De grote afgang van |P|

DeletedUser

Guest
Lol, sinds wanneer is het een eis op een wereld te spelen om te mogen posten?
Zwak hoor, je negeert de inhoud en gaat op de man spelen. Moddergooiend en zwak. Jammer hoor.

Stop maar met je verdedigen, P verdedigen is hopeloos.
 

DeletedUser26046

Guest
Stop maar met je verdedigen, P verdedigen is hopeloos.

Met dit topic sterft het beetje niveau dat het w18 AF nog had.
Jammer, als je bekijkt hoe het AF er anderhalf jaar geleden uitzag en dat het zo treurig is geworden. Alleen het feit dat hier zoveel spelers postte die dat toentertijd nog niet deden zegt genoeg.
 

DeletedUser

Guest
Met dit topic sterft het beetje niveau dat het w18 AF nog had.
Jammer, als je bekijkt hoe het AF er anderhalf jaar geleden uitzag en dat het zo treurig is geworden. Alleen het feit dat hier zoveel spelers postte die dat toentertijd nog niet deden zegt genoeg.

Hahahahahhaha :D met dit topic? :eek: Kiddin' me? Phalanx verneukte het topic al met Break Rattenoorlog, terwijl Break helemaal niets misdaan had. En Phalanx verneukte het volledig met het 'EQUI en Break zijn homo's' topic.

Jij bent treurig man, niet wij ;)
 

DeletedUser37978

Guest
Met dit topic sterft het beetje niveau dat het w18 AF nog had.
Jammer, als je bekijkt hoe het AF er anderhalf jaar geleden uitzag en dat het zo treurig is geworden. Alleen het feit dat hier zoveel spelers postte die dat toentertijd nog niet deden zegt genoeg.

Het niveau is gisteren al behoorlijk gezakt hier op fora van W18. Het trekt dan wel een hoop mensen aan de dit allemaal willen lezen. Maar het is niet door dit fora dat het niveau zakt. Dat hebben je maten gisteren al naar beneden gebracht.
 

DeletedUser26046

Guest
Vind jij dat zelf ook niet van de actie van |P|?

Hij heeft het wangedrag van sommige P ers allang veroordeelt. Je valt in herhaling.
Daarintegen: schaam jij jezelf niet voor vandaag? Voor zowel Break als EQUI als jezelf?

Hoe jullie je nu profileren is zelf voor de lage reputatie van EQUI nog sad.
 

DeletedUser

Guest
eerst zitten zeuren dat vinnie enzo slecht bezig zijn, en vervolgens verlagen tot bijna zelfde niveau (al moet ik zeggen dat gek genoeg ago zijn post best redelijk in elkaar zit, die van arbeit man slaat daarentegen nergens op)
Ff quoten;) Voor als de rest (van |P|) gaat ontkennen:cool:
 

DeletedUser

Guest
Wij weten wel dat hij ook normaal kan doen zowel IG als hier. Alleen heeft hij het de laatste tijd niet echt laten zien hier op het AF.

M'n post nu klopt gewoon 100%, of ik nu gek gedaan heb of niet.
 

DeletedUser

Guest
Hij heeft het wangedrag van sommige P ers allang veroordeelt. Je valt in herhaling.
Daarintegen: schaam jij jezelf niet voor vandaag? Voor zowel Break als EQUI als jezelf?

Hoe jullie je nu profileren is zelf voor de lage reputatie van EQUI nog sad.

Begin je nu echt over ons gedrag? Zaletio? Meen je dit serieus? Ik denk dat jij gisteren dan iets gemist hebt. Zo triestig heb ik een stam nooit zien reageren. Over mensen hun moeders praten, uitschelden voor mongooltjes, hoeren, homo's. Beetje consequent zijn. Geen Breaker of EQUI'er gebruikt scheldwoorden, zo slim zijn we wel. Begin dus niet over dat wij sad zijn. |P| bewees vandaag mss de meest triestige stam te zijn uit de tw-geschiedenis.
 

DeletedUser

Guest
Hij heeft het wangedrag van sommige P ers allang veroordeelt. Je valt in herhaling.
Daarintegen: schaam jij jezelf niet voor vandaag? Voor zowel Break als EQUI als jezelf?

Hoe jullie je nu profileren is zelf voor de lage reputatie van EQUI nog sad.

Ik schaam mij en met mij alle breakers en equi leden niet, niks nopa nada. Wij zijn zwaar teleurgesteld dat een afgedankte |P| noob ons hier even de les komt lezen.

Als je ballen had dan veroordeelde je het feit dat |P| nu masaal op block gaat en zo voor de (tijdelijke) afnemende spelvreugde is aan het zorgen.
 

DeletedUser

Guest
Na de vele commentaren in pm **zucht**, zal ik het terug openen. Alle schelden / spam/ etc. Zal ik wel degelijk extra opvolgen...

Groetjes, en excuses :)
 

DeletedUser26046

Guest
Begin je nu echt over ons gedrag? Zaletio? Meen je dit serieus? Ik denk dat jij gisteren dan iets gemist hebt. Zo triestig heb ik een stam nooit zien reageren. Over mensen hun moeders praten, uitschelden voor mongooltjes, hoeren, homo's. Beetje consequent zijn. Geen Breaker of EQUI'er gebruikt scheldwoorden, zo slim zijn we wel. Begin dus niet over dat wij sad zijn. |P| bewees vandaag mss de meest triestige stam te zijn uit de tw-geschiedenis.

Dit heb ik allang veroordeelt, net als dat Howlin, Sseg en Rips bv het gewoon veroordelen. Dat soort spelers zie je niet meedoen aan dit soort wanpraktijken.

Dat echter de EQUI leiding zich er wel aan schuldig maakt is echt om te huilen. De leiding van een stam. De uithangborden. Die maken nog zo'n topic ook. Dat is de echte schande. Nu komen de stereotype "jij bent noob", en "jij bent gefaald " posts weer (ja Bosshogg, vieze stabber, van jou bv). Heerlijk stereotype. Maar de leiding van P heeft zich er niet schuldig aan het gemaakt en het veroordeelt.

Misschien moet jij je eens afvragen wat jij nu aan het doen bent. Een van de enige Break'ers die nog op een normaal niveau P&P kon voeren maakt zich nu schuldig aan collectief wangedrag en een poging tot moord op het w18 AF. Tja dat jij het niet ziet is jammer. Dat komt met een paar weken wel als je dit soort topics terugleest.
 

DeletedUser

Guest
Misschien moet jij je eens afvragen wat jij nu aan het doen bent. Een van de enige Break'ers die nog op een normaal niveau P&P kon voeren maakt zich nu schuldig aan collectief wangedrag en een poging tot moord op het w18 AF. Tja dat jij het niet ziet is jammer. Dat komt met een paar weken wel als je dit soort topics terugleest.

Phalanx probeert een moordpoging te doen op w18 ;)
 

DeletedUser

Guest
Begin je nu echt over ons gedrag? Zaletio? Meen je dit serieus? Ik denk dat jij gisteren dan iets gemist hebt. Zo triestig heb ik een stam nooit zien reageren. Over mensen hun moeders praten, uitschelden voor mongooltjes, hoeren, homo's. Beetje consequent zijn. Geen Breaker of EQUI'er gebruikt scheldwoorden, zo slim zijn we wel. Begin dus niet over dat wij sad zijn. |P| bewees vandaag mss de meest triestige stam te zijn uit de tw-geschiedenis.

tja, sommige |P|'ers hebben zich inderdaag misdragen en dat keurt de rest ook af. 3/4e? denk eerst 1/8e, niet zo overdrijven arbeitmann. en |P| zal nooit de meest triestige stam uit de tw geschiedenis zijn, dat zal EQUI eerder zijn met een oorlog tegen divine die bekend staat als de ''backstab oorlog''.

M'n post nu klopt gewoon 100%, of ik nu gek gedaan heb of niet.

nee hij klopt niet 100% ik geloof er niks van dat aus of flos iemand voor homo o.i.d. heeft uitgescholden hier op t AF. zowel graag een quote ervan.
verder is de ban van qualitate. complete onzin, dus daar zit je er weer naast.
ook is de opbouw van de post beetje kinderlijk. rest van de punten heb ik niks op aan te merken. alleen mijn excuses voor het gedrag van sommige |P|'ers en iedereen moet weten dat de rest van |P| het totaal niet eens is met het gedrag van sommigen, en zeker die ''scheld pm's'' vind ik uitermate triest en niet |P| achtig.


Stop maar met je verdedigen, P verdedigen is hopeloos.

|P| is DE stam van w18, howlin verwoorde dat heel mooi: liever eervol ten onder dan via de makkelijke weg gewonnen. daar niet van hebben we officieel de wereld niet gewonnen maar er valt ook wel iets te zeggen voor de theorie van flos.
 

DeletedUser

Guest
|P| is DE stam van w18, howlin verwoorde dat heel mooi: liever eervol ten onder dan via de makkelijke weg gewonnen. daar niet van hebben we officieel de wereld niet gewonnen maar er valt ook wel iets te zeggen voor de theorie van flos.

Had je het forum maar moeten volgen, Flos453 heeft welzeker een ban omdat hij zo kinderachtig was om mensen te gaan uitschelden. Topic is verwijderd door Heulsen.

Phalanx neemt eervol afscheid? Bans, Blocks, Stabs, Scheldpartijen, ScheldPM's? laat me niet lachen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Dit heb ik allang veroordeelt, net als dat Howlin, Sseg en Rips bv het gewoon veroordelen. Dat soort spelers zie je niet meedoen aan dit soort wanpraktijken.

Dat echter de EQUI leiding zich er wel aan schuldig maakt is echt om te huilen. De leiding van een stam. De uithangborden. Die maken nog zo'n topic ook. Dat is de echte schande. Nu komen de stereotype "jij bent noob", en "jij bent gefaald " posts weer (ja Bosshogg, vieze stabber, van jou bv). Heerlijk stereotype. Maar de leiding van P heeft zich er niet schuldig aan het gemaakt en het veroordeelt.

Misschien moet jij je eens afvragen wat jij nu aan het doen bent. Een van de enige Break'ers die nog op een normaal niveau P&P kon voeren maakt zich nu schuldig aan collectief wangedrag en een poging tot moord op het w18 AF. Tja dat jij het niet ziet is jammer. Dat komt met een paar weken wel als je dit soort topics terugleest.

Het is niet omdat sommige mensen dat gedrag afkeuren, dat het daarom vergeten moet worden. We mogen van geluk spreken dat er nog mensen zijn met een beetje verstand en waarden en normen. Het verschil met mij is dat ik geen enkele speler raak met mijn 5 minuten van gespam. Ik gebruik daarbij geen scheldwoorden en heb godbetert 5 posts gemaakt.

Over de relatie Equi-|P| ga ik niet uitwijden, ik heb nooit intresse gehad in de vieze spelletjes die daar in het verleden zijn gespeeld, ik weet dat er onaanvaardbare dingen zijn gebeurd enzovoort. Dat de leiding hier op het AF weinig waarde hecht aan hun reputatie enzo, kan gebeuren. Er zijn genoeg mensen in EQUI die een deftige discussie op kunnen zetten.

Och ja, dat gespam kwam in een opwelling, gisteren werden wij uit ons kot gelokt, nu |P|.

Btw, Qualitate zijn ban is opgeheven? :D
 

DeletedUser

Guest
tja, sommige |P|'ers hebben zich inderdaag misdragen en dat keurt de rest ook af. 3/4e? denk eerst 1/8e, niet zo overdrijven arbeitmann. en |P| zal nooit de meest triestige stam uit de tw geschiedenis zijn, dat zal EQUI eerder zijn met een oorlog tegen divine die bekend staat als de ''backstab oorlog''.
Zegt een lid van Insane die samenwerkte met EQUI tegen |P|.. en in de wandelgangen zaten te onderhandelen met |P| over een fusie!.. Dat is pas een Backtab.

|P| is DE stam van w18, howlin verwoorde dat heel mooi: liever eervol ten onder dan via de makkelijke weg gewonnen. daar niet van hebben we officieel de wereld niet gewonnen maar er valt ook wel iets te zeggen voor de theorie van flos.
Correctie. '|P| is (en binnenkort) was een stam in w18.
Daarom hadden jullie BG met Divine. Daarom gingen jullie fuseren met Insane (destijds vijand)!
Flos is bannd zegt al genoeg.
 

DeletedUser

Guest
Had je het forum maar moeten volgen, Flos453 heeft welzeker een ban omdat hij zo kinderachtig was om mensen te gaan uitschelden. Topic is verwijderd door Heulsen.

Phalanx neemt eervol afscheid? Bans, Blocks, Stabs, Scheldpartijen, ScheldPM's? laat me niet lachen :eek:

bans zijn bewust zodat we gezamenlijk op bb gaan en stats niet volledig uit hun verband worder gerukt, wat nu al beetje gebeurd omdat niemand meer deft. blocks bedoel je zelfde mee denk ik?

scheldpartijen zijn enkele individuen. scheld pm same.

en aus ook gescholden zoals je beweert?

Zegt een lid van Insane die samenwerkte met EQUI tegen |P|.. en in de wandelgangen zaten te onderhandelen met |P| over een fusie!.. Dat is pas een Backtab.


Correctie. '|P| is (en binnenkort) was een stam in w18.
Daarom hadden jullie BG met Divine. Daarom gingen jullie fuseren met Insane (destijds vijand)!
Flos is bannd zegt al genoeg.

waren al langer onderhandelingen over. en was voor de insane spelers de beste keuze. een echte backstab vind ik het niet, we stapten uit een samenwerking met 4(!!!) stammen tegen de core stam, om tegen een overmacht van 3 stammen te strijden. maarja was natuurlijk niet leuk voor jullie maar het leverde jullie geen extra front op o.i.d.
 
Bovenaan