De grote afgang van |P|

DeletedUser

Guest
Vind dit alles zeer spijtig. Getuigt van zeer slechte verliezers. Ga er weinig woorden aan vuil maken.

Hoop dat support alle spelers die meedoen hieraan, persoonlijk alle spelvreugde op toekomstige of bestaande werelden gaat afnemen en een totale tw BAN is dan op zijn plaats.
Wat precies?

Och, bosshog toch. Wie gaf zijn fiat aan de actie op TBT? Jij toch zeker? Hypocrisie en lafheid, meer ben je niet. Ga maar snel weer weg naar waar je gebleven was, alsjeblieft zeg, nog een idioot erbij.
Post van agonoize vol waarheid, daar kun je moeilijk om heen.
Voor mensen die agonoize nog voor clown etc uitmaken, lees eerst de post
de grootste clowns van wereld 18, de grootste stumpers zijn de mensen uit p, enkele uitgezonderd.
Klets toch niet jongen.
De grootste clowns komen vrijwel allemaal uit EQUI, maar uiteraard mag THP niet ontbreken, jij solliciteert daar de laatste tijd overigens ook naar nu je op je talrijke blunders en misplaatste arrogantie wordt gewezen.

Hand in hand, kameraaaaden! Hand in hand Phalanx neer, geen woorden maar daden! Leve Equi en Break

Tot zoverre de nieuwe Arbeitman.
Kijk man, zo lang ik niet lager val dan 3/4 van |P| is het fijn voor mij.

3/4 van Phalanx komt hier nooit en die andere 1/4 behoort grotendeels tot de groep beste posters. Jij was met Rafinator één van de beste buiten Phalanx maar beiden laten jullie jezelf erg kennen de laatste dagen, jammer hoor.
Niets zwak aan, jij gooit modder naar agonoize, speelt op de man. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Allemachtig, kijk eens verder dan je neus lang is zeg. Er wordt modder gegooid naar Agonoize? Ben je wérkelijk zo dom?
Vind jij dat zelf ook niet van de actie van |P|?
Tu quoque, sterk. En dan is sseg nog geeneens een juiste 'tu' :eek:
Stop maar met je verdedigen, P verdedigen is hopeloos.
Integendeel, Phalanx verdedigen is zeker in dit geval het enige zinnige.
Het niveau is gisteren al behoorlijk gezakt hier op fora van W18. Het trekt dan wel een hoop mensen aan de dit allemaal willen lezen. Maar het is niet door dit fora dat het niveau zakt. Dat hebben je maten gisteren al naar beneden gebracht.
Dankzij wie? Jouw stamgenoten, Michak. Constantius, Lord Lenaers, King Ringo, Agonoize... Niet door Phalanx. Dat was een incident.
Ff quoten;) Voor als de rest (van |P|) gaat ontkennen:cool:

Sseg is niet alwetend.
Over acteurs gesproken...
Ja, zeker. Nogmaals, een jij-bak is een drogreden. Inderdaad, het was triest. Maar het was niet serieus, dat is duidelijk. Een incident, daarnaast. Zeker, je moet het veroordelen en ik heb net ook het excuses van Phalanx aangeboden. Dat is dan het verschil tussen een Phalanx en Break en EQUI wiens leden zich al máánden misdragen zonder dat er met een woord over gerept wordt.
Ik schaam mij en met mij alle breakers en equi leden niet, niks nopa nada. Wij zijn zwaar teleurgesteld dat een afgedankte |P| noob ons hier even de les komt lezen.

Als je ballen had dan veroordeelde je het feit dat |P| nu masaal op block gaat en zo voor de (tijdelijke) afnemende spelvreugde is aan het zorgen.
Dat komt omdat je volkomen schijt hebt aan ethiek. Daarom liet je de backstabactie op TBT ook toe. Zaletio een afgedankte Phalanx noob, hmm... Ik dacht meer aan één van de beste posters en leiders die W18 heeft gekend. Wat ben jij? Afgezant van het EQUI dat deze wereld veranderde in een bende ratten aan wiens gebrek aan moreel alleen Phalanx zich wist te onttrekken.

Er is niks mis met op block gaan... Het is snel, 'beter' voor de stats en mensen schijnen zin te hebben om de support even een lesje te leren. Wat die spelvreugde betreft, zie hierboven. Ja, ook op jou van toepassing, jij bent, zij het anoniem, één van de smerigste spelers van W18 en dat zegt wat.
Had je het forum maar moeten volgen, Flos453 heeft welzeker een ban omdat hij zo kinderachtig was om mensen te gaan uitschelden. Topic is verwijderd door Heulsen.

Phalanx neemt eervol afscheid? Bans, Blocks, Stabs, Scheldpartijen, ScheldPM's? laat me niet lachen :eek:
Zucht, ik zag de quote hiervan... Ik ben geband, een ban die inmiddels al weer is ingetrokken door dat slappe aftreksel van een mod, omdat ik schijt had aan dubbelposts, al eventjes. Ook nog een smerige leugenaar dus. Ik heb niemand uitgescholden, overigens vind ik homo geen scheldwoord maar ik heb ook niemand homo genoemd.

Dat is dus een misvatting. De twee grootste doorzetters van W18, Legenden en Aus, waren de eersten. Dan is het onvermijdelijk dat er meer mensen stoppen en daar ben ik ook maar wat blij om, het ergste zou zijn als Phalanx op halve kracht aanmoddert wat simpelweg niet mogelijk is in onze positie. Dan kan je mensen als Legenden en/of Aus niet missen. Zodoende heb ik nadat ik het te horen kreeg ook besloten te stoppen, waarna het einde van Phalanx min of meer is gestuurd.
Daarnaast sla je een veel te stevige toon aan die je totaal niet past, al moet ik toegeven dat je beduidend meer recht van spreken hebt dan je stamgenoten. Slechte verliezers, ach... Het valt mee. Enigszins? Zeker. Misschien wel bovengemiddeld, misschien ik wel helemaal. Zijn we dan opeens geen grote stam meer? Zo werkt het niet. Daarnaast is het duidelijk dat we nog niet helemaal klaar zijn, je zou Phalanx toch beter moeten kennen. Respectloos, hmm. Misschien wel, ik in ieder geval. Maar zoals je zelf al zegt, niet zonder reden. Ik heb voor het gros van mijn tegenstanders inderdaad geen respect maar dat is een gevolg van de situatie. LEF heeft altijd eerlijk gevochten, bijvoorbeeld.
Goed, dan ben je een opportunist en een oproerkraaier. Jammer.
Ik had van hen andere reacties verwacht, vind dit beetje spijtig, heb altijd bewondering gehad voor hen.

Drie man of zo, van de veertig, waarvan een vrij fors deel op het AF actief is. THP, Conquerking en Rashani gedragen zich ook meestal idioot, moet ik dan ook concluderen dat jij net zo bent? Ik weet niet wat voor drogreden dát is maar geen beste.
King Lnd. Moraalbreker? daar weten wij.. nja ik niks van? tot nu toe 0,0 aanvallen van hem gehad.. Staat ook niks op zn profiel.. en op die van war-dog.. (niet dat het wat uitmaakt)

Had je toch kunnen weten hoor, heeft op zijn profiel gestaan, ook op die van War-dog gok ik en hij heeft Chest nog geëdeld.
Naaiacties van de support en van jullie inderdaad. EQUI heeft vooral zelf genaaid, daar weet jij alles van als lid van het selecte groepje dat nauw betrokken was bij de actie op TBT, niet Jeroen?

Niet zozeer opgeëist, eerder door absolute soevereiniteit en dominantie ten toon te spreiden. Phalanx heeft nooit solo tegen de wereld willen strijden. De laffe Naamloos heeft dit onmogelijk gemaakt, en vervolgens het feit dat Break en EQUI beide in hun broek scheten voor ons en daarom maar naar elkaar toe kropen. Phalanx heeft altijd de toon gevoerd hier en IG. Zelfs veel stamgenoten van je erkennen dat wij de beste zijn, nogmaals, hier en IG. Het dorpen verliezen speelde geen directe rol.

Phalanx heeft zich bij de allergrootsten gevoegd. Eén van de grootste stammen van .nl. EQUI en Break, tja... Dertien in een dozijn. Figuranten in ons optreden. Als 'echte diplomatie' lafhartige kontenlikkerij is dan bedanken wij daar inderdaad vriendelijk voor. Phalanx heeft W18 niet verneukt, Phalanx heeft W18 gemaakt. Alle glorie van W18 zal met Phalanx verdwijnen.
Laat maar lullen joh, die gozer mist een paar blaadjes aan z'n boom.
Dat waren enkele spelers van Phalanx, en een incident... Heb het al besproken.

Het had weinig te maken met interne problemen hoor. Denk je dat wij die niet hebben gehad? Natuurlijk wel, een aantal mensen waaronder ik is een garantie voor wat wrijving hier en daar, maar dat is nooit fataal geweest.

Natuurlijk niet, maar wel erg goed. Niet perfect nee, dat spreekt vanzelf. We zijn mensen.
Het had daar weinig mee te maken. Ik had in de oude samenstelling best nog hoop bijvoorbeeld, er waren een aantal gebieden met veel potentie. De naaistreken zijn het grote probleem geweest.
Dat zal gebeuren, vanzelfsprekend.

Bij elkaar inloggen is niet van belang, daar schaadt je niemand echt mee. Het immense dorpenverlies van de afgelopen week wel, daarvoor werden er ook dorpen verloren maar alles was wel onder controle.

Wexzo is weg, Kevo en Iron zouden, zeker met een weer sterk gemotiveerde Aus, wat je gerust een dodelijk wapen mag noemen, binnen enkele maanden verdwijnen. Bananas was veel moeilijker door de nachter maar daar had ik zeker nog wel hoop, Browny zou ik weggeëdeld hebben waarna Calbero appeltje eitje was... Kredict was dankzij Thef1chesser stabiel, War-Dog ook, Qualified was net een defwall opgezet. Noord-EQUI was nog altijd kwetsbaar. Het waren de naaistreken die ons de das omdeden, nogmaals.

Ik hoop dat ik die 'negatieve indruk' vannacht, in ieder geval bij mensen zoals jou, enigszins rationeel en objectief, een beetje weg hebben kunnen poetsen. En de grote finale moet nog komen hè. We waren de grootste en zullen dat blijven, dat gaat niemand veranderen.

We waren de beste, dat is vanzelfsprekend, geeneens het vermelden waard. Interessanter is of we de winnaars zijn, wat nog steeds mijn mening is al moet je dat niet verkeerd interpreteren natuurlijk.

Graag gedaan en fijn dat er nog enige beschaafde mensen zijn.
 

DeletedUser65368

Guest
Het is en blijft verbazingwekkend hoe iemand rond 4 uur 's nachts nog een lap tekst kan schrijven.
Even terug naar je vorig post namelijk : Dat er geen normaal af lezer meer is. Ik denk eigenlijk dat de meeste normale AF'ers gewoon aan het lurken zijn en geen zin hebben om in een flinke discussie terecht te komen. Ikzelf vind sommige van deze discussies compleet waardeloos omdat het toch nergens heengaat. Phalanx vind dat ze de oorlog hebben gewonnen en EQUI en Break vindt dat niet.

Hiermee kun je uren doorgaan maar niemand zal ooit zijn fout hier toegeven omdat ze de discussie niet willen verliezen.
Dus, wat de meeste doen is simpelweg wegrennen en na een maandje ofzo komen ze weer terug bitchen.

Peace
 

DeletedUser

Guest
Flos,

ga gwn fijn terug naar je acc,
zet je dorpen leeg en zet hem dan op delete.
Echt waar, dat jij nog steeds inspeelt op het feit dat agonoize ooit op een account is gaan spelen bij de vijand, en zo info wist te winnen.

Leef eens in het heden man,
ik kan genoeg momenten geven dat jullie ook aan info waren gekomen,
dankzij spionage.

de pot verwijt de ketel he.

Maarja P valt, en W18 kan een mooie oorlog gaan verwachten:D
Eindelijk eens schoon ship!
 

DeletedUser

Guest
3/4 van Phalanx komt hier nooit en die andere 1/4 behoort grotendeels tot de groep beste posters. Jij was met Rafinator één van de beste buiten Phalanx maar beiden laten jullie jezelf erg kennen de laatste dagen, jammer hoor.

Dat is dus een misvatting. De twee grootste doorzetters van W18, Legenden en Aus, waren de eersten. Dan is het onvermijdelijk dat er meer mensen stoppen en daar ben ik ook maar wat blij om, het ergste zou zijn als Phalanx op halve kracht aanmoddert wat simpelweg niet mogelijk is in onze positie. Dan kan je mensen als Legenden en/of Aus niet missen. Zodoende heb ik nadat ik het te horen kreeg ook besloten te stoppen, waarna het einde van Phalanx min of meer is gestuurd.
Daarnaast sla je een veel te stevige toon aan die je totaal niet past, al moet ik toegeven dat je beduidend meer recht van spreken hebt dan je stamgenoten. Slechte verliezers, ach... Het valt mee. Enigszins? Zeker. Misschien wel bovengemiddeld, misschien ik wel helemaal. Zijn we dan opeens geen grote stam meer? Zo werkt het niet. Daarnaast is het duidelijk dat we nog niet helemaal klaar zijn, je zou Phalanx toch beter moeten kennen. Respectloos, hmm. Misschien wel, ik in ieder geval. Maar zoals je zelf al zegt, niet zonder reden. Ik heb voor het gros van mijn tegenstanders inderdaad geen respect maar dat is een gevolg van de situatie. LEF heeft altijd eerlijk gevochten, bijvoorbeeld.
Goed, dan ben je een opportunist en een oproerkraaier. Jammer.
Wij laten ons kennen? flos, we zijn niet veranderd. Jouw stam is veranderd. Jouw medeleden hebben zich belachelijk gemaakt. Phalanx belachelijk gemaakt. Jou belachelijk gemaakt. Phalanx is in één oogopslag veranderd in een stam kakelende kippen waar het nog steeds een uitzondering betreft wanneer er een respectvolle post wordt neergezet. Respect moet je verdienen, flos. Dat had |P| gedaan, maar voor mij zijn ze het kwijtgeraakt. Dát is wat er is veranderd, en niet het gedrag van mij noch dat van arbeitman.

Ben ik het niet mee eens. Ik zie het als een tegen van enorme zwakte om te stoppen om de reden waarom jullie gestopt zijn. EQUI heeft voor hetere vuren gestaan, zowel qua dorpenverlies als intern.
Jullie sluiten W18 af als een noobstam die er nog steeds van overtuigd is geweldig te zijn. Dat is hoe het momenteel zit. Je hebt je respectloos gedragen en gedraagt je respectloos. Je doet heel EQUI en Break tekort, en daarmee ook je eigen stam. Zowel in EQUI als in Break zijn mensen die wel respect verdienen, maar jouw bijna dichtzittende oogkleppen weerhouden je dat te zien. Sinds het verlies van Phalanx heb je alleen nog maar een grotere mond dan eerst. Dat is waar mensen, en ook ik, op reageren. Het is triest om te zien.
Op de rest reageer ik later.
 

DeletedUser39557

Guest
Pff wat een zonde man:s.

Vind het echt zoooooooo erg dat dit gebeurd:s

Ik had gehoopt plezier uit het spel te kunnen halen door samen met mijn stambroeders jullie 1 voor 1 neer te halen. Op deze manier wou ik jullie propaganda neerhalen.
 

DeletedUser81928

Guest
Dat waren enkele spelers van Phalanx, en een incident... Heb het al besproken.

Het had weinig te maken met interne problemen hoor. Denk je dat wij die niet hebben gehad? Natuurlijk wel, een aantal mensen waaronder ik is een garantie voor wat wrijving hier en daar, maar dat is nooit fataal geweest.

Natuurlijk niet, maar wel erg goed. Niet perfect nee, dat spreekt vanzelf. We zijn mensen.
Het had daar weinig mee te maken. Ik had in de oude samenstelling best nog hoop bijvoorbeeld, er waren een aantal gebieden met veel potentie. De naaistreken zijn het grote probleem geweest.
Dat zal gebeuren, vanzelfsprekend.

Bij elkaar inloggen is niet van belang, daar schaadt je niemand echt mee. Het immense dorpenverlies van de afgelopen week wel, daarvoor werden er ook dorpen verloren maar alles was wel onder controle.

Wexzo is weg, Kevo en Iron zouden, zeker met een weer sterk gemotiveerde Aus, wat je gerust een dodelijk wapen mag noemen, binnen enkele maanden verdwijnen. Bananas was veel moeilijker door de nachter maar daar had ik zeker nog wel hoop, Browny zou ik weggeëdeld hebben waarna Calbero appeltje eitje was... Kredict was dankzij Thef1chesser stabiel, War-Dog ook, Qualified was net een defwall opgezet. Noord-EQUI was nog altijd kwetsbaar. Het waren de naaistreken die ons de das omdeden, nogmaals.

Ik hoop dat ik die 'negatieve indruk' vannacht, in ieder geval bij mensen zoals jou, enigszins rationeel en objectief, een beetje weg hebben kunnen poetsen. En de grote finale moet nog komen hè. We waren de grootste en zullen dat blijven, dat gaat niemand veranderen.

We waren de beste, dat is vanzelfsprekend, geeneens het vermelden waard. Interessanter is of we de winnaars zijn, wat nog steeds mijn mening is al moet je dat niet verkeerd interpreteren natuurlijk.

Graag gedaan en fijn dat er nog enige beschaafde mensen zijn.

Naja, bij elkaar inloggen, schelden en zo gewoon een beetje jammer. Druk gewoon op die deleteknop en klaar is P.
Alles onder controle valt ook wel weer mee. Equi was lekker bezig en ook banaan iron en calbero waren op dreef.
Oceanos was aan het verliezen en Asog ook. De volgende die daar aan zou worden toegevoegd was rythm.

Browny zou je daarnaast niet hebben weggeedelt maar het is allemaal maar speculatief ik weet gewoon dat daar ook al weer de boel op orde werd gezet en ik weet gewoon dat je calbero onderschat. Helemaal met het team van nu, net als de teams op kevo en iron.

Ook voor de kwestie wexo waren we al bezig met 3 spelers zouden we die kant opkomen om het front te verkleinen en p ook in het nooden van katoen te geven dus denk maar niet dat jullie er ooit in zouden zijn geslaagd daar door te breken. Hoe gemotiveerd Aus ook zou zijn.

en ja het waren de naaistreken die jullie de das omdeden. Maar als 2 van die soort klappen P doen omvallen kan het niet zo zijn dat er niet meer aan de hand was. Maar Otjenyn had al langer het idee om te stoppen om eens een voorbeeld te noemen. Nou ging krepox weg, en er was wat gezeur met lord vader. Tja ik denk zelf dat de naaistreken van afgelopen tijd een paar grote druppels waren die de emmer deden overlopen en je zegt het denk ik goed. Jullie WAREN de grootste. Maar hebben afbreuk gedaan aan die reputatie. In elk geval sommigen in dit geval. Nu zal ik jullie niet allemaal over 1 kam scheren maar P laat ook, door op deze manier te stoppen een zwarte pagina achter in de geschiedenis van w18.
En ook zeg je het goed dat jullie de beste waren. Niet zijn. Winnaars zijn jullie zeker niet. Sorry maar dat jij jullie de beste vind mag jij weten. Agree to disagree in dit geval dan maar. Je weet zelf ook vast donders goed dat veel mensen zich er aan dood irriteren.

Maar je hebt er denk ik in elk geval voor gezorgd dat niet heel P word afgedankt en dat niet iedereen over 1 kam geschoren word.
 

DeletedUser

Guest
Het draait ook om het feit dat |p| een tijd geleden nog een grote mond had. Aus had gezegd dat hij koste wat het koste calbero ging wegwerken. ook zei flos pas dat de frontspelers van break één voor één nog aan de beurt kwamen, en oja. hoe lang gaf je kevo kief nog?

Zoveel speculaties pas nog over hoe break geownd zou worden, hoe equi verslagen zou worden. hoe calbero ingeblikt zou gaan worden, en wat zie ik nu. een massale kindercreche in P.
 
Reactiescore
117
Oke normaal reageer ik hier niet maar ik maak even een uitzondering ;)

agonoize, je loopt hier wel te blaffen "Wij zijn doen het beter." Correctie, enkele spelers van Equi doen het beter. En daar ben jij er niet één
Ik heb de afgelopen week op Kredict gezeten en er zat een groot verschil tussen het niveau van aanvallen. Constantinus kwam kwa niveau een stuk hoger uit met aanvallen dan jou, en jou doorzettingsvermogen was ook laag, na de eerste edels die geblokked/backtimed waren gaf meneer het op en kwam er niks meer van jou kant. IPV hier steeds op het AF te posten zou je beter je woorden waar maken en je tijd ingame besteden, het klopt weliswaar dat Kredict nog steeds op verlies liep maar dat was niet jou verdienste, bij jou is er een grootschalige aanval nodig om dorpen te gaan pakken.

Daarom zou ik toch wel even het volgende erbij willen halen, over een acc dat grotendeels gehavend was:

Zijde 1:
Spelers: Kredict
Zijde 2:
Spelers: frank1956

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 37
Kant 2: 18
Verschil: 19

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 25
Kant 2: 14
Verschil: 11

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 356,539
Kant 2: 174,878
Verschil: 181,661

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 245,526
Kant 2: 136,841
Verschil: 108,685

chart

Zegt weliswaar niet veel maar probeer eerst je woorden eens waar te maken.
Jou bijdrage een deze overwinning is klein ;)

Ave allé César.
 

DeletedUser

Guest
Het is en blijft verbazingwekkend hoe iemand rond 4 uur 's nachts nog een lap tekst kan schrijven.
Even terug naar je vorig post namelijk : Dat er geen normaal af lezer meer is. Ik denk eigenlijk dat de meeste normale AF'ers gewoon aan het lurken zijn en geen zin hebben om in een flinke discussie terecht te komen. Ikzelf vind sommige van deze discussies compleet waardeloos omdat het toch nergens heengaat. Phalanx vind dat ze de oorlog hebben gewonnen en EQUI en Break vindt dat niet.

Hiermee kun je uren doorgaan maar niemand zal ooit zijn fout hier toegeven omdat ze de discussie niet willen verliezen.
Dus, wat de meeste doen is simpelweg wegrennen en na een maandje ofzo komen ze weer terug bitchen.

Peace

correctie, flos vindt dat. nu niet opeen flos zijn mening voor de mening van heel phalanx nemen.
 

DeletedUser

Guest
correctie, flos vindt dat. nu niet opeen flos zijn mening voor de mening van heel phalanx nemen.
Nja jullie leider zegt dat ook..
|P|halanx, the best tribe that ever was or ever will be. In the end, we are number one.

Btw. :eek:
When darkness falls
The tribe haunts
All this with lightning force
And stunning precision

Respect and honour
Keep us from humiliating the opponent

Together we stand tall
Together we climb the stairs

In the end
It 'll be us
In the end
We 'll be number 1

This is Phalanx!!
 

DeletedUser

Guest
Naja, bij elkaar inloggen, schelden en zo gewoon een beetje jammer. Druk gewoon op die deleteknop en klaar is P.
Alles onder controle valt ook wel weer mee. Equi was lekker bezig en ook banaan iron en calbero waren op dreef.
Oceanos was aan het verliezen en Asog ook. De volgende die daar aan zou worden toegevoegd was rythm.

Browny zou je daarnaast niet hebben weggeedelt maar het is allemaal maar speculatief ik weet gewoon dat daar ook al weer de boel op orde werd gezet en ik weet gewoon dat je calbero onderschat. Helemaal met het team van nu, net als de teams op kevo en iron.

Ook voor de kwestie wexo waren we al bezig met 3 spelers zouden we die kant opkomen om het front te verkleinen en p ook in het nooden van katoen te geven dus denk maar niet dat jullie er ooit in zouden zijn geslaagd daar door te breken. Hoe gemotiveerd Aus ook zou zijn.

en ja het waren de naaistreken die jullie de das omdeden. Maar als 2 van die soort klappen P doen omvallen kan het niet zo zijn dat er niet meer aan de hand was. Maar Otjenyn had al langer het idee om te stoppen om eens een voorbeeld te noemen. Nou ging krepox weg, en er was wat gezeur met lord vader. Tja ik denk zelf dat de naaistreken van afgelopen tijd een paar grote druppels waren die de emmer deden overlopen en je zegt het denk ik goed. Jullie WAREN de grootste. Maar hebben afbreuk gedaan aan die reputatie. In elk geval sommigen in dit geval. Nu zal ik jullie niet allemaal over 1 kam scheren maar P laat ook, door op deze manier te stoppen een zwarte pagina achter in de geschiedenis van w18.
En ook zeg je het goed dat jullie de beste waren. Niet zijn. Winnaars zijn jullie zeker niet. Sorry maar dat jij jullie de beste vind mag jij weten. Agree to disagree in dit geval dan maar. Je weet zelf ook vast donders goed dat veel mensen zich er aan dood irriteren.

Maar je hebt er denk ik in elk geval voor gezorgd dat niet heel P word afgedankt en dat niet iedereen over 1 kam geschoren word.

zoals flos al aangaf, ging het juist weer beter met |P| maar door het gedoe met de support en miss J was de motivatie helemaal weg. Phalanx was een core stam, ver in de minderheid. een soort spartanen zegmaar, het schild van de één beschermd ook de ander. als er 1 iemand weg viel kwamen de gene naast hem in een bijna onmogelijke positie, dit was dan vooral bij w-d als miss J op delete ging.
bij qualitate., was het gewoon HET beste team van w18 die werden genaaid door support aus stopte als howlin zou stoppen, dus bam meteen 3 van de beste spelers van w18 die stopte door een actie van de support. dat was gewoon onhoudbaar om zonder 3 toppers te moeten doen terwijl door het verliezen van 2 acc's (en wss dan ook die van aus) veel meer acc's in de problemen zouden komen. dit was gewoon zo'n klap voor |P| dat het niet te houden was, bij ons was er geen acc dat even het front kon overnemen want bijna ieder acc had al front. dus zeggen een lichte tegenslag die EQUI en Break ook al hebben overwonnen is gewoon pure onzin.

verder ''zou rhythm aan dit lijstje toegevoegd worden'', rhythm is een account wat heel goed staat. daar edel je niet zomaar dorpen van. het is ook wel grappig want ik speel daar nu al bijna 3 maanden zonder stacks (op 1 cf na) en al me def bij w-d, en geen 1 keer verloor ik dorpen aan banaan. maarja ASOG en Oceanos deden het idd niet goed, met de kanttekening dat oceanos voor het laatsts logde op de 20e en pas de 25e weer om zijn acc op delete te zetten.

maarja EQUI deed het goed ja, maar daar begon ook alles weer goed te staan, Kredict werd door thef1chesser weer op de rails gezet, qualified kwam een deffwall op en ik was met mijn team overgestapt naar w-d. helaas allemaal net te laat. als qualitate. niet op ban stond en miss J niet werd gedelte door plox dan stond phalanx er nu gewoon, en sterker dan de afgelopen 2 maanden.

Nja jullie leider zegt dat ook..


Btw. :eek:

das gewoon een slogan, heeft iedere stam wel zo'n uitspraak. om ons daar nou op vast te leggen is een beetje onzinnig en vooral heel beperkt.
 

DeletedUser

Guest
zoals flos al aangaf, ging het juist weer beter met |P| maar door het gedoe met de support en miss J was de motivatie helemaal weg. Phalanx was een core stam, ver in de minderheid. een soort spartanen zegmaar, het schild van de één beschermd ook de ander. als er 1 iemand weg viel kwamen de gene naast hem in een bijna onmogelijke positie, dit was dan vooral bij w-d als miss J op delete ging.
bij qualitate., was het gewoon HET beste team van w18 die werden genaaid door support aus stopte als howlin zou stoppen, dus bam meteen 3 van de beste spelers van w18 die stopte door een actie van de support. dat was gewoon onhoudbaar om zonder 3 toppers te moeten doen terwijl door het verliezen van 2 acc's (en wss dan ook die van aus) veel meer acc's in de problemen zouden komen. dit was gewoon zo'n klap voor |P| dat het niet te houden was, bij ons was er geen acc dat even het front kon overnemen want bijna ieder acc had al front. dus zeggen een lichte tegenslag die EQUI en Break ook al hebben overwonnen is gewoon pure onzin.

verder ''zou rhythm aan dit lijstje toegevoegd worden'', rhythm is een account wat heel goed staat. daar edel je niet zomaar dorpen van. het is ook wel grappig want ik speel daar nu al bijna 3 maanden zonder stacks (op 1 cf na) en al me def bij w-d, en geen 1 keer verloor ik dorpen aan banaan. maarja ASOG en Oceanos deden het idd niet goed, met de kanttekening dat oceanos voor het laatsts logde op de 20e en pas de 25e weer om zijn acc op delete te zetten.

maarja EQUI deed het goed ja, maar daar begon ook alles weer goed te staan, Kredict werd door thef1chesser weer op de rails gezet, qualified kwam een deffwall op en ik was met mijn team overgestapt naar w-d. helaas allemaal net te laat. als qualitate. niet op ban stond en miss J niet werd gedelte door plox dan stond phalanx er nu gewoon, en sterker dan de afgelopen 2 maanden.



das gewoon een slogan, heeft iedere stam wel zo'n uitspraak. om ons daar nou op vast te leggen is een beetje onzinnig en vooral heel beperkt.

Steek er maar geen moeite meer in, ze geloven ons toch niet :) Ook al is alles wat je zegt wel waar.
 

DeletedUser39557

Guest
Miss Jozanna vind ik schandalig.. dit kan gewoon echt niet..

Maar er zijn toch fouten gemaakt? Anders zou support dit toch niet doen? De regels blijven regels..

Indien dit niet het geval is weet ik niet of wij binnen Equi kunnen helpen zodat support het rechtzet. Ik vrees dat wij er weinig aan kunnen doen..
 

DeletedUser37978

Guest
Dankzij wie? Jouw stamgenoten, Michak. Constantius, Lord Lenaers, King Ringo, Agonoize... Niet door Phalanx. Dat was een incident.

Jij noemt het een incident. Ik noem het eerder een inzinking. Ze konden hun frustraties blijkbaar niet meer verbergen en hebben dus op een manier als deze, hun geloofwaardigheid verloren. Als je je al verlaagd om iedereen van EQUI en Break uit te maken voor gay, om op die manier een ban te krijgen is gewoon zielig.

En daar hebben mijn stamgenoten niet aan meegewerkt.

zoals flos al aangaf, ging het juist weer beter met |P| maar door het gedoe met de support en miss J was de motivatie helemaal weg. Phalanx was een core stam, ver in de minderheid. een soort spartanen zegmaar, het schild van de één beschermd ook de ander. als er 1 iemand weg viel kwamen de gene naast hem in een bijna onmogelijke positie, dit was dan vooral bij w-d als miss J op delete ging.
bij qualitate., was het gewoon HET beste team van w18 die werden genaaid door support aus stopte als howlin zou stoppen, dus bam meteen 3 van de beste spelers van w18 die stopte door een actie van de support. dat was gewoon onhoudbaar om zonder 3 toppers te moeten doen terwijl door het verliezen van 2 acc's (en wss dan ook die van aus) veel meer acc's in de problemen zouden komen. dit was gewoon zo'n klap voor |P| dat het niet te houden was, bij ons was er geen acc dat even het front kon overnemen want bijna ieder acc had al front. dus zeggen een lichte tegenslag die EQUI en Break ook al hebben overwonnen is gewoon pure onzin.

verder ''zou rhythm aan dit lijstje toegevoegd worden'', rhythm is een account wat heel goed staat. daar edel je niet zomaar dorpen van. het is ook wel grappig want ik speel daar nu al bijna 3 maanden zonder stacks (op 1 cf na) en al me def bij w-d, en geen 1 keer verloor ik dorpen aan banaan. maarja ASOG en Oceanos deden het idd niet goed, met de kanttekening dat oceanos voor het laatsts logde op de 20e en pas de 25e weer om zijn acc op delete te zetten.

maarja EQUI deed het goed ja, maar daar begon ook alles weer goed te staan, Kredict werd door thef1chesser weer op de rails gezet, qualified kwam een deffwall op en ik was met mijn team overgestapt naar w-d. helaas allemaal net te laat. als qualitate. niet op ban stond en miss J niet werd gedelte door plox dan stond phalanx er nu gewoon, en sterker dan de afgelopen 2 maanden.



das gewoon een slogan, heeft iedere stam wel zo'n uitspraak. om ons daar nou op vast te leggen is een beetje onzinnig en vooral heel beperkt.

Het wegvallen van leden zal zeker een impact hebben op jullie motivatie, maar dat hoeft natuurlijk niet uit te lopen op een gehele delete van de stam. Je kunt altijd tegenslagen verwachten, en er zullen altijd acties gebeuren die je je motivatie doen verslechteren. Maar je kunt ook zeggen van ik ga door en kom er nog sterker uit.

Ik vergelijk EQUI niet met |P|, maar bij ons is het ook meermalen gebeurd dat een frontspeler ging lopen doordat hij aanvallen kreeg. Wij hebben op die manier een paar account verloren aan |P|. Maar hebben wij toen besloten om te deleten? Nee, we hebben onze moed weer verzameld en zijn doorgegaan. En we zijn er alleen maar beter uit gekomen.

Ik blijf het spijtig vinden dat |P| deze beslissing heeft genomen, maar het ga jullie goed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat |P| blijkbaar afhankelijk is van 3 spelers, wat jij zegt, Joepski, getuigt toch echt van de dunne 'selectie' die |P| zogezegd heeft.
Neem een voetbalteam: je kan nog zulke goeie toppers hebben, maar als deze geblesseerd raken, heb je toch echt goede vervangers nodig, of sws goede medespelers. Je selectie moet breed zijn, en daar moet je zelf voor zorgen. Dat heeft |P| duidelijk nagelaten. Als stam afhankelijk worden van 3 spelers is toch wel een beetje zwak :eek:
 

DeletedUser39557

Guest
Tja bij Equi is de selectie de laatste tijd enkel maar breder geworden, dat is het verschil;)

en skills natuurlijk;)

Och ja, we moeten klinken op de overwinning! olé, opedelen die handel:)
 

DeletedUser

Guest
Dat |P| blijkbaar afhankelijk is van 3 spelers, wat jij zegt, Joepski, getuigt toch echt van de dunne 'selectie' die |P| zogezegd heeft.
Neem een voetbalteam: je kan nog zulke goeie toppers hebben, maar als deze geblesseerd raken, heb je toch echt goede vervangers nodig, of sws goede medespelers. Je selectie moet breed zijn, en daar moet je zelf voor zorgen. Dat heeft |P| duidelijk nagelaten. Als stam afhankelijk worden van 3 spelers is toch wel een beetje zwak :eek:

Dus als je bij barca messi iniesta en xavi weg haald dan wil jij dus zeggen dat ze nog steeds de beste van de wereld zijn
 

DeletedUser

Guest
Oke normaal reageer ik hier niet maar ik maak even een uitzondering ;)

agonoize, je loopt hier wel te blaffen "Wij zijn doen het beter." Correctie, enkele spelers van Equi doen het beter. En daar ben jij er niet één
Ik heb de afgelopen week op Kredict gezeten en er zat een groot verschil tussen het niveau van aanvallen. Constantinus kwam kwa niveau een stuk hoger uit met aanvallen dan jou, en jou doorzettingsvermogen was ook laag, na de eerste edels die geblokked/backtimed waren gaf meneer het op en kwam er niks meer van jou kant. IPV hier steeds op het AF te posten zou je beter je woorden waar maken en je tijd ingame besteden, het klopt weliswaar dat Kredict nog steeds op verlies liep maar dat was niet jou verdienste, bij jou is er een grootschalige aanval nodig om dorpen te gaan pakken.

Daarom zou ik toch wel even het volgende erbij willen halen, over een acc dat grotendeels gehavend was:

Zijde 1:
Spelers: Kredict
Zijde 2:
Spelers: frank1956

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 37
Kant 2: 18
Verschil: 19

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 25
Kant 2: 14
Verschil: 11

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 356,539
Kant 2: 174,878
Verschil: 181,661

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 245,526
Kant 2: 136,841
Verschil: 108,685

chart

Zegt weliswaar niet veel maar probeer eerst je woorden eens waar te maken.
Jou bijdrage een deze overwinning is klein ;)

Ave allé César.

Haha THefchesser toch. Ooit al gehoord van school en stage?
Als ik merk dat de treintjes doorkomen ga ik natuurlijk in een korte tijd meer sturen en geen moeite doen.
Ik had bij Kredict echter amper tijd om online te zijn. Ik stuurde een wave van edels en clears en keek pas 12uur later, omdat ik helemaal geen tijd had. Het was al verwonderlijk dat je slechts de helft van de treintjes kon snipen. Je defwerk was echt hilarisch om aan te zien.
Ene keer werden er een rits van 20 treintjes gesniped, maar werd er helemaal niets gedodged van clears.
Daarna kwamen er weer 40 dorpen binnen, met treintjes die gestuurd werden op dezelfde dag dat die 20 gesnipte treintjes gestuurd werden. Bagger defwerk noem ik dat ;)

Ik heb wel een Ipod en van daarop heb ik enkele backtimes gedaan, meer niet ;)
 
Reactiescore
117
Haha THefchesser toch. Ooit al gehoord van school en stage?
Als ik merk dat de treintjes doorkomen ga ik natuurlijk in een korte tijd meer sturen en geen moeite doen.
Ik had bij Kredict echter amper tijd om online te zijn. Ik stuurde een wave van edels en clears en keek pas 12uur later, omdat ik helemaal geen tijd had. Het was al verwonderlijk dat je slechts de helft van de treintjes kon snipen. Je defwerk was echt hilarisch om aan te zien.
Ene keer werden er een rits van 20 treintjes gesniped, maar werd er helemaal niets gedodged van clears.
Daarna kwamen er weer 40 dorpen binnen, met treintjes die gestuurd werden op dezelfde dag dat die 20 gesnipte treintjes gestuurd werden. Bagger defwerk noem ik dat ;)

Ik heb wel een Ipod en van daarop heb ik enkele backtimes gedaan, meer niet ;)

Weeral zo als mijn stamgenoten eerder aanhaalden, lezen, ik heb een WEEK de vv gehad dat betekent dus vanaf vorige week dinsdag ;) Als je kijkt hoeveel dorpen jij dan dus hebt gepakt (en behouden ofc) dat zijn er 0. Daarintegen, jou aanvalswerk was hilarisch toen ik met een paar simpele scouts dorpen zag die leeg waren en edelde, kwamen backtimes 5 uur later aan. En je hebt geeneens 1 poging gedaan tot snipen, blijkt dus dat je dit ook niet kan :)

Bagger aanvalswerk noem ik dat :rolleyes:
 

DeletedUser39557

Guest
Als je messi, xavi en iniesta wegneemt dan kan barcelona nog altijd tegen iedereen winnen. Waarschijnlijk zullen ze niet even goed spelen, maar dat is niet zeker, voor hetzelfde geld doen de andere jongens het even goed, ze hebben echt wel een zeer zware kern. Toch veronderstel ik dat ze het minder zouden doen, toch kunnen ze nog altijd tegen alle ploegen winnen lijkt me.
 
Bovenaan