Op jullie beiden kan ik eigenlijk hetzelfde antwoord geven: Er is een wisseling van stamleiding voorgevallen afgelopen week aangezien sommigen stopten vanwege persoonlijke redenen en anderen simpelweg de alliantie niet vertegenwoordigden en hun eigen gang gingen. Er is kennelijk een akkoord geweest tussen één oud-stamleider van Talent en Cult, waar leden van Talent, TAC en Blaze totaal niet van op de hoogte zijn gesteld en ook hun akkoord niet op hebben gegeven. Jullie kunnen Talent er wellicht op aan spreken dat ze die regels moeten naleven, maar het is vrij absurd om te verwachten dat TAC en Blaze dit ook moeten doen omdat ze een BG met Talent hebben. Ik denk zelf dat deze afspraak totaal waardeloos is omdat de persoon die het heeft afgesproken ons niet vertegenwoordigd. Om onduidelijkheid te voorkomen moeten we toewerken naar wereldregels die op alle overgebleven partijen in de eindstrijd van toepassing zijn. Geen akkoord van alle betrokken partijen = geen regels toepasbaar op iedereen.
@TasmanianDevil ik weet dat jij momenteel in onderhandeling bent over wereldregels met ons en ik hoop dat we daar snel uit komen.
Dat er informatie vanuit onze stamdiscord is doorgespeeld is een grote vertrouwensbreuk en wij kunnen niet op een normale manier verder spelen op deze wereld als we hier geen actie op kunnen ondernemen. Dat het lekken van informatie aan de tegenpartij hier genormaliseerd wordt vind ik echt schrijnend en laat niet bepaald zien dat jullie achter het gedeelte over "spy's" in het voorstel voor wereldafspraken staan. Stel je voor dat er bij jullie iemand zit die alle gevoelige informatie over defensieve- en offensieve acties kan lezen en dat die persoon screenshots van jullie discord deelt met ons. Je weet nadat dit één keer is voorgevallen vervolgens niet meer of dit nog vaker gaat gebeuren en welke informatie allemaal bij de tegenpartij terecht komt. Wij willen de "mol" niet aan de publieke schandpaal nagelen en we koesteren geen haat tegen deze persoon, we willen echter gewoon verder zonder dat deze persoon toegang heeft tot onze discord.
Ik wil hierom nog één keer de oproep doen aan Cult om open kaart hierover te spelen tegenover onze stamleiding. Daarna kunnen we hopelijk eindelijk eens dit spel spelen zonder al dat gezeur onderling.