De grote afgang van |P|

DeletedUser

Guest
|P| is DE stam van w18, howlin verwoorde dat heel mooi: liever eervol ten onder dan via de makkelijke weg gewonnen. daar niet van hebben we officieel de wereld niet gewonnen maar er valt ook wel iets te zeggen voor de theorie van flos.

Dit dacht ik gister nog. Als Phalanx ten onder gaat, zijn ze alsnog een topstam gebleken. Van dat idee is nu vrij weinig over. Ik heb zelden zulke slechte verliezers bij elkaar gezien. Zelden tegen zulke respectloze tegenstanders gespeeld (toegegeven, niet geheel onterecht), en nog nooit heb ik een stam zo zielig aan zijn einde zien komen.
|P| is de afgelopen 24 uur al mijn respect kwijtgeraakt. Ieder lid van |P|, op een enkeling na, moet zich diep en diep schamen voor de manier waarop zij omgaan met hun verlies. Walgelijk.
 

DeletedUser

Guest
bans zijn bewust zodat we gezamenlijk op bb gaan en stats niet volledig uit hun verband worder gerukt, wat nu al beetje gebeurd omdat niemand meer deft. blocks bedoel je zelfde mee denk ik?
scheldpartijen zijn enkele individuen. scheld pm same.

en aus ook gescholden zoals je beweert?

Bans zijn inderdaad bewust, maar dan om EQUI en Break 2 weken te blokkeren. Het grappige eraan is dat in plaats van volledige BB, Otjenyn en Empraz nu allebei gehalveerd zijn :eek: FAIIL, zelfs dat kan Phalanx nog niet.
Scheldpartijen en ScheldPM komt van Phalanx, jullie zijn laf, onbeschoft en grofgebekt.

Ja.
 

DeletedUser

Guest
dit dacht ik gister nog. Als phalanx ten onder gaat, zijn ze alsnog een topstam gebleken. Van dat idee is nu vrij weinig over. Ik heb zelden zulke slechte verliezers bij elkaar gezien. Zelden tegen zulke respectloze tegenstanders gespeeld (toegegeven, niet geheel onterecht), en nog nooit heb ik een stam zo zielig aan zijn einde zien komen.
|p| is de afgelopen 24 uur al mijn respect kwijtgeraakt. Ieder lid van |p|, op een enkeling na, moet zich diep en diep schamen voor de manier waarop zij omgaan met hun verlies. Walgelijk.

amen.
 

DeletedUser54807

Guest
Dit dacht ik gister nog. Als Phalanx ten onder gaat, zijn ze alsnog een topstam gebleken. Van dat idee is nu vrij weinig over. Ik heb zelden zulke slechte verliezers bij elkaar gezien. Zelden tegen zulke respectloze tegenstanders gespeeld (toegegeven, niet geheel onterecht), en nog nooit heb ik een stam zo zielig aan zijn einde zien komen.
|P| is de afgelopen 24 uur al mijn respect kwijtgeraakt. Ieder lid van |P|, op een enkeling na, moet zich diep en diep schamen voor de manier waarop zij omgaan met hun verlies. Walgelijk.
Same here, ik had van phalanx volwassen verwacht geen kleuters.
 

DeletedUser

Guest
Jij bent droog.

Ohja, en aan Joepski heb ik ook een schijthekel. Nu iedereen zijn meningen er toch maar uit gooit, na de aftocht van Phalanx. Zo dat moest er al tijden uit :).

Dit is gewoon te droog voor woorden.
 

DeletedUser

Guest
Dit dacht ik gister nog. Als Phalanx ten onder gaat, zijn ze alsnog een topstam gebleken. Van dat idee is nu vrij weinig over. Ik heb zelden zulke slechte verliezers bij elkaar gezien. Zelden tegen zulke respectloze tegenstanders gespeeld (toegegeven, niet geheel onterecht), en nog nooit heb ik een stam zo zielig aan zijn einde zien komen.
|P| is de afgelopen 24 uur al mijn respect kwijtgeraakt. Ieder lid van |P|, op een enkeling na, moet zich diep en diep schamen voor de manier waarop zij omgaan met hun verlies. Walgelijk.

Perfect verwoord.

En ja, Joepski is echt een boefje.
 

DeletedUser23790

Guest
Hier als je wil, ik heb nog een pintje op overschot... Ow wacht, jij bent een Phalanxer! :mad:... Nou neem toch maar m'n pintje om je verdriet weg te drinken xd

Je bent een goeie Ago (Y)

Een |P|er die je een goeie noemt, ik zou dit maar opslaan :p

@Conquer zijn verwijderde post: Idd :p
 

DeletedUser

Guest
Je bent een goeie Ago (Y)

Een |P|er die je een goeie noemt, ik zou dit maar opslaan :p

@Conquer zijn verwijderde post: Idd :p

Hahaha, ik word liever een goeie genoemd door iemand van EQUI of Break, maargoed, ik neem't er maar bij ;)
 

DeletedUser

Guest
Helft van EQUI en Break is zich strontzat aan het drinken denk ik xd dus Phalanx, jullie laatste kans is vannacht en morgenochtend! :eek:
 

DeletedUser37978

Guest
Helft van EQUI en Break is zich strontzat aan het drinken denk ik xd dus Phalanx, jullie laatste kans is vannacht en morgenochtend! :eek:

Ik moet morgen weer om 5 uur op. Dus dat drinken gaat hem even niet worden :) Al moet ik zeggen dat ik dit persoonlijk ook geen feestje waard vind.
 

DeletedUser

Guest
Ben zelf ook niet erg in een feeststemming, maar Michak: 5 uur op is geen excuus om niet te feesten. Doorhalen! :D
 
Bovenaan