De grote afgang van |P|

DeletedUser

Guest
Ik moet morgen weer om 5 uur op. Dus dat drinken gaat hem even niet worden :) Al moet ik zeggen dat ik dit persoonlijk ook geen feestje waard vind.

Arme jij :( en het laaghartige vertrek van Phalanx, vooral de manier waarop, is niet om aan te zien. Maar er is altijd wel tijd en zin voor een feestje ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik schaam mij en met mij alle breakers en equi leden niet, niks nopa nada. Wij zijn zwaar teleurgesteld dat een afgedankte |P| noob ons hier even de les komt lezen.

Als je ballen had dan veroordeelde je het feit dat |P| nu masaal op block gaat en zo voor de (tijdelijke) afnemende spelvreugde is aan het zorgen.

Jij hebt het over spelvreugde.
wat is er voor lol aan dan om via backstabs een account te moeten breken.
Blijkbaar had equi er geen lol aan om met 7 frontspelers het niet te kunnen winnen van 1 account die alleen def had van zijn mbtje.
Doordat boendal lange tijd onder vv stond en met die nieuwe regeling hij dan op BB zou gaan heb ik hem gevraagd of hij weer wilde spelen dit wist hij nog niet maar zou waarschijnlijk gaan stoppen.
Een andere speler heeft toen contact met hem gehouden op wereld 22 en door wat boendal zegt mis communicatie werd ons verteld dat we konden gaan internen.
Dus wij zijn daarmee begonnen en zo begon de ellende.
Plots werd alle def aan het front terug getrokken zonder maar ook een woord te zeggen die zelfde dag stegen de inc plots heel hard.
En met toeval precies op dorpen waar boendal os had staan en stacks van ons zelf werden vermeden.
Nakur begon dorpen van boendal te edelen waarop wij verhaal gingen halen bij boendal.
Bleek er een VVer op te zitten.
Na 2 dagen kwam boendal zelf online en beweerde tegen ons dat nakur absoluut niet vrij mocht edelen maar dat nakur clears mee stuurde en hij daarom die dorpen kon edelen.
Beetje erg ongeloofwaardig als edels zo lang lopen.
Donderdag besloot ik om een dorp van boendal te edelen die leeg stond en warempel waar stond de def heel toevallig in nakur zijn nieuwe dorpen.
Terwijl boendal ons beweerd had dat hij niks meer zou doen op het account en op BB ging.
Uit equi zelf is ons verteld dat de boendal kwestie zelfs op het forum stond.
Ik heb een deel van mijn front moeten afgeven en had een
Dusja Equi heeft met 7 frontspelers een backstab actie nodig om te kunnen edelen beetje jammer en heeft totaal niks met spelvreugde te maken.
En dan heb ik het nog niet eens over king.lnd waar jullie via VV War-Dog edelen.

Ten slotte:
Ben ik blij dat ik deel uit heb mogen maken van |P| maar vind het erg jammer van deze massa delete.
Ik heb een deel van mijn front moeten afgeven na de actie van boendal het front was gewoon niet meer te houden zoveel gaten en halve stacks zaten er nu in.
Daarom een def wal neergezet iets verder terug wat jammer genoeg vanaf gisteren aankwam en er dus niks meer aan heb.
Ik had nog graag een tijdje door gespeeld en Equi laten zien wat nou echte kwaliteit is.

Dus Equi praat alsjeblieft niet over spelvreugde als je die zelf al bederft voor een ander.
Had dan zelf ballen getoond en geen gebruik gemaakt van vuil spel.

Mvg,

Ramon
 

DeletedUser

Guest
R., held :) Goed dat ik met zo een held kan blijven voortspelen!
 

DeletedUser

Guest
Donderdag besloot ik om een dorp van boendal te edelen die leeg stond en warempel waar stond de def heel toevallig in nakur zijn nieuwe dorpen.
Terwijl boendal ons beweerd had dat hij niks meer zou doen op het account en op BB ging.
Uit equi zelf is ons verteld dat de boendal kwestie zelfs op het forum stond.
Ik heb een deel van mijn front moeten afgeven en had een
Dusja Equi heeft met 7 frontspelers een backstab actie nodig om te kunnen edelen beetje jammer en heeft totaal niks met spelvreugde te maken.
Bewijs? Kan net zo goed zijn dat zn os te laat kwam en niet is teruggetrokken!

En dan heb ik het nog niet eens over king.lnd waar jullie via VV War-Dog edelen.
Bewijs?! En al hebben/hadden wij vv van king.. Wat hebben jullie maandenlang met TNO gedaan tegen Break?!
 

DeletedUser

Guest
jammer dat niemand echt op minn post ingaat. maarja.

en constantius verschil is dat king.ld w-d zijn mb was terwijl tno in oorlog was met break
 

DeletedUser

Guest
jammer dat niemand echt op minn post ingaat. maarja.

en constantius verschil is dat king.ld w-d zijn mb was terwijl tno in oorlog was met break

haha lompe ei, Phalanx is volledig gefaald met zo'n deschutterstype zoals jij en nog een hoop losers :eek:
 

DeletedUser

Guest
jammer dat niemand echt op minn post ingaat. maarja.
Overheen gelezen:(

en constantius verschil is dat king.ld w-d zijn mb was terwijl tno in oorlog was met break
King Lnd. Moraalbreker? daar weten wij.. nja ik niks van? tot nu toe 0,0 aanvallen van hem gehad.. Staat ook niks op zn profiel.. en op die van war-dog.. (niet dat het wat uitmaakt)

waren al langer onderhandelingen over. en was voor de insane spelers de beste keuze. een echte backstab vind ik het niet, we stapten uit een samenwerking met 4(!!!) stammen tegen de core stam, om tegen een overmacht van 3 stammen te strijden. maarja was natuurlijk niet leuk voor jullie maar het leverde jullie geen extra front op o.i.d.
Jah dat er langer onderhandelingen waren.. maakt het alleen maar extra triest. Dus ons lang voor de gekke gehouden of aan het lijntje.. correctie drie stammen.. Waarbij jullie geen front hadden omdat insane op delete ging. Wel konden jullie def leveren en werd het noorden van |P| soort van 'safe'.
 

DeletedUser

Guest
haha lompe ei, Phalanx is volledig gefaald met zo'n deschutterstype zoals jij en nog een hoop losers :eek:

haha en dan wil je dat ik respect voor jullie moet opbrengen? komop zeg. maar gelukkig weet ik dat ik als speler altijd beter zal zijn dan jij.

Jah dat er langer onderhandelingen waren.. maakt het alleen maar extra triest. Dus ons lang voor de gekke gehouden of aan het lijntje.. correctie drie stammen.. Waarbij jullie geen front hadden omdat insane op delete ging. Wel konden jullie def leveren en werd het noorden van |P| soort van 'safe'.

tja dat laatste klopt. maar het was nooit onze intentie jullie aan het lijntje te houde. anders zouden we ook niet meedoen aan de gezamenlijke aanvallen. en eigenlijk was insane de grote oprichter van het verbond
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk, ga het op de man spelen.

Je bent een lage rat Agonoize en dit topic geeft precies jouw niveau weer. Laag bijdegronds, achterbaks en moddergooiend. Schaam je kapot voor dit topic, op dezelfde manier als dat de Pers zich mogen schamen dat ze tegenstanders uitschelden voor 'Homos'.
Wie speelt er hier op de man? Jij scheldt hem uit met woorden die ik hier niet wil herhalen, en dan ga je hem verwijten dat hij op de man speelt? Zielig man!
 

DeletedUser

Guest
Het is echt belachelijk hoe P nu massaal op delete gaat. En dat enkel omdat ze een aantal acties gedaan hebben die verkeerd uitgevallen zijn. Boendal, quali, ... Zaken die eerder al bij Equi en Break voorgevallen zijn, maar wij hebben toch ook niet opgegeven?

P heeft héél snel op W18 de hoofdrol opgeëist, en ze waren zo arrogant dat ze wel op eigen kracht héél W18 zouden gaan overheersen. Toen dat toch een beetje tegensloeg werd er met modder naar de andere stammen gesmeten, en nu zelfs dat niet meer werkt en P massaal dorpen begint te verliezen gaan ze massaal op delete?

P heeft definitief afgedaan op .nl. De manier waarop jullie aan P&P gedaan hebben was zo hooghartig dat alle andere stammen zeer snel elkaar gevonden hebben. Een beetje meer echte diplomatie, en de situatie op W18 zou er helemaal anders uitgezien hebben. Helaas heeft P W18 totaal verneukt. En dat is enkel aan P te danken. De schuld bij Equi of break leggen is echt zielig.
 

DeletedUser39557

Guest
Dit klopt volledig.

Het enige wat P goed gedaan heeft is propaganda maken. ----> lol, een zware afgang. Moet ik nu blij zijn dat ze zo'n afgang maken? Echt een blooper. Of moet ik nu triest zijn dat de tegenstand (p) zo zwak was/is.

Tja het is 1 van de 2. Ze maken altijd maar praatjes, qualified nu ook weer. Hij verliest massaal dorpen en zegt vervolgens dat we niets voorstellen---> lol :), noob noob noob

Gewoon een teken van onkunde.

P zal herinnerd worden als de noobstam van de vroegere grote drie. Divine hoorde aanvankelijk hier ook bij, spijtig genoeg hebben ze het snel moeten opgeven. Weer een flater van hun grote broer P. De ene flater na de andere!
 

DeletedUser81928

Guest
Ja beetje jammer dit.

Een beetje spammen en sneu doen. Schelden en dat na dat ze massaal op delete gaan. Dat ze op delete gaan snap ik enigzins nog. En als ze dat een beetje normaal hadden aangepakt, alla niks aan de hand.
Maar dit slaat toch wel alles. P was altijd de respectabele stam die standhield tegen 2 grotere vijanden. Op het moment dat er dan interne problemen langs komen worden deze op een gegeven moment niet opgelost opdat de de pilaren waar P op ruste zijn afgebrokkeld.

Ja het was onvermijdelijk dat P verslagen ging worden. Het was blijkbaar niet alleen goed in P. Logisch dat is het in geen enkele stam.
P werd blijkbaar wakker uit een droom en keek in de spiegel en dacht, kut we gaan het niet redden, we gaan w18 niet winnen, en dat deed pijn. Jammer dat je dan word tegengewerkt door het TW team maar ja dat is woord tegen woord en door ons niet te controleren.
Al met al een afgang voor het P waar ik vroeger mee heb samengewerkt. Ga eervol weg, want P was toch de stam met eergevoel?

Maar bij elkaar inloggen en schelden kom op zeg, grow up. Dat sommigen zeggen dat het dorpenverlies van P door de gebeurtenissen van afgelopen week is gekomen is zeker niet waar. P verloor al veel langer dorpen in dit geval van equi.

P heeft zijn goede momenten gehad mooie acties maar de laatste tijd kwam er weinig van de grond. De acties op bananas en laatst nog om ons accounts toonden aan dat p wel degelijk spelen kon. Dat gooien jullie nu helemaal weg door de acties van de afgelopen 48 uur.

Onthouden worden als de beste stam van w18. Ik denk het niet. Negatieve indrukken blijven veel makkelijker hangen dan positieve indrukken. En dit gedrag doet af aan wat we van de meesten van jullie gewend zijn.

Nu kunnen jullie beginnen over dat ik me aan het aanstellen ben, ach dat maakt niet uit. Dit is een spel en jullie hebben verloren. Hoe jullie het ook wenden of keren. Door harder te roepen dat jullie de beste zijn is het nog niet zo. Wellicht waren jullie de beste stam. Wellicht ook niet gezien het blijkbaar maar op een paar spelers draaide. En zelfs al is dat niet zo dan nog hebben jullie er voor gekozen om te stoppen, en dit gedrag te vertonen.

In elk geval bedankt voor de leuke tijd, ook dat mag gezegd worden jammer dat het zo moet eindigen. Er kwam me ter ore dat er nog een afscheids post zou komen van P. Ik ben benieuwd.

Succes verder
 

DeletedUser81928

Guest
Nou niet gelovig worden hea heren, want dan mag je straks niet meer twén op zondag :p
 

DeletedUser

Guest
Dit klopt volledig.

Het enige wat P goed gedaan heeft is propaganda maken. ----> lol, een zware afgang. Moet ik nu blij zijn dat ze zo'n afgang maken? Echt een blooper. Of moet ik nu triest zijn dat de tegenstand (p) zo zwak was/is.

Tja het is 1 van de 2. Ze maken altijd maar praatjes, qualified nu ook weer. Hij verliest massaal dorpen en zegt vervolgens dat we niets voorstellen---> lol :), noob noob noob

Gewoon een teken van onkunde.

P zal herinnerd worden als de noobstam van de vroegere grote drie. Divine hoorde aanvankelijk hier ook bij, spijtig genoeg hebben ze het snel moeten opgeven. Weer een flater van hun grote broer P. De ene flater na de andere!

Ik maak nergens praatjes vertel gewoon hoe het in elkaar zit en ook de reden dat die dorpen verloren gaan.
Ik heb nergens gezegd dat je niets voorstelt dus ga geen dingen zomaar verzinnen.

Ik heb 6 a 7 weken op qualified gespeeld heb meer winst behaald op equi dan verloren in die 7 weken.
In die 6 a 7 weken heeft de teller 1 dag op 0 gestaan.
En LL zeg eerlijk hoe het met je vorige aanval ging en nu is wel erg groot verschil of niet.
Toen wist je dat ik uren niet online was door pms te sturen (bewust of onbewust laten we maar even in het midden) in al die uren heb je maar 1 dorp kunnen bemachtigen je had de pech toen dat ik halverwege de middag online kwam en zo de rest van je 50 a 60 edels kon blocken of snipen terwijl je al vanaf sóchtends aanviel.
Dat je mij dus een noob noemt zegt veel over je eigen onkunde.
Je post slaat dus ook gewoon nergens op.
Zeker de woorden dat de tegenstand zo zwak is als dat werkelijk zo was geweest dan had |p| allang weg gevaagd moeten zijn.
Dus post gewoon eerlijk of post niet.

Dan nog een woordje voor the proud leader of EQUINOX.
Als je werkelijk een echte leider zou zijn dan zou je toch echt eens normaal moeten posten inplaats van alleen maar zinnen met losers en al die andere onzin.
Post gewoon degelijk en inhoudelijk of post gewoon niet want nu ben je hetzelfde als de |p|ers van gisteren en dat zou zeker een leider niet moeten doen.
 

DeletedUser

Guest
Het eens gerespecteerde Phalanx is tot vuil stof ineengestort.

1. Opgeven na kortelingse tegenslag; verliezen op het EQUI en breakfront + 1 geblokkeerd account.

2. Altijd grote mond opzetten zoals; 'Phalanx heeft w18 al gewonnen' en 2 weken later massaal op delete gaan.

3. Het gebruik van illegale tools en dan gaan huilen dat de support zogezegd z'n werk niet goed doet. => Qualitate.

En dan begint het allerlafste gedeelte

4. Ze maken een belachelijk flame-topic tegen Break en EQUI, de winnaars van de oorlog tegen Phalanx. Ze schelden allen uit voor homo's; Kopstukken: Vinnie636, Flos453, Warrant Officer, The Sanguinor, Auseinandersatzung.

5. Ze sturen een scheld-PM's door naar verschillende leden van EQUI en Break => wat een slechte verliezers zeg!

6. Phalanx laat opzettelijk meer dan 8 accounts blokkeren zodat het spelplezier van Break & EQUI wordt vergald voor de komende 2 weken. Geblokkeerde accounts => kun je niet aanvallen.

Phalanx, jullie zijn laffe honden die nu met staart tussen de benen wegrennen van w18. We hebben jullie voor eens en voor altijd een muilband aangedaan. Hup! Naar jullie mand en tot nooit meer, want meerdere zullen wel een perma-ban krijgen.
Tot mijn spijt en verwondering moet ik constateren dat, ondanks je onophoudelijke clowneske en schandelijke gedrag, er mensen zijn die deze post serieus nemen. Tegen mijn principe in om je stelselmatig te negeren zal ik dan ook één enkele keer reageren opdat dit verhaal opgehelderd wordt. Ik heb de vrijheid genomen die infantiele lettertypes even weg te laten, graag gedaan wat dat betreft.

Goed, dan naar je aantijgingen.

1. Kortelingse tegenslag... Waarschijnlijk weet je geeneens wat de werkelijke reden is wat elke uitspraak al ietwat onzinnig maakt, en dat klopt helemaal in dit geval. De 'tegenslagen' in het zuiden waren eigenlijk wel opgelost, op War-Dog en Kredict althans. Drie naaistreken, van de mods, een speler en jullie, hebben wél een grote rol gespeeld. Dit was niet zomaar een dip, dipjes hebben we vaak genoeg meegemaakt, daar valt Phalanx niet van om.

2. Vooralsnog ben ik de enige die dat zegt, verder moet je dat wel juist interpreteren wat in jouw geval niet mogelijk is omdat je nog niet adequaat begrijpend leest. Dat we mijns inziens de winnaars van W18 zijn, nu ik het zo type een veel betere terminologie, heeft niets van doen met het feit of we er nog zijn, dat is het punt juist.

3. Simpelweg onwaar, dit wordt binnenkort opgehelderd.

Phalanx heeft nooit, maar dan ook nooit ook maar iets lafs gedaan en is heel erg uniek wat dat betreft.

4. Dat klopt, en daar wil ik namens Phalanx ook mijn excuses voor aanbieden. Al was het niet serieus bedoeld, het is stijlloos, ver beneden het niveau dat wij ook hier nastreven. Overigens speelde Auseinandersetzung en ik daarbij niet op díe manier een rol, ik heb het topic daar zelfs veroordeeld, Auseinandersetzung gedroeg zich eveneens beschaafder dan jij hier ooit hebt gedaan, en in die zin heb jij überhaupt geen enkel recht van spreken. Waarschijnlijk weet je het zelf ook nog wel, ongetwijfeld is je enige doel stoken en provoceren. Goed, dit keer liet je me geen keus omdat er nogal wat heibel ontstond. Gefeliciteerd.

5. Zou je die door willen sturen? Ben benieuwd.

6. Och jongen toch, is het heus? Verpesten we jullie spelplezier? Goed, laat me beginnen te zeggen dat dat geen enkele rol heeft gespeeld bij de beslissingen, voor zover ik weet. Het heeft meer te maken met de stats wat schoon willen houden en hooguit de support stangen, omdat ze dat wel verdiend hebben. Daarnaast gaat een fors deel van de accounts 'gewoon' op delete, dus wees niet bang, je mag allerlei barbarendorpen gaan edelen. Ik weet niet of dat ook schadelijk is voor jullie spelplezier, ik gok eigenlijk van niet. Tenslotte ben jij als smerigste speler uit de geschiedenis van W18 de laatste die moet beginnen over het ruïneren van andermans spelplezier. Je hebt EQUI tot één grote zwarte bladzijde van het verhaal van W18 gemaakt, met de kanttekening dat EQUI als geheel zo rot als een pier was, en hebt hier willens en wetens de sfeer volledig verpest, het ook nog rechtvaardigende vanuit je bekrompen wereldbeeld.

Goed Agonoize, ik kan ongetwijfeld weer een schattige poging tot een provocatie verwachten zoals er ongetwijfeld al tientallen zijn voorbij gekomen de laatste tijd. Net zoals dat ik die aan me voorbij heb laten gaan zal ik de reactie hierop, als die überhaupt komt, aan me voorbij laten gaan. Je bent in het beste geval een troll maar ik sluit ook zeker niet uit dat je werkelijk zo'n misselijkmakend persoon bent als het lijkt, er plezier uit halende mensen te irriteren. Daarnaast beneden gemiddeld intelligent en, naar het lijkt, ook nog tamelijk eigenwijs dus zelfs als je welwillend was had een discussie weinig zin gehad.

Ik hoop dat ik hiermee één en ander heb opgehelderd voor het weldenkende deel van het AF, voor zover dat nog aanwezig is...
 
Bovenaan