De rattenoorlog - Break

DeletedUser

Guest
falen bwa hij heeft verschillende massas naar zijn hand kunnen zetten, bananass kon dit niet dus als hij faalt dan faalt bananass nog harder
 

DeletedUser

Guest
falen bwa hij heeft verschillende massas naar zijn hand kunnen zetten, bananass kon dit niet dus als hij faalt dan faalt bananass nog harder

Bananass. heeft toch ook al een paar massa's te verduren gehad hoor. Maar telkens netjes afgeslagen door de overdreven massa OS dat er daar stond.
 

DeletedUser

Guest
Eigenlijk moet jij hier niet om lachen?

Want een held in massas ben jij ook niet gebleken?

Ik lach me een breuk.

Allemachtig, stumper, als je de discussie aan wilt gaan, graag, maar dan ook de hele rataplan en daarna geen woord meer. Ik heb meer massa's gedeft dan wie dan ook op W18 denk ik wel te kunnen zeggen.
Heb jij énig idee hoeveel massa's Flos afgeslagen heeft zonder VV's én OS? ;)

:)
Heeft hij enig idee hoeveel massa's Break dan heeft afgeslagen?
Geen idee waarom hij zegt dat het niveau in Break lachwekkend moet zijn, als die zelf gefaald is op FoD.

Beetje tegenstrijdig van hem. Eigenlijk lacht die dan met zichzelf, mmm
Niet al te veel. Daarnaast is Break ook wel een tikkeltje minder dan vroeger heb ik het idee:)
Ik ben niet gefaald op FoD.

Neen, het falen van een speler is hoe dan ook nog heel wat minder treurig dan dat van een stam. En ik heb in m'n eentje toch in ieder geval elke massa netjes voorbereidt, dat presteerde jullie als hele stam geeneens:D
Dat doet niets af aan het feit dat het lullig is dat Flos hierom lacht.
Omdat hij zelf grandioos gefaald heeft tegen het EQUI.
Nah. Zie bovenstaande.
Idem dan maar.
Bananass. heeft toch ook al een paar massa's te verduren gehad hoor. Maar telkens netjes afgeslagen door de overdreven massa OS dat er daar stond.

De eerste massa's zijn aardig verwerkt inderdaad volgens mij, maar met flink wat OS inderdaad...
Hoe hard er gefaald is door Break op Anass is echt niet te bevatten. Nog drie keer zo erg als Iron-Law eigenlijk. Niveau EQUI...
 

DeletedUser

Guest
falen bwa hij heeft verschillende massas naar zijn hand kunnen zetten, bananass kon dit niet dus als hij faalt dan faalt bananass nog harder
Die OD #1 rang komt er ook door 1 massa hé? Clown.
Bananass. heeft toch ook al een paar massa's te verduren gehad hoor. Maar telkens netjes afgeslagen door de overdreven massa OS dat er daar stond.
Bananass. stond nooit overstackt waardoor andere accounts in de problemen kwamen.
Ik lach me een breuk.

Allemachtig, stumper, als je de discussie aan wilt gaan, graag, maar dan ook de hele rataplan en daarna geen woord meer. Ik heb meer massa's gedeft dan wie dan ook op W18 denk ik wel te kunnen zeggen.


:)

Niet al te veel. Daarnaast is Break ook wel een tikkeltje minder dan vroeger heb ik het idee:)
Ik ben niet gefaald op FoD.

Neen, het falen van een speler is hoe dan ook nog heel wat minder treurig dan dat van een stam. En ik heb in m'n eentje toch in ieder geval elke massa netjes voorbereidt, dat presteerde jullie als hele stam geeneens:D

Nah. Zie bovenstaande.
Idem dan maar.


De eerste massa's zijn aardig verwerkt inderdaad volgens mij, maar met flink wat OS inderdaad...
Hoe hard er gefaald is door Break op Anass is echt niet te bevatten. Nog drie keer zo erg als Iron-Law eigenlijk. Niveau EQUI...
Het Equi dat jouw account heeft gebroken? Dat niveau? En hoezo kunnen wij geen massa voorbereiden, ohja, al jullie massa's waren succesvol :eek:. Dus ja, eigenlijk best lachwekkend dat jij je om Bananass. vermaakt, aangezien je hetzelfde hebt meegemaakt. Schrijnend.
 

DeletedUser

Guest
arbeitmann, dat jullie een massa verwerkte was geen prestatie als je kijkt hoeveel def er wel niet stond bij anass dat was gewoon te ziek. bij FOD was dat heel anders die deed het zonder stam os en op een acc van 9 mil ipv 18;)
 

DeletedUser

Guest
arbeitmann, dat jullie een massa verwerkte was geen prestatie als je kijkt hoeveel def er wel niet stond bij anass dat was gewoon te ziek. bij FOD was dat heel anders die deed het zonder stam os en op een acc van 9 mil ipv 18;)

Dus zo'n 100 dorpen stacken met 10 defdorpen is mogelijk met een account van 9mio zonder stam-OS?? Te dom, serieus xd
 

DeletedUser

Guest
arbeitmann, dat jullie een massa verwerkte was geen prestatie als je kijkt hoeveel def er wel niet stond bij anass dat was gewoon te ziek. bij FOD was dat heel anders die deed het zonder stam os en op een acc van 9 mil ipv 18;)

Jullie hebben maandenlang niet eens gescout, dus jullie hadden totaal geen idee hoeveel er stond.
 

DeletedUser

Guest
Wat wel jammer is is het feit dat massas die op phalanx lopen alleen lukken als er een kata mass aan voorafgaat.
 
Reactiescore
1.094
Wat wel jammer is is het feit dat massas die op phalanx lopen alleen lukken als er een kata mass aan voorafgaat.

ja inderdaad, eerste massa -> faalt, 2e massa alles wordt plat gekatapulteerd -> 3e massa dorpenwinst.
 

DeletedUser

Guest
ja inderdaad, eerste massa -> faalt, 2e massa alles wordt plat gekatapulteerd -> 3e massa dorpenwinst.

2e massa? We zijn gewoon blijven sturen hoor, alles hoort bij de 1ste massa. Het plan was vooraf opgesteld dat het zo zou gaan. ;) Snap niet waar je 2de en 3de massa vandaan haalt, maar het blijkt dat je weinig kennis van zaken hebt op dat gebied. ;)
 

DeletedUser3435

Guest
Bananass. heeft toch ook al een paar massa's te verduren gehad hoor. Maar telkens netjes afgeslagen door de overdreven massa OS dat er daar stond.
Ja dat is een feit maar niet zo overdrijven. Bananass ligt onder aanval van een goede speler en de andere spelers Rhythm etc zijn ook van de betere spelers. Terwijl FoD geownd werd door Fissie en Lord Lenaers, dan kies ik liever voor het FoD pakket eerlijk gezegd. :D
 

DeletedUser

Guest
2e massa? We zijn gewoon blijven sturen hoor, alles hoort bij de 1ste massa. Het plan was vooraf opgesteld dat het zo zou gaan. ;) Snap niet waar je 2de en 3de massa vandaan haalt, maar het blijkt dat je weinig kennis van zaken hebt op dat gebied. ;)

Lijkt erop dat jullie alleen dorpen kunnen halen met het platgooien van accounts dat terwijl jullie toch de beste stam zijn, zoals je vorige keer zelf weergaf aan de hand van de stammenrank. Als jullie dan toch zo goed zijn waarom kunnen jullie dan alleen dorpen pakken wanneer een account plat gegooid is door kata's ?
 

DeletedUser

Guest
Phalanx moet werkelijk niet claimen dat zij geen massa's teveel os zouden geven. EC heeft 500 permanente front defs, en kreeg na de 1e massa welgeteld 650 os'jes binnen. Alle os is inmiddels gesloopt omdat er overal met muur 0 en 6 á 8 defs per dorp is gedeffed, maar nee: Phalanx stacked net zo hard.

Verder stond bananass helemaal niet overstacked. Bananass heeft front met 3 Phalanx spelers die elk 200-300 edels minstens hebben. Zijn front is een continent lang, en hoeveel defs zouden er staan? In verhouding, pff. Overstacked; nee. Goed gestacked; ja.
 

DeletedUser

Guest
De verklaring is dat er nooit een EQUI vv op Bananass. zat. Hoewel Everlast daar zo zeker van was.
Ook is er geen BG. Meer hoef ik niet te zeggen.
Er is bewijsmateriaal, jij hebt het niet weerlegd. Alles wat je doet is je standpunt herhalen, het komt infantiel en haast achterlijk over. Ik zal dan maar aannemen dat Everlast de waarheid spreekt daar hij wel bewijsmateriaal heeft.
Offcourse, ik zeg niet dat je met Ego-spelers niet ver komt, maar ik bedoel dat ze meestal de moeilijkste zijn. Ze hebben meestal een zware mening, wat tot discussies gaat/kan leiden. Hierdoor zijn dit de "lastige" spelers.
Ik zeg niet dat die spelers slecht zijn, of niks kunnen. Ik zeg alleen dat er veel tijd in die spelers wordt gestoken door de discussiëren (ja fout gespeld, of niet?).
Hmm, de moeilijkste... Allicht. Maar die 'ego-spelers' zijn dikwijls wel goede spelers, en op het AF ook vrij vaak sterk.
Ja goed gespeld. En dat valt wel mee.
Die OD #1 rang komt er ook door 1 massa hé? Clown.

Bananass. stond nooit overstackt waardoor andere accounts in de problemen kwamen.

Het Equi dat jouw account heeft gebroken? Dat niveau? En hoezo kunnen wij geen massa voorbereiden, ohja, al jullie massa's waren succesvol :eek:. Dus ja, eigenlijk best lachwekkend dat jij je om Bananass. vermaakt, aangezien je hetzelfde hebt meegemaakt. Schrijnend.
Welke OD #1 rang? Echt, waar heb je het over?

Nee omdat jullie zo lachwekkend veel def hadden dat jullie alles vol konden pompen. Want Break had Insane, LEF en EQUI nodig om winst te behalen tegen Phalanx en nu ze nog maar één:)D:D) bondgenoot hebben worden ze finaal afgeslacht, haha wat een treurige bende.

Toen ik er niet was bedoel je, na vijf massa's zonder OS en VV met nauwelijks resultaat? Dat niveau ja. Karig. Heel karig.
Haha, nou omdat er net door een stamgenootje van je werd gezegd dat de aanvallen nog niet verwerkt waren op de dag dat de aanvallen aankwamen, op jouw account arbeitman:D Stop je er drie spelers op, kunnen jullie nog geeneens een massa voorbereiden^^
Maar als ik gefaald heb of FOD, want voor een extreem naabje is jouw medespeler conquerking dan? Bij mij waren er toch echt heel wat meer massa's nodig, bovendien had hij wél een hoop OS. Leg dat eens uit.
Dus zo'n 100 dorpen stacken met 10 defdorpen is mogelijk met een account van 9mio zonder stam-OS?? Te dom, serieus xd
Wat is dit nu weer voor onzin? 10 defdorpen, 100 dorpen stacken? Bron?
Phalanx moet werkelijk niet claimen dat zij geen massa's teveel os zouden geven. EC heeft 500 permanente front defs, en kreeg na de 1e massa welgeteld 650 os'jes binnen. Alle os is inmiddels gesloopt omdat er overal met muur 0 en 6 á 8 defs per dorp is gedeffed, maar nee: Phalanx stacked net zo hard.

Verder stond bananass helemaal niet overstacked. Bananass heeft front met 3 Phalanx spelers die elk 200-300 edels minstens hebben. Zijn front is een continent lang, en hoeveel defs zouden er staan? In verhouding, pff. Overstacked; nee. Goed gestacked; ja.
Maar Rashani, het is toch heel simpel, Break en EQUI kunnen letterlijk twee keer zo veel stacken. Als je van mening bent dat wij geen deftekort zouden moeten hebben, schaam je je dan niet kapot dat jullie nu afgeslacht worden?

Dat klopt, omdat jullie tactisch zó ontzettend stom waren helemaal niéts met Bananas te doen waardoor er daar alleen de preventieve defence stond.
 
Reactiescore
1.094
2e massa? We zijn gewoon blijven sturen hoor, alles hoort bij de 1ste massa. Het plan was vooraf opgesteld dat het zo zou gaan. ;) Snap niet waar je 2de en 3de massa vandaan haalt, maar het blijkt dat je weinig kennis van zaken hebt op dat gebied. ;)

war dog kreeg 3 weken geleden 8 k incommings een aantal dagen geleden nadat de 8 k allang waren geweest 3k, in de tussentijd is de teller dan niet op 0 geweest misschien, maar het is een nieuwe massa/ wave hoe je het wilt noemen.

Zelfde voor emperor, massa van break, toen die bijna over was wave of nieuwe massa van equi.
En dan is alles met de grond gelijk gemaakt.
 

DeletedUser

Guest
war dog kreeg 3 weken geleden 8 k incommings een aantal dagen geleden nadat de 8 k allang waren geweest 3k, in de tussentijd is de teller dan niet op 0 geweest misschien, maar het is een nieuwe massa/ wave hoe je het wilt noemen.

Zelfde voor emperor, massa van break, toen die bijna over was wave of nieuwe massa van equi.
En dan is alles met de grond gelijk gemaakt.

Tja, man, de clears moeten toch de kans krijgen om terug te lopen?? Dezelfde massa op War-Dog is gewoon nog altijd bezig.
Massa van EQUI op Emperor van ongeveer 3k clears was puur artillerievuur, zo kun je het beschrijven. Maar massa War-Dog en massa Emperor hebben niets met elkaar te maken?
 

DeletedUser

Guest
Jullie hebben maandenlang niet eens gescout, dus jullie hadden totaal geen idee hoeveel er stond.


Phalanx moet werkelijk niet claimen dat zij geen massa's teveel os zouden geven. EC heeft 500 permanente front defs, en kreeg na de 1e massa welgeteld 650 os'jes binnen. Alle os is inmiddels gesloopt omdat er overal met muur 0 en 6 á 8 defs per dorp is gedeffed, maar nee: Phalanx stacked net zo hard.

Verder stond bananass helemaal niet overstacked. Bananass heeft front met 3 Phalanx spelers die elk 200-300 edels minstens hebben. Zijn front is een continent lang, en hoeveel defs zouden er staan? In verhouding, pff. Overstacked; nee. Goed gestacked; ja.

ik had het dan ook over de periode voordat jij erop speelde. de massa's die toen verwerkt zijn. toen stond er massaal veel os in anass.

en verder staat het bij mij voor de deur ook nog redelijk stacked, niet extreem maar als je bedenkt dat het alleen de prev def was is het toch wel weer beetje veel;)

en rashani 200-300???? check je bronnen zijn echt heel andere aantallen.
 
Bovenaan