De eerlijke Breakers?

DeletedUser

Guest
Retweet, wat een onzin wordt hier tentoongesteld. Wat een falend topic.

Toch staan de bewijzen in dit topic van het account Bloemkool die gebackstabbed heeft op EQUI en die hardnekkig blijft aanvallen, net als Frumm0ltje bovendien
Ook van jou liepen er weer aanvallen, maar hoorde dat je weer gestopt bent met aanvallen.

Mijn excuses dat ik je beschuldigd heb, heb je in ieder geval al.
Maar als ik weet dat iemand van Break erachter zit, dan uit ik me veralgemenend tot dat de dader gevonden is. Nu hoeft dat niet meer en kan ik de echte schuldige aanwijzen, met name D. (Bananass.) die het ww van 1Kl5 heeft overgedragen naar account bloemkool die gebackstabbed heeft.
 

DeletedUser65368

Guest
Toch staan de bewijzen in dit topic van het account Bloemkool die gebackstabbed heeft op EQUI en die hardnekkig blijft aanvallen, net als Frumm0ltje bovendien
Ook van jou liepen er weer aanvallen, maar hoorde dat je weer gestopt bent met aanvallen.

Mijn excuses dat ik je beschuldigd heb, heb je in ieder geval al.
Maar als ik weet dat iemand van Break erachter zit, dan uit ik me veralgemenend tot dat de dader gevonden is. Nu hoeft dat niet meer en kan ik de echte schuldige aanwijzen, met name D. (Bananass.) die het ww van 1Kl5 heeft overgedragen naar account bloemkool die gebackstabbed heeft.

Ik snap die laatste zin niet. Bedoel je dus dat arbeitman niet schuldig is maar nu dat je weet wie de schuldige is kan je diegene aanwijzen en dat ben ik dan. Of bedoel je dat ik niet de schulidige ben van het leegzetten en dat je je nu op Tom kan richten?
 

DeletedUser

Guest
Ik snap die laatste zin niet. Bedoel je dus dat arbeitman niet schuldig is maar nu dat je weet wie de schuldige is kan je diegene aanwijzen en dat ben ik dan. Of bedoel je dat ik niet de schulidige ben van het leegzetten en dat je je nu op Tom kan richten?

Ik bedoel dat ik me nu niet meer hoef te richten op alle Breakers, maar enkel jou kan verwijten voor het geven van het paswoord. En die rotte bloemkool kan aanwijzen tot dader en dat ik nu niet meer hoef te veralgemenen tot 'break heeft...'.
 

DeletedUser54999

Guest
Ik snap die laatste zin niet. Bedoel je dus dat arbeitman niet schuldig is maar nu dat je weet wie de schuldige is kan je diegene aanwijzen en dat ben ik dan. Of bedoel je dat ik niet de schulidige ben van het leegzetten en dat je je nu op Tom kan richten?

Natuurlijk ben je schuldig

jij bent degene die w.w. afgegeven hebt zoals ik terug kan lezen, iemand moet jou een schop onder je kont geven noob:mad:
 

DeletedUser81928

Guest
Ga nou weg ipv opnieuw beginnen lees gewoon lekker terug ...
 
Reactiescore
205
Nu nog willen klagen over backstabben terwijl een of andere ago dreigt verschillende accounts van break op delete te zetten. Niet dat die dat waar gaat maken, maar goed :)
 

DeletedUser54999

Guest
Jesus fucking christ!? Ben je nu echt zo'n mongool dat je denkt wanneer 2 IP adressen op elkaar lijken dat ze dan van dezelfde persoon zijn? Ben je nu zo dom? Ik kon geeneens op 13 mei laten inloggen omdat ik toen in mijn wachtperiode zat.

blijkbaar ben je nog steeds je backstab streken niet verleerd zoals je al eerder op widar hebt geprobeerd dus ik geloof die posting wel dat jij dat was
 
Reactiescore
205
Nu nog willen klagen over backstabben terwijl een of andere ago dreigt verschillende accounts van break op delete te zetten. Niet dat die dat waar gaat maken, maar goed :)

Blijkbaar wel want dat was blijkbaar jouw doelstelling met deze backstabactie
wees trots op je zelf knul je ouders zullen trots op je zijn of ben je al verstoten thuis:eek:

Mijn doel was inderdaad om mijn ouders trots te maken, daar deed ik het allemaal voor :O
 

DeletedUser54999

Guest
Nu nog willen klagen over backstabben terwijl een of andere ago dreigt verschillende accounts van break op delete te zetten. Niet dat die dat waar gaat maken, maar goed :)

alles maar omdraaien om je eigen straatje schoon te vegen

je bent een vieze backstabber punt uit dus kingringo had vanaf dag 1 gelijk dus verdient hij een excuus van geheel breakleiding incl de backstabbers
 

DeletedUser81928

Guest
Nee niet jij
namens kingringo

het backstabben blijft doorgaan, op 20 mei heeft wederom iemand poging gedaan w.w. te veranderen op 1kl5 en op 13 mei heeft onbekende persoon ingelogd op account widar, gezien dat ip adres veel overeenkomsten heeft met ip adres van Derk en dat kan aangezien hij ook op widar heeft gespeeld en w.w. daar nog blijkbaar van had

verder is en blijft Derk-Glenn en Tom de grootste backstabbers die er bestaan en zullen dat altijd blijven.

succes met de barbarenzee stelletje schijtende homofiele lama,s
Report report report :D

Amen ik dacht dat die alleen in P zaten
Ga eens weg...
blijkbaar ben je nog steeds je backstab streken niet verleerd zoals je al eerder op widar hebt geprobeerd dus ik geloof die posting wel dat jij dat was
Duurt lang voor je weg bent
alles maar omdraaien om je eigen straatje schoon te vegen

je bent een vieze backstabber punt uit dus kingringo had vanaf dag 1 gelijk dus verdient hij een excuus van geheel breakleiding incl de backstabbers

Ben je hier nou nog, ga eens weg je hebt hier niks te zoeken en kraamt onzin uit of praat over dingen die al besproken zijn. Wie ben je? De nar van ringo?
 

DeletedUser54999

Guest
Nee niet jij

Report report report :D


Ga eens weg...

Duurt lang voor je weg bent


Ben je hier nou nog, ga eens weg je hebt hier niks te zoeken en kraamt onzin uit of praat over dingen die al besproken zijn. Wie ben je? De nar van ringo?

Ik heb vroeger wel met hem in de stam gezeten en heb veel respect voor hem en andere equi mensen

maar wees trots op jezelf en jullie stam bravo bravo bravo ik ben P steeds meer te begrijpen waarom ze niet verder wilden
 

DeletedUser

Guest
3quozg.jpg
 

DeletedUser81928

Guest
Haha ringo zal een opzetje voor je maken dramaqueen naja king dan.


Ik zal jullie ff helpen equi zodat je niet van die dwazen als opkikker en zo je posts laat maken,

Een Eschatologisch Moment

Naar alle waarschijnlijkheid is het einde van deze kneuzen stam nabij. Dat zorgt voor vreugde en feest.. Dat laatste moet zeker verwezenlijkt worden, daar het onze taak is om Equi een omwaardig einde te geven. Een stam, zo noob, zo vol muggezifters en backstabbers, zo vols met clown, Deze mag als een nachtkaars uitgaan.

P Valt en is duidelijk dat wij equi de slechtste stam van W18 zijn. wat het altijd is gebleven en ook altijd zal zijn.

Alles klopt. We hadden clowns, Backstabbers. Zelfs op het forum blinken we fenomenaal uit in het posten van onzin Trots, toevlucht zoekende tot laag spel, omdat we dat principieel aanbidden en omdat het nodig is.


Nog steeds waren wij, de verdrukten, degene die dezelfde, oneervolle weg bleven bewandelen. Waar menig tegenstander krom lach van het lachen na de walgelijke praktijken van onze stam, daar bleven wij aanklooien zoals het hoort in Equi. Vol clowns, vol noobs.

En nu. Nu staat 1kl5 leeg. een waarlijk beschamend onterecht fonnis te wachten. De grote jongens en meisjes van break willen niet stoppen met aanvallen, nu heeft de dorpsidioot Ringo Equi tot een tijdbom gereduceerd en nu valt Break ons aan. Het is teveel. Onvermoede factoren brengen ons over de rand.

Maar, mijn brothers in arms, dat betekent niet dat we niet gewonnen hebben.

Net zoals het grote Sangu, één van de grootste stammen ooit, na zuivere soevereiniteit, absolute dominantie, besloot de stekker eruit te trekken, W10 degraderende tot een strijdterrein van inferieure dwazen, zo zullen wij W18 reduceren tot het koninkrijk der breakers. De terechte winnaars. Want wie de beste is, dat is wel duidelijk. Wij kwamen nog niet tot aan break haar enkels. Zoals de Spartanen bij Thermopylae welbeschouwd triomfeerden, ondanks hun dood, zo streden wij laf en zetten onszelf maar op delete. . Wat.

Het is mijns inziens onoverkomelijk dat we op grijs moeten gaan, de vraag is alleen of we dat doen via een ban, om ons aanvallen even onmogelijk te maken en om support te pesten, of gewoon op delete.

Dan vrees ik dat dit het was. De slechtste stam van W18, wellicht de meest achterbakste stam van TW.NL, in ieder geval één van de minst geliefde.

This was equi.
 
Bovenaan