De eerlijke Breakers?

DeletedUser65368

Guest
kijk maar uit anders backstab ik meer acounten van break:D en begin bij jouw acount

Je hebt zojuist dus toegegeven dat je een backstabber was. Ik had dus toch gelijk, jij zat achter emiel. :)
Ohja, mijn account? Succes ermee!
 

DeletedUser

Guest
natuurlijk ben ik een backstabber

als jij dat wil geloven mag je dat geloven

ik weet in ieder geval als 1 van de weinige hoe het echt zit maar ga dat niet jullie wijs maken , maar zoals ik al vaker gezegd heb zoek het dichter bij huis zou ik zeggen

ik ben wel op de hoogte gehouden van heel de actie met emiel en wexzo en rara door welke breaker ben ik op de hoogte gehouden

ik kreeg zelfs de mogelijkheid om zelf iets te doen maar heb dat niet egdaan omdat de breaker het allemaal zelf al deed en mij op de hoogte hield en ik vond alles best

nu tevreden, verder zoeken jullie het maar uit

de volgende keer dat me iets aangeboden wordt zal ik erop ingaan dat beloof ik alvast
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Titel mag aangepast worden, De Eerlijke EQUI'ers?

Opeens uit EQUI gaan, na wat kleine backstabbetjes van jou van wat ik gehoord heb, betekent nog niet dat je gelijk alles wat pro-EQUI is, moet gaan kleineren?
Bovendien is er al een topic voor EQUI's vuile spelletjes, die er ook zeker zijn geweest, en misschien nog zijn (geen idee, ik speel niet meer). Dus wat wil je nou eigenlijk bereiken met deze post? Je komt op deze wereld, verneukt een account of 2, stuurt info door naar Break, en vervolgens ga je haten op de stam die je hier gehaald heeft. Heb je niks beters te doen dan, of zie ik nu iets over het hoofd?
 

DeletedUser

Guest
Titel mag aangepast worden, De Eerlijke EQUI'ers?

Ik zal gelijk wederom een mysterie hier oplossen

naar nu blijkt hebben we terecht N... (here comes the boom) beschuldigd van backstab richting zijn eigen stam

op 2 juli schreef hij in een pm aan bloemkool niet meer te deffen

op 3 juli melde hij ineens dat zijn acount gehackt zou zijn en email en w.w. verandert was
hij heeft niet willen aantonen hoe dit gebeurd was terwijl alleen zijn ip adres in de aanmeldingen stond
Gelukkig hebben we goed contact met de orginele HCTB dus die heeft toen alles weer terug gedraait

Op diezelfde 3 juli (later op de dag) heeft hij via support zijn eigen 2 stamleden aangegeven vanwege inloggen op ander account
Gelukkig hebben we dit toen goed kunnen uitleggen zodat er geen straf ontstond
Ook dit hebben we net doorgestuurd gekregen door de orginele HCTB die deze supportaanvraag zag staan
 
Bovenaan