickBear 05.02.18 20:22
Ik eindig bij deze de BG aangezien jullie tegen de regels zijn gegaan.

Even vertrouwbaar als het loopt in het verhaal. Is er niet meer bewijs?

Mvg
Thomas

EDIT: Voordat je het vraagt, ik heb nog nooit met deze mensen te maken gehad en ik ben ook geen vriend van hun :p

Als ik jullie was zou ik gewoon alle feiten keurig en overzichtelijk weergeven zodat partijen die hier daadwerkelijk los van staan een objectieve mening kunnen vormen. Het is algemeen bekend dat Tw vol zit met stabbers en het zou mij niet verbazen als ook deze mensen hieronder vallen.

De mededeling spreekt voor zichzelf , zo lijkt me. als deze niet blijkt te kloppen zien we graag de correcte versie verschijnen.

Als je iemand uitmaakt voor stabber overigens (@de auteur van dit topic), vind ik dat je jou post iets zorgvuldiger mag samenstellen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Screentjes van PMs en rapportjes helpen je case altijd wel. Het geeft in ieder geval wat om over te discussieren. PM logjes zoals deze die hier nu staan kun je ook vrij simpel bewerken of zelfs helemaal faken.

Nu zou ik het erg sneu vinden als iemand daar tijd in zou steken, maar toch. Better safe than sorry
 
Reactiescore
141
Ik kan met mijn hoofd er niet bij dat team tqb dit zou doen...
 
Reactiescore
767
een screen van het hele gesprek en niet geknipte stukke zou stuk fijner zijn zoals eerder werd vermeld kan je nu gwn stukken eruit knippen en ja zo kan je iedereen voor stabber uitmaken
 
Reactiescore
3.457
een screen van het hele gesprek en niet geknipte stukke zou stuk fijner zijn zoals eerder werd vermeld kan je nu gwn stukken eruit knippen en ja zo kan je iedereen voor stabber uitmaken
Feit dat TQB nog niet heeft gereageerd zegt denk ik wel genoeg
 
Reactiescore
177
Toon gaat deze guy niet kicken. Paar spelers van oud A.B. die nu in Toon zitten (panda6forever, melkbuttel-patatj en Brabus) zouden onze oude stam joinen, hadden NAP van afgelopen vrijdag-zondag afgesproken. Leaved er iemand van die oude stam scout onze stamleden en worden zaterdagochtend weggeedeld. Verbaasd me niks dat andere Toon leden ookal aan het stabben zijn.
 

DeletedUser74880

Guest
Feit dat TQB nog niet heeft gereageerd zegt denk ik wel genoeg

Dit kan niet genoeg zeggen. Misschien was er wel een misverstand binnen het team, en zijn ze dat nu aant oplossen. Maar ikzelf ben ook wel erg benieuwd naar hun kant. Om te kijken wat hier staat allemaal wel klopt
 
Bovenaan