De Mol W81

Reactiescore
1.368
Laatst bewerkt:
Reactiescore
490
Dat is totaal niet wat ik zeg, misschien toch maar een keertje mijn bericht lezen. Wij pakken een VV van een BG omdat er met "ons" (lees de alliantie) helemaal nog geen akkoord is over VV regels. Wat jullie verder met één oud-stamleider van Talent hebben afgesproken die totaal niet voor ons als geheel mag spreken gaan wij ons niet aan houden nee.

Ik ben groot voorstander van wereldregels, maar die zijn er nu simpelweg niet en dat Cult een mol binnen onze stamdiscord niet bekend maakt helpt daar ook weinig in. Er moet wat mij betreft zeker iets verzonnen worden voor de VV's aangezien de alliantie veel minder snel restricties kan krijgen doordat er meer accounts in zitten. Zolang daar nog geen akkoord op is mogen wij echter gewoon VV's draaien bij BG's en dit neemt alles niets weg van dat vertrouwelijke informatie door gespeeld krijgen en niet aangeven wie dat doet een afkeuringswaardige manier van spelen is.


Als talent afspraken maakt ivm vv regels dan dient talent zich daar gewoon aan te houden, wat jullie, tac etc doen moeten jullie zelf weten maar pony zat gewoon in talent toen de regels werden afgesproken.
 
Reactiescore
2.064
Heeft Cult bewijzen dat de afspraken zwart op wit op papier zijn gezet? Zoja, dan moet de alliantie zich hier aan houden lijkt me?

Natuurlijk heeft info doorspelen niks met wereld afspraken te maken en hoort dat in aller tijden verboden te zijn. Wees niet flauw en zeg gewoon wie het heeft gezegd... Dat zouden jullie andersom ook willen
 
Reactiescore
903
Heeft Cult bewijzen dat de afspraken zwart op wit op papier zijn gezet? Zoja, dan moet de alliantie zich hier aan houden lijkt me?

Natuurlijk heeft info doorspelen niks met wereld afspraken te maken en hoort dat in aller tijden verboden te zijn. Wees niet flauw en zeg gewoon wie het heeft gezegd... Dat zouden jullie andersom ook willen
Nogmaals ook voor jou René, we zijn er mee bezig om te achterhalen van wie het af komt.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.795
Heeft Cult bewijzen dat de afspraken zwart op wit op papier zijn gezet? Zoja, dan moet de alliantie zich hier aan houden lijkt me?

Alleen m.b.t. VV-regels zijn er daadwerkelijk afspraken gemaakt. De afspraken voor VV's zijn dan ook met name gedaan omdat Daan hoogte kreeg van het feit dat wij VV'den bij de stam CARA, waarop een afspraak gemaakt was over VV's.

Alle andere regels waren wel in een ver stadium, eigenlijk nét voor afronding. Beide leidingen hadden wel al akkoord gegeven en het zou uitgewerkt worden, totdat de vorige leiding stopte als leiding en het door andere mensen overgenomen werd.
 
Reactiescore
7.944
Ja Chris het allemaal al benoemd maar je komt er weer lekker als een janknoob overheen in herhaling vallen. Janker
 
Reactiescore
1.918
ik neem combino in bescherming


16/10/2023 verloopt zijn beginnersbescherming en mogen jullie roepen
 
Reactiescore
1.380
Het is toch vrij simpel.
Veel mensen lezen weer wat ze willen lezen en ontwijken waar het om gaat.

Er is een oude leiding geweest die zonder enig overleg met de stam met bepaalde afspraken akkoord gegaan is. Die betreffende leider is in een keer gestopt zonder ook maar iets te zeggen. Kunnen hem ook moeilijk terecht wijzen. De eerste keer dat wij over die afspraken hoorde dachten we dat ze voorgesteld werden en bijna iedereen was het eens over de afspraken behalve de vv afspraak omdat wij gewoon niet de luxe hebben en over 60+ leden beschikken @Kyuka heeft gewoon het bewijs hiervan. Dus dit zou heel snel een einde wereld zijn als we onze maten niet kunnen helpen. Of dit jullie probleem is? Nee, maar dan heb je ook geen leuke eindstrijd zie pony waar we geen vv in eerste instantie mochten draaien.

Er is gewoon iemand in ons midden die info lekt en dat is gwoon een spy kwestie ook die zit in de zogenaamde wereldafspraken. jullie betichten ons van niet aan de regels houden, maar zelf doen jullie het ook niet en dan wijzen naar ons jullie houden je er niet aan. Stop met hypocriet zijn geef gewoon de naam en laten we ons allen er aan houden en niet elke keer met het vingertje wijzen. Ook wij moeten er ons aan houden.

Laten we gewoon de wereldafspraken aan de nieuwe leiding over en Cult leiding. Ik heb er alle vertrouwen in dat de nieuwe leiding dit perfect regelt met leiding cult zodat er misschien nog een leuke strijd komt.
 
Reactiescore
1.145
Het is toch vrij simpel.
Veel mensen lezen weer wat ze willen lezen en ontwijken waar het om gaat.

Er is een oude leiding geweest die zonder enig overleg met de stam met bepaalde afspraken akkoord gegaan is. Die betreffende leider is in een keer gestopt zonder ook maar iets te zeggen. Kunnen hem ook moeilijk terecht wijzen. De eerste keer dat wij over die afspraken hoorde dachten we dat ze voorgesteld werden en bijna iedereen was het eens over de afspraken behalve de vv afspraak omdat wij gewoon niet de luxe hebben en over 60+ leden beschikken @Kyuka heeft gewoon het bewijs hiervan. Dus dit zou heel snel een einde wereld zijn als we onze maten niet kunnen helpen. Of dit jullie probleem is? Nee, maar dan heb je ook geen leuke eindstrijd zie pony waar we geen vv in eerste instantie mochten draaien.

Er is gewoon iemand in ons midden die info lekt en dat is gwoon een spy kwestie ook die zit in de zogenaamde wereldafspraken. jullie betichten ons van niet aan de regels houden, maar zelf doen jullie het ook niet en dan wijzen naar ons jullie houden je er niet aan. Stop met hypocriet zijn geef gewoon de naam en laten we ons allen er aan houden en niet elke keer met het vingertje wijzen. Ook wij moeten er ons aan houden.

Laten we gewoon de wereldafspraken aan de nieuwe leiding over en Cult leiding. Ik heb er alle vertrouwen in dat de nieuwe leiding dit perfect regelt met leiding cult zodat er misschien nog een leuke strijd komt.

Over het spy gedeelte.
Ik weet zelf niet wie het is of wie bij ons weet wie het is maar los daarvan vind ik het niet heel gek als iemand zegt dat de afspraken (waar blijkbaar toch wel wat mensen van op de hoogte waren) nou niet echt info lekken dat lijkt me eerder een morele actie.
Als er nu echt info gelekt was die van belang was dan is dat natuurlijk anders.

Nu de vv regel.
Je moet begrijpen dat het vanuit ons wel een beetje lastig te accepteren is.
Die vv regels zijn er toen versneld door gedrukt omdat wij vv deden bij Cara.
Wij zijn daar ook meteen mee gestopt toen.
Nu is Cara weg wordt er in eens heel moeilijk gedaan en moet die vv regel weg das lekker makkelijk.

Persoonlijk zou ik voorstellen dat Tac/blaze/talent vv bij elkaar mogen doen.
Daar tegenover mogen mb's van jullie niet meer mee doen bij massa's omdat jullie al veel meer accounts hebben (3 stammen vs 1)
Dit houdt het speelveld aardig gelijk denk ik jullie kunnen weer vv doen en wij compenseren door middel van onze mb's het aantal accounts aan beide kanten.

Ben geen leiding tho dus dit is puur een idee wat ik zelf had waar vanuit beide partijen over nagedacht kan worden.
 
Reactiescore
1.380
Over het spy gedeelte.
Ik weet zelf niet wie het is of wie bij ons weet wie het is maar los daarvan vind ik het niet heel gek als iemand zegt dat de afspraken (waar blijkbaar toch wel wat mensen van op de hoogte waren) nou niet echt info lekken dat lijkt me eerder een morele actie.
Als er nu echt info gelekt was die van belang was dan is dat natuurlijk anders.

Nu de vv regel.
Je moet begrijpen dat het vanuit ons wel een beetje lastig te accepteren is.
Die vv regels zijn er toen versneld door gedrukt omdat wij vv deden bij Cara.
Wij zijn daar ook meteen mee gestopt toen.
Nu is Cara weg wordt er in eens heel moeilijk gedaan en moet die vv regel weg das lekker makkelijk.

Persoonlijk zou ik voorstellen dat Tac/blaze/talent vv bij elkaar mogen doen.
Daar tegenover mogen mb's van jullie niet meer mee doen bij massa's omdat jullie al veel meer accounts hebben (3 stammen vs 1)
Dit houdt het speelveld aardig gelijk denk ik jullie kunnen weer vv doen en wij compenseren door middel van onze mb's het aantal accounts aan beide kanten.

Ben geen leiding tho dus dit is puur een idee wat ik zelf had waar vanuit beide partijen over nagedacht kan worden.

VV bij een stam in andermans rim is totaal wat anders en ook gewoon laag spel.
Dan over Spy gedeelte is het ook gewoon laag spel. Ook al is het niet relevant wat hij stuurt, die gozer is gewoon totaal onbetrouwbaar en daar wil ik niet mee samenwerken. Jullie accepteren dat gedrag ook nog eens. Wie zegt wat hij al niet meer heeft gestuurd. Dat hij misschien ergens niet mee eens is moet ie dat bij de leiding neerleggen en niet alles lekken bij de tegenstander. Als jij het hier niet mee eens bent ben je net zo erg en hypocriet. Laat die persoon dan lekker bij jullie spelen zijn wij er van af en kunnen we gewoon door gaan. Kan je wel zeggen dat wereld heel gauw over is als die persoon niet boven tafel komt. Ik kap er sowieso mee met een snitch in de chat ongeacht wat er gedeeld is.

Over die regel met mbs kan ik deels inkomen en ben ik deels mee eens. Enige is dat jullie mbs met een kut moraal een nadeel is. Zeker omdat jullie mbs of onder vv staan door jullie accounts of zelf een goed bezet team heeft. Wij hebben dat totaal niet en sterker nog de meeste mb's wie wij hebben weten niet eens wat ze doen. Getuige de mbs van pony.
Dat we hier iets over kunnen afspreken ben ik wel mee eens, maar dat is aan de leiding.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
344
Er was met dat cara verhaal aan de orde, dat er geen vvs achter de linies gedaan zouden worden. Idem noord niet bij hodl. Is toen ook niet gedaan. Dit verhaal met de vvs van front acc gaat gewoon gebeuren denk ik. Want wie zijn jullie om iemand een extra regel op te leggen. Mocht de leiding toch akkoord gegeven hebben, dan zullen we dit hanteren natuurlijk. Maar kan niet begrijpen dat dit er door zou komen.
 
Bovenaan