De rattenoorlog - Break

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
1.8* om precies te zijn. Nee het is waar, M. heeft vooral niks gedaan, T. doet het nu, jammer dat het niet vroeger kon, maar hij heeft een geldige reden.
 

DeletedUser

Guest
Ah en in Break heeft men het concept 'VV's' nog niet helemaal ontdekt?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
In phalanx wel, daarom staat FOD nu nog met al zijn glorie, toch?
 

DeletedUser

Guest
Ik zie niet helemaal in wat de relevantie van FOD hierin is. Of is dit een zwakke poging de aandacht af te leiden van de miljoenen die er bij Bananas af vliegen, allicht?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Volgens mij verwijt de pot de ketel dat hij zwart ziet? Jij mag niks zeggen over het falen van een account, net zoals ik dat niet mag omdat we beiden al een keer gefaald hebben. Lijkt me redelijk logisch. Of was het enkel door jou toedoen dat FOD viel? Ik denk het niet, lag ook aan Phalanx.
 

DeletedUser

Guest
Phalanx speelde daar een rol in, het grootste probleem was dat ik afwezig was. Op BS was jij er wel, met OS en VV, maar ging je al snel kopje onder. Op FOD heb ik massa na massa gestopt, zonder OS en VV, en is het account gesloopt in mijn afwezigheid. Subtiel verschil. Verschillen, beter gezegd.

Maar het belangrijkste lijkt me het spioneren van Break en hun aaneensluiting bij het gezelschap der laffe stammen, dat nu maar liefst drie leden telt:)
Of desnoods dat Break afgeslacht wordt ondanks een OS-overschot waar een paard de hik van krijgt. Maar ja, dan moet je natuurlijk wel tactisch sterker zijn dan de doorsnee speler van BW, en daar leek de schoen een beetje te wringen deze massa.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
hahaha, spioneren? Nee. Dat een eigen Phalanxer het komt zeggen tegen ons zegt genoeg. (Niet rene btw, voor de 100ste keer)

Uhu, denk je dat ik er constant was bij BS? Ik ben nu zoveel actiever als vroeger, ik zat toen in mijn inactieve periode. Maar ach, waarom zeg ik dit. Jullie blijven het toch ophalen, als ik hier een wonderprestatie zou neerzetten zeggen jullie toch weer 'je hebt gefaald'. Blabla, like someone gives a damn.
 

DeletedUser

Guest
Vertel.

Ik had het niet over constant. Je was thuis, of niet soms?
Ja, you give a damn. Blijkt.
 

DeletedUser66203

Guest
Ah en in Break heeft men het concept 'VV's' nog niet helemaal ontdekt?

vv's waren er hoor, was alleen vervelend dat alle aanvallen ongetagged waren en om de seconde binnenkwamen, geen backtime edels die klaarstonden etc.. zo kan ik nog wel een uurtje doorgaan.
 

DeletedUser3435

Guest
Denk je nu echt dat het bij jullie allebei gewoon aan de stam lag? :D Nee, Bananass is een heel andere situatie.
 

DeletedUser65072

Guest
vv's waren er hoor, was alleen vervelend dat alle aanvallen ongetagged waren en om de seconde binnenkwamen, geen backtime edels die klaarstonden etc.. zo kan ik nog wel een uurtje doorgaan.

Naja volgens mij had je genoeg tijd om ze klaar te zetten ;)
 

DeletedUser58625

Guest
aethc7.jpg


Dit had ik gemaakt voor de massa op Break, mocht hem van Louis niet op ons forum zetten doordat targets geheim moesten blijven voor eventuele spy's.
Vind het persoonlijk toch nog wel leuk en ook al wat leuke reacties gehad op onze stamchat. :p
 

DeletedUser

Guest
EQUI (of althans enkele) wilden TribalJosh gaan aanvallen, dat werd door Break geweigerd waardoor oa ook Thunderace uit de leiding stapte omdat jullie het 'zo' spelen.
whaat Thunderace uit de leiding stapte? en hiervoor?:eek:
 

DeletedUser

Guest
vv's waren er hoor, was alleen vervelend dat alle aanvallen ongetagged waren en om de seconde binnenkwamen, geen backtime edels die klaarstonden etc.. zo kan ik nog wel een uurtje doorgaan.

Geen VV's de dagen van tevoren ja. Als je begint met deffen als de aanvallen aankomen wil het nog wel eens een ingewikkeld verhaal worden.

Allemachtig het niveau in Break is echt één grote grap blijkt:D
 

DeletedUser

Guest
Geen VV's de dagen van tevoren ja. Als je begint met deffen als de aanvallen aankomen wil het nog wel eens een ingewikkeld verhaal worden.

Allemachtig het niveau in Break is echt één grote grap blijkt:D
Eigenlijk moet jij hier niet om lachen?

Want een held in massas ben jij ook niet gebleken?
 

DeletedUser

Guest
Heeft hij enig idee hoeveel massa's Break dan heeft afgeslagen?
Geen idee waarom hij zegt dat het niveau in Break lachwekkend moet zijn, als die zelf gefaald is op FoD.

Beetje tegenstrijdig van hem. Eigenlijk lacht die dan met zichzelf, mmm
 

DeletedUser

Guest
Heeft hij enig idee hoeveel massa's Break dan heeft afgeslagen?
Geen idee waarom hij zegt dat het niveau in Break lachwekkend moet zijn, als die zelf gefaald is op FoD.

Beetje tegenstrijdig van hem. Eigenlijk lacht die dan met zichzelf, mmm

Break heeft, met alle respect, nooit moeilijke massa's te verwerken gekregen. Dankzij jullie safe-zone hadden jullie altijd een mooie buffer ;) Totdat het tw-monster Aus, Iron heeft doen 'vallen'. Sindsdien wél.
 

DeletedUser

Guest
Dat doet niets af aan het feit dat het lullig is dat Flos hierom lacht.
Omdat hij zelf grandioos gefaald heeft tegen het EQUI.
 
Bovenaan