De eerlijke Breakers?

DeletedUser

Guest
weer bewijs dat er niet te praten valt met equi. als het even tegenzit slingeren ze alles.op AF. haal mijn naam daar weg aub en geef alle 86accs van ringo perm ban.

Doe dan ff normaal en wij zullen dat ook doen.
Net willen jullie niet doen wat juist is omtrent 1kl5.
 

DeletedUser

Guest
ze geven genoeg motivatie om de stats weer een boost e gaan geven.
 

DeletedUser

Guest
Wat kunnen jullie je reputatie toch verneuken EQUI, daar is zelfs geen stab voor nodig.

Break heeft dat nu ook gedaan met die stab.
Ga het nu maar niet ontkennen, objectief kantje bij jouw, is nu ook al ver te zoeken.
 

DeletedUser54999

Guest
ik mocht dit posten omdat iemand dat belachelijke stuk over afscheid equi poste en dat door de backstabber himself en omdat iron law blijkbaar niet meer met de king wilde praten en hem op pm blok had gezet
 
Reactiescore
205
Wrm zouden wij jouw een voordeel weeral geven terwijl wij gestabbed zijn ?
Zou makkelijker zijn voor ons maar uit principe doen wij dat niet aangezien wij hier het slachtoffer zijn en wij hier vergoed moeten worden.
Hopelijk weet heel TW.nl nu dat break gwn n vieze stam is :D

Hehe wacht. Jullie ratje EGOnoizeje gaat weer aan de slag:

[22:10:48] Derk Heesen: Ik snap je punt gewoonweg niet.
[22:11:08] Derk Heesen: Je wilt dat ik Bananass ( een account waar het echt leuk is ) op delete zet of iets anders
[22:11:19] Derk Heesen: En dan? Staan we quitte ofzo?
[22:11:35] Agonoize: fcourse
[22:12:15] Derk Heesen: En dan hebben we weer een bromance en kom ik weer vrolijk terug in EQUI like nothing happened?
[22:12:21] Derk Heesen: En dan heb ik 'het juiste gedaan'
[22:12:27] Derk Heesen: En ben ik weer een toffe knul.
[22:12:48] Agonoize: dan heb je je fout rechtgezet en je verantwoordelijkheid genomen voor de schade die je hebt aangericht
[22:12:53] Agonoize: pas dan kun je een tweede kans krijgen in EQUI
[22:12:55] Agonoize: andes
[22:12:58] Agonoize: anders*
[22:12:59] Agonoize: nooit
[22:13:02] Derk Heesen: Maar, wat als ik geen 2de kans bij EQUI wil/hoef?
[22:13:06] Derk Heesen: Ik vind het chill hier.
[22:13:09] Derk Heesen: Nieuwe, aardige mensen.
[22:13:17] Agonoize: Je vindt het chill in de strontbende van Break?
[22:13:18] Agonoize: Great
[22:13:23] Agonoize: adieu
[22:13:28] Agonoize: Laf rot backstabbertje

[22:09] Agonoize:

<<< heb al een aanbieding om een account van Break op grijs te krijgen, maar die heb ik afgewezen
kan elk moment weer draad oppikken
om het toch te laten doen
welk account dat is
zeg ik uiteraard niet— Agonoize, Vandaag 22:09
 

DeletedUser

Guest
Doe dan ff normaal en wij zullen dat ook doen.
Net willen jullie niet doen wat juist is omtrent 1kl5.

Equi=Ringo dan sorry.
verder heb ik een paar heldere gesprekken gehad en heb een paar citaten van stamforum gehaald om mn verhaal te verduidelijken. maar daar maakt ringo fout gebruik van.

dat zo figuur daar nog zoveel voor het zeggen heeft.
 

DeletedUser

Guest
Wat ook logisch is, met die debiel valt ook niet te praten. Een permanente ban zou niet misstaan voor die clown.

Nee net negeer je de situatie totaal en het skype gesprek tussen mij en ago ... laten we daar zelfs niet over beginnen :eek:

Ik negeer de situatie juist niet. Ga je gang maar, ik was daar 100% correct.
 

DeletedUser

Guest
Hehe wacht. Jullie ratje EGOnoizeje gaat weer aan de slag:

Idd maar hij heeft die al afgewezen.
Dit komt dan ook uit pure frustratie.
Ook zal ago dit niet doen aangezien hij weet dat equi dit niet zou accepteren en ago veranderd is.

Wat ook logisch is, met die debiel valt ook niet te praten. Een permanente ban zou niet misstaan voor die clown.



Ik negeer de situatie juist niet. Ga je gang maar, ik was daar 100% correct.

Een nap van 1week doe normaal man.
 

DeletedUser54999

Guest
Equi=Ringo dan sorry.
verder heb ik een paar heldere gesprekken gehad en heb een paar citaten van stamforum gehaald om mn verhaal te verduidelijken. maar daar maakt ringo fout gebruik van.

dat zo figuur daar nog zoveel voor het zeggen heeft.

Tja dan had je hem niet moeten blokken als jullie goeie gesprekken hadden dus ik snap het niet meer maar dat zoeken jullie onderling maar uit, blijkbaar heb je hem gesard of zoiets
 

DeletedUser

Guest
1 week nap is genoeg om een acc op orde te zetten. argument van "defbouw je in 40 dagen op".is zo invalid als wat. pff
 
Reactiescore
205
Idd maar hij heeft die al afgewezen.
Dit komt dan ook uit pure frustratie.
Ook zal ago dit niet doen aangezien hij weet dat equi dit niet zou accepteren en ago veranderd is.



Een nap van 1week doe normaal man.

Haha, hoe komt het dat ik dat niet geloof. Enige reden die ik kan geven dat die het niet zou doen is omdat het bluf is.

Een NAP = beter dan geen NAP.
 
Reactiescore
205
Tja dan had je hem niet moeten blokken als jullie goeie gesprekken hadden dus ik snap het niet meer maar dat zoeken jullie onderling maar uit, blijkbaar heb je hem gesard of zoiets

Haha, Ringo stuurt mij allemaal pm's terwijl die mij geblokkeerd heeft. Laffe tarrel.

1 week nap is genoeg om een acc op orde te zetten. argument van "defbouw je in 40 dagen op".is zo invalid als wat. pff

Haha, in EQUI is dat normaal. Die hadden ook 3 weken nodig om hun edels klaar te zetten voor een massa, kan ik me nog herinneren :)
 

DeletedUser

Guest
Haha, hoe komt het dat ik dat niet geloof. Enige reden die ik kan geven dat die het niet zou doen is omdat het bluf is.

Een NAP = beter dan geen NAP.

Een nap van 1 week volstaat niet.

@ qonquerer.
Tijd voor een acc terug in orde te zetten dat in deze situatie is gekomen door een stab van T is gewoon veel te weinig.
Acc is verkloot en zou dan ook weer in zijn deftigheid hersteld moeten worden.

Daar heb ik geen nood aan, DMW.

Idd keep it up:D
 
Bovenaan