De eerlijke Breakers?

DeletedUser81928

Guest
haha de afscheids brief van break als jullie ook op delete gaan zoals ringo zegt :p
 

DeletedUser

Guest
Wij gaan helemaal niet op delete , ringo met zen gekke ideën haha :D
Zeker niet nadat break zijn ware aard heeft getoond :)
 

DeletedUser54999

Guest
haha de afscheids brief van break als jullie ook op delete gaan zoals ringo zegt :p

dit las ik net op forum bij ons

Iron-law 20.05.13 14:59
Oke. één voorwaarde alvast dat je deze post niet zonder mijn toestemming gaat verspreiden in Equi of iets anders

Zoals velen weten is er veel commotie geweest over het 1kl5 verhaal. Derk kwam naar ons toe en we moesten iemand hebben die inlogde. Natuurlijk gaat EQUI ervanuit dat we dat gemeld hadden. Hypocriet natuurlijk. Wie vertrouwd EQUI nu om een ex speler naar ons over te laten stappen. Sowieso dat ze ons hadden genaaid in het proces tijdens de switch van Derk.

Het ging allemaal fout, toen EQUI te vroeg een nieuwe speler op het account zette. Het ww zou veranderd zijn, maar blijkbaar niet goed genoeg, want EQUI wist het goede te raden. Deze speler moest echter naar het ziekenhuis 3 dagen lang en had een vv nodig. Dit konden we enkel niet toelaten, omdat dan de hele switch niet door kon gaan. Derk zei deze speler dat hij in die drie dagen wel op het account zou passen, zodat er geen vv nodig zou zijn. Hij wilde meteen dat iemand inlogde en omdat Jildert, de eerste speler die ik als inlogger had niet aanwezig was had ik een andere speler aangewezen hiervoor.

Als je op het account van de vijand kan, ben je ondanks goede intenties toch wel nieuwsgierig. Ik wilde weten waar het ongeveer stacked stond, dat stond het dus blijkbaar overal. Domme vraag ook, gezien het EQUI was. Daarnaast speculeerde ik met mijn 2e inlogger over 'wat als' situaties. Ook het weghalen van een paar stacks kwam hier ter sprake. Maar als we het zouden doen, dan zeker niet alle os terugtrekken. Gewoon een paar defdorpjes minder op de huge stacks, zodat er met 100 clears wel doorheen te bashen viel.

Ik had het die week druk en toen ik snachts weer even op tw kon, zag ik allemaal rare dingen op het AF staan van os teruggetrokken bladieblaa, breaks schuld. Bleek dat mijn speler toch veel os teruggestuurd had. Mijn reactie:
Author zei:
[15-5-2013 0:21:15] Tom Hendriks: Heb je toch onderteuning van hun teruggestuurd toch :p
[15-5-2013 0:21:16] Tom Hendriks: slumme

Ik baalde er van, want ik ben niet iemand die op deze manier EQUI in wil maken. Maar na later de reacties te lezen van o.a. King Ringo, had ik totaal geen medelijden meer. Zeker niet met de gedachte aan Wexzo in mijn achterhoofd. Waar King Ringo geen afwijzende vinger naar gericht zou hebben.

De enige die over dit alles wist, waren zowel ik als mijn co. Ik heb het niemand willen vertellen, om geen gerommel in de stam te hebben, door deze grove fout. Het spijt me daarom, dat ik jullie vertrouwen in de loer gelegd heb.

Met deze opheldering die break verdiend, zal ik ook gelijk mijn stop aankodigen. Een van de redenen waarom het me allemaal niet boeide wat er gezegd werd en wat er met EQUI zou gebeuren is omdat ik tw niet tof meer vind om te spelen. Ik heb zoals sommige al weten een baan aangeboden gekregen als personal coach, waar ik het druk mee ga krijgen. Mijn vriendin, mijn werk, mijn studie die ik nog volg en het mooie weer dat hopelijk gaat komen, zorgen ervoor dat ik niet gekluist wil zitten achter mijn pc.

xxxxxxxxx dit stukje is prive en gaat over ziekte daarom verwijdert

Tom

Gr
Iron-law


werkzaam als personal coach nog wel??? zal je baas blij mee zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
dreamer ben jij een mongooltje ?
Er is duidelijk gezegt deze info niet te gebruiken.
 

DeletedUser81928

Guest
hahaha shit moeten we nog meer stabben :( anders duurt het nog 21 jaar.
maar in elk geval die is die dreamer en waarom post hij al dingen die we weten :p

ja en wat wil je er tegen doen?:p

als break ons denkt te dishen dishen we terug

kom je een beetje laat mee
 

DeletedUser

Guest
Naja dan komt de break leiding af met 1 week nap als oplossing.
Zeggen dat niet alles stacked stond en zo van die onzin.
Terwijl hier duidelijk door tomzelf nog word gezegt van wel :p
Dus break leiding wil gewoon geen oplossing vinden voor stab op 1kl5 laat dat nu maar duidelijk zijn.
Fair play .... laat me niet lachen.
 
Reactiescore
205
dit las ik net op forum bij ons




werkzaam als personal coach nog wel??? zal je baas blij mee zijn

hehe, fijn dat je mijn persoonlijke informatie weet en deze gebruikt. Brengt mijn stab steeds meer tot zijn recht.
Daarbij, ik heb geen baas als personal coach zijnde.

Naja dan komt de break leiding af met 1 week nap als oplossing.
Zeggen dat niet alles stacked stond en zo van die onzin.
Terwijl hier duidelijk door tomzelf nog word gezegt van wel :p
Dus break leiding wil gewoon geen oplossing vinden voor stab op 1kl5 laat dat nu maar duidelijk zijn.
Fair play .... laat me niet lachen.

Ik overdreef een beetje, maargoed :) Als jullie dat willen gebruiken, so be it.
Dat Mark al mijn dingen die ik in break vertel ook met anderen deelt, ben ik minder van gediend.
 

DeletedUser81928

Guest
Nee jonge gewoon dorpen ruilen je hebt me op skype en dan krijg je 3 weken nap :D
 

DeletedUser

Guest
Wrm zouden wij jouw een voordeel weeral geven terwijl wij gestabbed zijn ?
Zou makkelijker zijn voor ons maar uit principe doen wij dat niet aangezien wij hier het slachtoffer zijn en wij hier vergoed moeten worden.
Hopelijk weet heel TW.nl nu dat break gwn n vieze stam is :D
 

DeletedUser54999

Guest
hehe, fijn dat je mijn persoonlijke informatie weet en deze gebruikt. Brengt mijn stab steeds meer tot zijn recht.
Daarbij, ik heb geen baas als personal coach zijnde.

goed lezen onderaan heeft kingringo je prive zaken omtrent ziekte of zoiets netjes weggelaten ook bij ons intern op forum is het weggelaten
 

DeletedUser

Guest
hehe, fijn dat je mijn persoonlijke informatie weet en deze gebruikt. Brengt mijn stab steeds meer tot zijn recht.
Daarbij, ik heb geen baas als personal coach zijnde.



Ik overdreef een beetje, maargoed :) Als jullie dat willen gebruiken, so be it.
Dat Mark al mijn dingen die ik in break vertel ook met anderen deelt, ben ik minder van gediend.

Idd spijtig dat dit niet gecensureerd is maar nee jouw stab is niet goed te praten.


:eek: neu toch iemand die iets of wat eerlijk is ... een schande is die M toch eh !!!
 

DeletedUser

Guest
weer bewijs dat er niet te praten valt met equi. als het even tegenzit slingeren ze alles.op AF. haal mijn naam daar weg aub en geef alle 86accs van ringo perm ban.
 

DeletedUser54999

Guest
Idd spijtig dat dit niet gecensureerd is maar nee jouw stab is niet goed te praten.


:eek: neu toch iemand die iets of wat eerlijk is ... een schande is die M toch eh !!!

hoezo niet gecensureerd? dat iemand een nieuwe baan heeft is geen prive iets

het onderste is netjes wegehaald door king dus vind ik dat vrij netjes gecensureerd van hem
 

DeletedUser

Guest
Wat kunnen jullie je reputatie toch verneuken EQUI, daar is zelfs geen stab voor nodig.
 
Bovenaan