De grote afgang van |P|

DeletedUser

Guest
Het eens gerespecteerde Phalanx is tot vuil stof ineengestort.

1. Opgeven na kortelingse tegenslag; verliezen op het EQUI en breakfront + 1 geblokkeerd account.

2. Altijd grote mond opzetten zoals; 'Phalanx heeft w18 al gewonnen' en 2 weken later massaal op delete gaan.

3. Het gebruik van illegale tools en dan gaan huilen dat de support zogezegd z'n werk niet goed doet. => Qualitate.

En dan begint het allerlafste gedeelte

4. Ze maken een belachelijk flame-topic tegen Break en EQUI, de winnaars van de oorlog tegen Phalanx. Ze schelden allen uit voor homo's; Kopstukken: Vinnie636, Flos453, Warrant Officer, The Sanguinor, Auseinandersatzung.

5. Ze sturen een scheld-PM's door naar verschillende leden van EQUI en Break => wat een slechte verliezers zeg!

6. Phalanx laat opzettelijk meer dan 8 accounts blokkeren zodat het spelplezier van Break & EQUI wordt vergald voor de komende 2 weken. Geblokkeerde accounts => kun je niet aanvallen.

Phalanx, jullie zijn laffe honden die nu met staart tussen de benen wegrennen van w18. We hebben jullie voor eens en voor altijd een muilband aangedaan. Hup! Naar jullie mand en tot nooit meer, want meerdere zullen wel een perma-ban krijgen.
 

DeletedUser26046

Guest
:D :D :D.
U made my day Agonoize, mooi dat je jezelf zo voor schut zet. Heerlijke clown die je er bent. Ga je nu Break stabben, nu Divine en P weg zijn?
 

DeletedUser

Guest
:D :D :D.
U made my day Agonoize, mooi dat je jezelf zo voor schut zet. Heerlijke clown die je er bent. Ga je nu Break stabben, nu Divine en P weg zijn?
Sorry hij zal je rol niet van je afnemen. Jij blijkt er genoeg kwaliteiten in te beschikken.
ps. Hoeveelste stam was dit van jouw op wereld 18 dat (alweer) geflopt is?
 

DeletedUser

Guest
Sorry hij zal je rol niet van je afnemen. Jij blijkt er genoeg kwaliteiten in te beschikken.
ps. Hoeveelste stam was dit van jouw op wereld 18 dat (weer) geflopt is?

Select, Ace, Divine, Phalanx... zal wel nog wat vergeten zijn ;)
 

DeletedUser

Guest
Vind dit alles zeer spijtig. Getuigt van zeer slechte verliezers. Ga er weinig woorden aan vuil maken.

Hoop dat support alle spelers die meedoen hieraan, persoonlijk alle spelvreugde op toekomstige of bestaande werelden gaat afnemen en een totale tw BAN is dan op zijn plaats.
 

DeletedUser

Guest
Post van agonoize vol waarheid, daar kun je moeilijk om heen.
Voor mensen die agonoize nog voor clown etc uitmaken, lees eerst de post
de grootste clowns van wereld 18, de grootste stumpers zijn de mensen uit p, enkele uitgezonderd.
 

DeletedUser26046

Guest
Tuurlijk, ga het op de man spelen.

Je bent een lage rat Agonoize en dit topic geeft precies jouw niveau weer. Laag bijdegronds, achterbaks en moddergooiend. Schaam je kapot voor dit topic, op dezelfde manier als dat de Pers zich mogen schamen dat ze tegenstanders uitschelden voor 'Homos'.

Post van agonoize vol waarheid, daar kun je moeilijk om heen.
Voor mensen die agonoize nog voor clown etc uitmaken, lees eerst de post
de grootste clowns van wereld 18, de grootste stumpers zijn de mensen uit p, enkele uitgezonderd.

:eek:.
'Vol waarheid'.

Bijvoorbeeld het topic over Howlin is totale idiotie. Hij weet niet wat er aan de hand is, snapt er geen flikker van en denkt toch erover te kunnen beslissen? Dit is vergelijkbaar als de logica toentertijd:
"Divine heeft ook vies gespeeld dus mag ik onder een andere naam in hun stam en gaan stabben!!!".

Nee, dat is niet goed. Hij zet zichzelf totaal voor schut hier en mensen zouden er afstand van moeten nemen. Net als dat er genoeg P ers hebben gezegd dat het een schande was hoe mensen uit P zich gister misdragen hebben. Maar nee hoor, iedereen staat achter die mafketel van een Agonoize.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hand in hand, kameraaaaden! Hand in hand Phalanx neer, geen woorden maar daden! Leve Equi en Break
 

DeletedUser

Guest
Post van agonoize vol waarheid, daar kun je moeilijk om heen.
Voor mensen die agonoize nog voor clown etc uitmaken, lees eerst de post
de grootste clowns van wereld 18, de grootste stumpers zijn de mensen uit p, enkele uitgezonderd.

Ik zei't toch, eens Phalanx verslagen was, zou ik normaal gaan communiceren :)
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk, ga het op de man spelen.

Je bent een lage rat Agonoize en dit topic geeft precies jouw niveau weer. Laag bijdegronds, achterbaks en moddergooiend. Schaam je kapot voor dit topic, op dezelfde manier als dat de Pers zich mogen schamen dat ze tegenstanders uitschelden voor 'Homos'.

Speel je nog op deze wereld. NEE, ga op een andere wereld natrappen en jouw frustratie's botvieren.
 
Reactiescore
1.089
eerst zitten zeuren dat vinnie enzo slecht bezig zijn, en vervolgens verlagen tot bijna zelfde niveau (al moet ik zeggen dat gek genoeg ago zijn post best redelijk in elkaar zit, die van arbeit man slaat daarentegen nergens op)
 

DeletedUser26046

Guest
Speel je nog op deze wereld. NEE, ga op een andere wereld natrappen en jouw frustratie's botvieren.

Lol, sinds wanneer is het een eis op een wereld te spelen om te mogen posten?
Zwak hoor, je negeert de inhoud en gaat op de man spelen. Moddergooiend en zwak. Jammer hoor.
 

DeletedUser

Guest
eerst zitten zeuren dat vinnie enzo slecht bezig zijn, en vervolgens verlagen tot bijna zelfde niveau (al moet ik zeggen dat gek genoeg ago zijn post best redelijk in elkaar zit, die van arbeit man slaat daarentegen nergens op)

Kijk man, zo lang ik niet lager val dan 3/4 van |P| is het fijn voor mij.
 

DeletedUser

Guest
Lol, sinds wanneer is het een eis op een wereld te spelen om te mogen posten?
Zwak hoor, je negeert de inhoud en gaat op de man spelen. Moddergooiend en zwak. Jammer hoor.

Niets zwak aan, jij gooit modder naar agonoize, speelt op de man. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
 

DeletedUser

Guest
eerst zitten zeuren dat vinnie enzo slecht bezig zijn, en vervolgens verlagen tot bijna zelfde niveau (al moet ik zeggen dat gek genoeg ago zijn post best redelijk in elkaar zit, die van arbeit man slaat daarentegen nergens op)

Mijn topic is het aanklagen van Phalanx voor misdragingen, geen op niets gebaseerd flametopic zoals die van Vinnie636.

Die van arbeitman is gewoon een topic waarin de overwinning van EQUI en Break centraal staat, we drinken er een pintje, of moet ik zeggen 'een vat' op ;)

Lol, sinds wanneer is het een eis op een wereld te spelen om te mogen posten?
Zwak hoor, je negeert de inhoud en gaat op de man spelen. Moddergooiend en zwak. Jammer hoor.

Jij, jouw posts, inhoud? Het is geen 1 april hé ;)
 

DeletedUser26046

Guest
Niets zwak aan, jij gooit modder naar agonoize, speelt op de man. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

Nop, ik stel hem een serieuze vraag. Iemand met zijn verleden kan dit makkelijk opnieuw doen, dus het is een serieuze optie dat hij nu al bezig is iemand in Break te zetten.
 
Reactiescore
1.089
Bovenaan