De Mol W81

Reactiescore
1.365
Maar jij neemt toch ook continue contact op me cult leden? We hebben alleen geen plek meer Max is 5
John, tis nog 1 antwoord en jullie weten het 100%. Niet zo lullen svp. ty
 
Reactiescore
903
Reactiescore
903
Reactiescore
495
Oke, ik zal hier even duidelijkheid scheppen over de screenshot.

Ik heb een screenshot ontvangen van Burger, dat Jimmy vv zat te draaien op Ponyrunner. Deze screenshot heeft die zelf gemaakt via een fake discord account die bij jullie in de discord groep zit.

Ik stel voor een levenslange ban voor Burger op het forum en ingame. Walgelijke actie van een misselijkmakend ventje.
We kunnen hem ook een jaar lang op tribalwars training zetten bij @Combino Pastasaus, iedereen weet dat COMBINOMEISTER het moreel kompas is van Tribalwars. Ik denk dat Burger nog veel van hem kan leren.

Mvg
 
Reactiescore
344
Ik ben leiding cult en die regel is afgesproken met jullie leiding. Dus wie ben jij dan om alweer een oordeel te trekken zonder dat je dus weer alles weet?

Die vv regel was toen al een algemene regel dat er niks buiten eigen stam onder vv zou mogen komen, jullie wouden dat dus wij zijn er mee akkoord gegaan!
Ik erken mijn leiding niet ben een Nomad.
Dus heb niets aan jou gejank.
 
Reactiescore
903
Ik erken mijn leiding niet ben een Nomad.
Dus heb niets aan jou gejank.
Dat jij nog geen AF verbod krijgt vanuit je stam, daar sta ik nog steeds van te kijken :redface:
 
Reactiescore
903
Bovenaan