De Mol W81

Reactiescore
677
Als ze bij jullie intern een keer duidelijk communiceren ipv de helft, dan weet je dat het gedeelte van gelekte info (wat een meme is) onder handen is.

maar zoals de leiding van de alliantie zich opstelt en alles op elkaar afschuift vraag ik me sowieso af met wat we te maken hebben…. Nee nieuwe leiding nieuw begin?? Want dat is in jullie voordeel Of?

cult verwijten dat wij ons hanteren aan afspraken die gemaakt zijn met jullie leiding? Jullie hebben een gezamenlijke discord waar dit in besproken zou worden, als dit dan niet gedaan word dan is dat nogmaals niet ons probleem maar jullie probleem. Als er dan akkoord word gegeven dan ligt dat vast.. dat het intern niet besproken word is dan ten nadelen van jullie. Cult moet continue water bij de wijn doen, maar medewerking bij jullie is echt 0,0

Dan nog moeten wij info delen over een “spy” wat overigens geen spy is maar goed, terwijl jullie zelf de vv regel overtreden zonder wat te zeggen? Waarom, omdat het voor jullie beter uitkomt dus wie is er achterbaks?

Tis natuurlijk niet handig dat dit op deze manier gebeurd is.
Maar tis ook wel erg makkelijk om te zeggen van ja wij zijn enkel een bg dus wij hoeven ons niet aan die afspraken te houden.
Terwijl het toch duidelijk mogen zijn dat jullie gewoon als 1 stam opereren als je kijkt dat er stam wissels plaats vinden en hele accounts geinternd worden.

Nu kan ik me vanuit Tac nog voorstellen dat dat iets minder is maar blaze en talent zijn gewoon 1 op dit moment.
En als voor die 2 stammen die regels gelden geldt in ieder geval die vv regel automatisch ook voor jullie want dat zal dan altijd bij 1 van die 2 stammen zijn waarvoor die regels wel echt gelden.

Sorry hoor heren, maar wij gaan ons niet houden aan afspraken die gemaakt zijn zonder onze inspraak door een oud-stamleider van Talent waar wij als TAC zijnde alleen maar gezeik mee hebben gehad. Ik heb het al vaker gezegd, maar Talent en TAC zijn altijd en nog steeds twee verschillende stammen geweest die hun eigen beslissingen maken en hun eigen leiding hebben. Er is bij jullie bekend wie de stamleiding van Talent was en wie dat stokje nu heeft overgepakt, ook weten jullie wie de stamleiding van TAC is. Wij werken nauw samen met elkaar, maar wij gaan ons echt niet laten vastbinden op afspraken die jullie hebben gemaakt met iemand die nooit wat te zeggen heeft gehad over het doen en laten van TAC.

Maak aan ons bekend wie er informatie heeft doorgestuurd; maakt niet uit of het een "meme" is of het niet serieus was. Hierna kunnen we hopelijk snel een afspraak voor wereldregels, mét goedkeuring van ALLE betrokken stammen, afronden en dan kunnen we gewoon door met het spelletje spelen ipv dit eeuwige gezeik.
 
Reactiescore
363
Waarom ik het doorgeven van informatie zo erg veroordeel is omdat dit een principe kwestie is. Wij kunnen simpelweg niet door spelen als we geen 100% vertrouwelijkheid hebben in onze communicatie binnen de stam
De wereldafspraken zijn ook gebaseerd op vv. Iets wat wij nooit kunnen controleren behalve als we jullie vertrouwen? Dat is letterlijk hetzelfde uitgangspunt en toch zoek je de discussie op?
 
Reactiescore
903
Sorry hoor heren, maar wij gaan ons niet houden aan afspraken die gemaakt zijn zonder onze inspraak door een oud-stamleider van Talent waar wij als TAC zijnde alleen maar gezeik mee hebben gehad. Ik heb het al vaker gezegd, maar Talent en TAC zijn altijd en nog steeds twee verschillende stammen geweest die hun eigen beslissingen maken en hun eigen leiding hebben. Er is bij jullie bekend wie de stamleiding van Talent was en wie dat stokje nu heeft overgepakt, ook weten jullie wie de stamleiding van TAC is. Wij werken nauw samen met elkaar, maar wij gaan ons echt niet laten vastbinden op afspraken die jullie hebben gemaakt met iemand die nooit wat te zeggen heeft gehad over het doen en laten van TAC.

Maak aan ons bekend wie er informatie heeft doorgestuurd; maakt niet uit of het een "meme" is of het niet serieus was. Hierna kunnen we hopelijk snel een afspraak voor wereldregels, mét goedkeuring van ALLE betrokken stammen, afronden en dan kunnen we gewoon door met het spelletje spelen ipv dit eeuwige gezeik.
Bal ligt bij jullie leiding(en). Ze zorgen maar dat jullie intern een x met ze alle een kant op staan voordat er weer een voorstel komt die 100x aangepast word of moet worden terwijl er akkoord is.
 
Reactiescore
7.944
Maak aan ons bekend wie er informatie heeft doorgestuurd; maakt niet uit of het een "meme" is of het niet serieus was.

Het duurt anders ook al een week voordat we een illegale CF (nummer 100 inmiddels) terugkrijgen + compensatie. Als er vanuit de alliantie geen goodwill wordt getoond waarom moeten wij dan keer op keer over de brug komen? Fix je interne communicatie, kom met voorstellen, zorg dat je op één lijn zit en hervat dan het gesprek. Dit is één en al amateuristisch hoe de 'alliantie' zich laat zien.
 
Reactiescore
417
Ik zie inderdaad ook een impasse en dat ligt niet alleen aan gelekte info. Er was al mondeling een akkoord, het zou opgeschreven worden en dat duurde meer dan 5 dagen... ik voel mij best wel beetgenomen
 
Reactiescore
7.944
maar Talent en TAC zijn altijd en nog steeds twee verschillende stammen geweest die hun eigen beslissingen maken en hun eigen leiding hebben.

Dit is mooi weer spelen wanneer je wel of niet één geheel wil zijn. In het geval van de doorgegeven info is het een Talent zaakje (ivm vv) en behoeven jullie daar ook geen uitleg over.
 
Reactiescore
677
Het is nogal lastig om consequent leiding te geven aan een alliantie van stammen als de leiding van Talent constant wisselt en er daar ook leiders zaten die compleet hun eigen gang zijn gegaan om vervolgens te stoppen. TAC is vrij duidelijk in communicatie en wij waren simpelweg niet betrokken bij alle afspraken waaraan jullie refereren tot de gesprekken over wereldafspraken.

Waar het in dit topic echter over gaat is dat er een persoon is die screenshots lekt van de gedeelde discord van TAC, Talent en Blaze. Dit gaat inderdaad over iets wat Talent aangaat, maar het raakt TAC en Blaze ook aangezien we niet meer op een vertrouwelijke manier kunnen communiceren binnen onze eigen gedeelde discord. Het is me al eerder opgevallen dat de manier van P&P voeren van Cult het volgende is: met veel reacties de inhoud waar het om gaat weglachen of onderwerpen aanhalen waar het totaal niet over gaat om zo maar niet inhoudelijk te hoeven reageren. Feit is dat jullie iemand die informatie lekt in bescherming nemen en het ons zo onmogelijk maken om als alliantie te functioneren. Wij willen geen mensen uit onze discord kicken vanuit vermoedens (alhoewel die sterk één kant op wijzen) en zoeken daarom naar bevestiging. De persoon in kwestie komt er niet voor uit richting onze stamleiders dus daarom moet de bevestiging van kamp Cult komen die precies weten wie het heeft doorgestuurd. Doen jullie dit niet dan straalt dat denk ik genoeg af van jullie intenties op deze wereld ;)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Het is nogal lastig om consequent leiding te geven aan een alliantie van stammen als de leiding van Talent constant wisselt en er daar ook leiders zaten die compleet hun eigen gang zijn gegaan om vervolgens te stoppen. TAC is vrij duidelijk in communicatie en wij waren simpelweg niet betrokken bij alle afspraken waaraan jullie refereren tot de gesprekken over wereldafspraken.

Waar het in dit topic echter over gaat is dat er een persoon is die screenshots lekt van de gedeelde discord van TAC, Talent en Blaze. Dit gaat inderdaad over iets wat Talent aangaat, maar het raakt TAC en Blaze ook aangezien we niet meer op een vertrouwelijke manier kunnen communiceren binnen onze eigen gedeelde discord. Het is me al eerder opgevallen dat de manier van P&P voeren van Cult het volgende is: met veel reacties de inhoud waar het om gaat weglachen of onderwerpen aanhalen waar het totaal niet over gaat om zo maar niet inhoudelijk te hoeven reageren. Feit is dat jullie iemand die informatie lekt in bescherming nemen en het ons zo onmogelijk maken om als alliantie te functioneren. Wij willen geen mensen uit onze discord kicken vanuit vermoedens (alhoewel die sterk één kant op wijzen) en zoeken daarom naar bevestiging. De persoon in kwestie komt er niet voor uit richting onze stamleiders dus daarom moet de bevestiging van kamp Cult komen die precies weten wie het heeft doorgestuurd. Doen jullie dit niet dan straalt dat denk ik genoeg af van jullie intenties op deze wereld ;)

Over welke screens heb je het uberhaupt? Die van jullie lijnen en fusieplannen etc? Die komen van Flex mvg
 
Reactiescore
677
Over welke screens heb je het uberhaupt? Die van jullie lijnen en fusieplannen etc? Die komen van Flex mvg

Nee die situatie bedoel ik niet, Flex had wel de ballen om te zeggen dat het van hem kwam mvg
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Nee die situatie bedoel ik niet, Flex had wel de ballen om te zeggen dat het van hem kwam mvg

Over welke screens gaat het dan, want voor de rest hebben we niks van jullie internen zaken hier binnen Cult meegekregen. Soms hoor je eens geluiden uit het andere kamp, ikzelf vooral via Martijn en Daansko. Is gwn een beetje ouwehoeren en heeft i.m.o. niks met gevoelige info doorspelen of spioneren te maken.
 
Reactiescore
903
Het is nogal lastig om consequent leiding te geven aan een alliantie van stammen als de leiding van Talent constant wisselt en er daar ook leiders zaten die compleet hun eigen gang zijn gegaan om vervolgens te stoppen. TAC is vrij duidelijk in communicatie en wij waren simpelweg niet betrokken bij alle afspraken waaraan jullie refereren tot de gesprekken over wereldafspraken.

Waar het in dit topic echter over gaat is dat er een persoon is die screenshots lekt van de gedeelde discord van TAC, Talent en Blaze. Dit gaat inderdaad over iets wat Talent aangaat, maar het raakt TAC en Blaze ook aangezien we niet meer op een vertrouwelijke manier kunnen communiceren binnen onze eigen gedeelde discord. Het is me al eerder opgevallen dat de manier van P&P voeren van Cult het volgende is: met veel reacties de inhoud waar het om gaat weglachen of onderwerpen aanhalen waar het totaal niet over gaat om zo maar niet inhoudelijk te hoeven reageren. Feit is dat jullie iemand die informatie lekt in bescherming nemen en het ons zo onmogelijk maken om als alliantie te functioneren. Wij willen geen mensen uit onze discord kicken vanuit vermoedens (alhoewel die sterk één kant op wijzen) en zoeken daarom naar bevestiging. De persoon in kwestie komt er niet voor uit richting onze stamleiders dus daarom moet de bevestiging van kamp Cult komen die precies weten wie het heeft doorgestuurd. Doen jullie dit niet dan straalt dat denk ik genoeg af van jullie intenties op deze wereld ;)

Volgens mij lees jij ook niet alle Posts want heb nu al 3x aangegeven dat het onder handen is. Je kaart zelf afspraken aan en dat soort dingen dus het is logisch dat daar ook op ingesprongen word. Je vergeet alleen dat sommige spelers ook op andere werelden bij elkaar spelen etc en dat er gauw de mond voorbij gepraat word..
 
Reactiescore
417
Ik neem helemaal niemand in bescherming. Als ik simpelweg niet weet wie het is dan kan ik er niet zoveel aan doen. Dit laat ik dan ook aan de leiding over.
Dat ik over andere zaken wel een mening heb en dat ik die deel is aan mij.
 
Reactiescore
677
Over welke screens gaat het dan, want voor de rest hebben we niks van jullie internen zaken hier binnen Cult meegekregen. Soms hoor je eens geluiden uit het andere kamp, ikzelf vooral via Martijn en Daansko. Is gwn een beetje ouwehoeren en heeft i.m.o. niks met gevoelige info doorspelen of spioneren te maken.

Er zijn screens gedeeld over dat WoestePonyTemmer onder VV zou staan. Ik begrijp uit het verhaal dat de persoon in kwestie ofwel vond dat daarmee VV regels werden overtreden, of dat deze werden gestuurd om WoestePonyTemmer belachelijk te maken. Het is verder geen kwestie van met kwade wil spioneren en allerlei info doorspelen, maar wij kunnen niet verder met personen in onze discords die screenshots naar de tegenpartij doorsturen.

Volgens mij lees jij ook niet alle Posts want heb nu al 3x aangegeven dat het onder handen is. Je kaart zelf afspraken aan en dat soort dingen dus het is logisch dat daar ook op ingesprongen word. Je vergeet alleen dat sommige spelers ook op andere werelden bij elkaar spelen etc en dat er gauw de mond voorbij gepraat word..

Ik heb ook al aangegeven dat ik weet dat jij in gesprek bent met deze keer wel stamleiders van o.a. TAC. Ik heb er vertrouwen in dat we er uiteindelijk uit gaan komen, want die wereldafspraken met alle betrokken partijen moeten er gewoon komen. Deze "mol" kwestie staat daar wat mij betreft los van en moet ook opgelost worden.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Er zijn screens gedeeld over dat WoestePonyTemmer onder VV zou staan. Ik begrijp uit het verhaal dat de persoon in kwestie ofwel vond dat daarmee VV regels werden overtreden, of dat deze werden gestuurd om WoestePonyTemmer belachelijk te maken. Het is verder geen kwestie van met kwade wil spioneren en allerlei info doorspelen, maar wij kunnen niet verder met personen in onze discords die screenshots naar de tegenpartij doorsturen.

Enige screens die voorbij gekomen zijn, zijn screens waar Pony belachelijk gemaakt wordt. Wss is het dus iemand die Pony niet zo mag, aan jullie te achterhalen wie het is.

Naam heb ik niet, anders zou ik hem je geven. Ik wil en hoef namelijk geen info, want ik win liever omdat ik beter ben. Verder is er geen info over troepen, ondersteuning of wat dan ook gedeeld mocht je daar bang voor zijn.
 
Reactiescore
1.368
Echt wat n dom gejank hier.
Laat de leiding dit gewoon oplossen.
Ik krijg spontane kramp van dit gejank.

Regels zijn namelijk als de vv regels ook gehanteerd worden dat cult in dit geval de dader ook gewoon met ss en alles erbij meld. En dat dit wordt opgelost. Ff geduld en respect svp.
 
Bovenaan