De grote Roy show

Reactiescore
533
Ben ik nu de enige dat denkt dat als je een klein beetje met zoomen speelt je perfect een foto kan nemen dat lijkt alsof het van een pc komt maar eig gewoon een screen van een gsm is? (Als de screen van je gsm naar je pc gestuurd is en deze geopend is op je pc)

Verder speel ik niet op deze wereld maar kwam ik gewoon even genieten .... #Popcorn
2956c0e8d8aaebafd973912988b2e1e4.jpg

Ging over deze foto.

Lijkt me zeer vergezocht dat iemand dat deed volgens jouw manier. Dan kan je beter (met zelfs paint) de venstertjes van plaats verwisselen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Hey ja goed punt. Mike logde via mobiel, maar dit is duidelijk een foto.

Verder weten we natuurlijk niet of er teamviewer oid is gebruikt. Allemaal bs
 
Reactiescore
603
Mike kon toch ook gwn loggen op pc? snap het niet waarom alleen mobiel wordt aangehaald
 
Reactiescore
1.278
Mike kon toch ook gwn loggen op pc? snap het niet waarom alleen mobiel wordt aangehaald

Kan je bij aanmeldingen zien. Al staat er geen log van mike(pc) in dat tijdvenster lijkt me dat onmogelijk.
 

DeletedUser69389

Guest
Mwa niet allemaal even relevant en de cruciale screens, hetzij voor jullie verhaal of die van Roy, zijn amper tot niet gegeven.



Ik ben niet persé pro Chess of pro N.E.O. en zeker niet in dit geval. Maar ik heb
Ik ben niet pro iemand. Maar heb het nu wel redelijk gevolgd vandaag na alles gelezen te hebben en met een aantal personen van de verschillende kampen gesproken te hebben.

Want het kan zeker zo zijn dat Roy iemand heeft geplaatst op SC. Maar bewijs dat aantoont dat dat daadwerkelijk het geval is/was heb ik nog niet gezien en ook vrijwel tot geen bewijs dat in elk geval de suggestie aantoont.

Jullie tonen een foto van een mededeling op een pc en welke gemaakt is met een telefoon. Daarna claimen jullie dat jullke via IP konden achterhalen dat Mike toen via zijn telefoon was gelogged. Maar vertel mij eens hoe je een pc foto kan trekken als je enkel met GSM gelogged bent zoals jullie zeggen?

Je verhalen staan ook helemaal niet zo sterk, want de fundering ontbreekt. Je hebt wel de muren en dergelijke gezet (beweringen, suggesties etc) en ook het dak heb je geplaatst (conclusies) maar de fundering (bewijs en screens die ervoor zorgt dat huis niet in elkaar stort heb je als bouwvakker niet gemaakt. Jullie claimen over veel screens te hebben maae er staat maar weinig. Jullie zeggen dat jullie die pas plaatsen als Roy gaat reageren? Waarom? Toch niet zo zelfverzekerd over het feit of die screens 100% sluitend zijn. Want als jullie daarvan overtuigd waren/zijn dan hadden jullie (Lees Inge en jijzelf) wel mee uitgepakt, omdat jullie daar ook altijd op kicken.

Je posts zijn vooralsnog vol van suggestieve aannames en geschreeuw zonder bewijs en diepgang. Vooralsnog ben je dus niet beter als een Baudet, Kuzu, De Wever of Wilders. Dat is iets wat je manier van posten wel vaker kenmerkt want je deed dat recent bijvoorbeeld ook nog meermaals op het AF van classic om de prestaties van Class naar beneden te praten, je eigen falen/niet presteren goed te praten of de misselijkmakende daden van je voormalige medespeelster goed te praten. Leer eens om goed te posten met bewijs, want dan worden je posts misschien nog geloofwaardig.....



PS: Indien duidelijk wordt aangetoond en bewezen dat hetgeen wordt gezegd over Roy klopt dan zal ik als eerste daar ook echt wel mijn afkeuren over uitspreken. Maar dan moet er wel bewijs worden geleverd, want dan pas kan iemand echt beschuldigd worden van dergelijke zaken waarvan jij/jullie hem nu van beticht/betichten.
Jullie doen er nu wel heel lang over. Zitten jullie toch fout?
 
Reactiescore
603
Omdat de logjes zeggen dat via mobiel was gelogd door Mike. Dan vervalt dat hele argument.

Bij mijn aanmeldingen staan alleen ip's en als ik met m'n mobiel op mijn wifi zit heb ik hetzelfde ip als mijn computer/laptop.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Staat kruisje bij of t mobiel is, toch? Of zit ik fout :p

Edit: je hebt gelijk! Maar inge kwam toch met dat argument???
 
Reactiescore
603
Staat kruisje bij of t mobiel is, toch? Of zit ik fout :p

Edit: je hebt gelijk! Maar inge kwam toch met dat argument???

Zou het niet weten wie er mee kwam, ik zeg alleen dat het geen verschil maakt of je via mobiel/pc logd aangezien aanmeldingen gelogd worden met welk netwerk is aangemeld en niet welk apparaat (wat de speler kan zien -> cm kan dit natuurlijk wel zien)
 
Reactiescore
3.538
Na nieuwe bijkomende informatie moeten we vaststellen dat er geen IP bewijslast is (voor zover we dat nu kunnen zien) dat Mike met enige zekerheid betrokken is bij het lekken van de PM screen. Buitenom dat Roy meedeelde een co op SC te laten loggen en dat alle verdachte dingen gebeurde toen Mike pas op het account zat is er dus niet.

Feiten blijven dat iemand het script toch op het account gezet moet hebben en iemand de PM screen toch gedeeld moet hebben waarbij Roy al meedeelde die te hebben gekregen van de inactieve co Ronny. Ons spoor is nog niet doodgelopen, we zoeken het verder uit in wisselwerking met de support en betrokken mensen.


Deze post is enkel gemaakt om iedereen op de hoogte te stellen Mike mogelijk NIET betrokken is in deze zaak.
 

Deleted User - 24028

Guest
Na nieuwe bijkomende informatie moeten we vaststellen dat er geen IP bewijslast is (voor zover we dat nu kunnen zien) dat Mike met enige zekerheid betrokken is bij het lekken van de PM screen. Buitenom dat Roy meedeelde een co op SC te laten loggen en dat alle verdachte dingen gebeurde toen Mike pas op het account zat is er dus niet.

Feiten blijven dat iemand het script toch op het account gezet moet hebben en iemand de PM screen toch gedeeld moet hebben waarbij Roy al meedeelde die te hebben gekregen van de inactieve co Ronny. Ons spoor is nog niet doodgelopen, we zoeken het verder uit in wisselwerking met de support en betrokken mensen.


Deze post is enkel gemaakt om iedereen op de hoogte te stellen Mike mogelijk NIET betrokken is in deze zaak.
Man man man Inspecteur Amateur... En zelfs een "Sorry voor de valse beschuldigingen" kan er niet af :confused:
 

DeletedUser575

Guest
@Beast of Nation waarom verwijder jij je bericht nou ?

Misschien omdat je beseft dat Mike dan misschien onschuldig is maar jij duidelijk niet?
 
Reactiescore
1.454
@Beast of Nation waarom verwijder jij je bericht nou ?

Misschien omdat je beseft dat Mike dan misschien onschuldig is maar jij duidelijk niet?

Omdat die posts een enorme hoeveelheid tegenstrijdigheden bevatten en daarom de schuld van hem bewijzen als je je oogkleppen afneemt en niet net zoals Trump supporters duidelijke leugens accepteert als complete waarheid (*kuch* menige NEO leden *kuch*)

PS: niet alle NEO leden, er zijn gelukkig een goed aantal die dit bedrog van Roy duidelijk zien, hopelijk handelen ze ook naar deze feiten binnenkort!
 

DeletedUser575

Guest
@The Pianist ik had het over zn reactie na die van warre. Die heb jij dus duidelijk ook niet gezien .

Roy is misschien toch wat bang voor de nieuwe info ? Ik wacht met smart. Jannes kennende zal het wel nog een paar dagen duren... leuke comedy wereld aan het worden zo!
 
Reactiescore
1.454
@The Pianist ik had het over zn reactie na die van warre. Die heb jij dus duidelijk ook niet gezien .

Roy is misschien toch wat bang voor de nieuwe info ? Ik wacht met smart. Jannes kennende zal het wel nog een paar dagen duren... leuke comedy wereld aan het worden zo!

Die heb ik inderdaad niet gezien, maar er zijn al flink wat posts van Roy verwijderd met tegenstrijdige informatie, dus vandaar.
 

DeletedUser79447

Guest
Ik wil aan @jokersbrain vragen:

1. Post een screenshot dat het daadwerkelijke script op SC stond
2. Een datum van plaatsing op het account SC

Of is het toevallig allemaal verwijderd zonder er bewijs van te nemen?
Stond het doorgestuurde script wel op SC? Want nogmaals, het script geeft een error.

Er staan zoveel aantijgingen jegens spelers en er is 0 bewijs getoond vanuit jullie kant. Misschien had je beter onderzoek kunnen doen voor je iets had gepost...

Wordt het de grote Jannes show?

Die heb ik inderdaad niet gezien, maar er zijn al flink wat posts van Roy verwijderd met tegenstrijdige informatie, dus vandaar.

Mods hebben posts weggehaald ivm persoonlijke info / foto's..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan