De eerlijke Breakers?

DeletedUser

Guest
Hoezo zou iets van 1.5jaar geleden niet meer relevant zijn? Dus omdat het al een tijd geleden is, ben je geen opeens geen rat meer? Overigens hoef je geen krachttermen te gebruiken in elke zin die je typt,

Ik zou mijn excuses moeten aanbieden aan EQUI? Ik denk dat jij eerder je excuses mag aanbieden aan mij.

Je hebt nu je mening gegeven over Agonoize. Wat vind je van je eigen stam arbeitman? Ik neem aan dat je die wel hebt.
 

DeletedUser81928

Guest
Prachtige post tommmert, verwacht veel mail, belletjes, brieven, appjes, idioten aan je deur. Want nu moet ik er toch heel hard voor werken om je hier als co te houden. Zal ik weer dorpjes aan de vijand geven?
In elk geval ook hier bedankt voor alle mooie tijden, de nieuwe co was snel gevonden maar hij kan jou nooit vervangen.
En je zult in elk geval herinnert worden als is het door velen niet echt positief ;)
XOXO
 

DeletedUser

Guest
Hoezo zou iets van 1.5jaar geleden niet meer relevant zijn? Dus omdat het al een tijd geleden is, ben je geen opeens geen rat meer? Overigens hoef je geen krachttermen te gebruiken in elke zin die je typt,

Ik zou mijn excuses moeten aanbieden aan EQUI? Ik denk dat jij eerder je excuses mag aanbieden aan mij.

Toon dan eens het directe of indirecte verband aan tussen TBT en 1kl5? :eek: En eenieder in EQUI heeft al mogen aanschouwen dat ik dit spel op een faire manier wil spelen na m'n misstap, dat al anderhalf jaar lang. Als ik dat niet had gemeend zouden er al lang meer dingen gebeurd zijn ;) En ik gebruik krachttermen wanneer ik dat wil, hoef jij me niet te zeggen lapswans.

Jij moet inderdaad je excuses aanbieden aan EQUI. Er zat een duidelijke vuurdraad in onze beweringen dat Break of iemand van Break een backstab heeft toegediend aan het account 1kl5. Dat verhaal werd nog aangesterkt toen we merkten dat D. zich plots op Bananass. bevond.
En steeds bleven jullie als gestoorde krekels ontkennen dat Break er niets mee te maken had :eek: Iedereen die z'n verstand gebruikt ziet dat het zaakje heel zwaar stinkt, ook Breakers moeten in staat zijn om hun verstand te gebruiken. Dat gebeurde blijkbaar niet en EQUI heeft het volledig zelf mogen uitzoeken en ook gedaan met succes. Dus ja. Bied jij je excuses maar aan wegens laksheid en ontkennen van feiten.
 

DeletedUser

Guest
Dus tom jou gedachtes zijn:
Een account leeggezetten is toegestaan, aangezienje nog veel ergere dingen kunt doen?

Veel succes man!
Mischien toch eens beter nadenken, want dit is gwn erg...
 

DeletedUser

Guest
Je hebt nu je mening gegeven over Agonoize. Wat vind je van je eigen stam arbeitman? Ik neem aan dat je die wel hebt.

Ik zet die jongen wel op mijn negeerlijst, komt wel goed.

Wat betreft die actie, gewoon heel jammerlijk hoe iets wat Break eerlijk wou spelen ontaardt is in iets smerigs. Ik ben hier gisteren ook pas achtergekomen, natuurlijk keur ik dit af. Maar hoe hier wordt opgesprongen door EQUI is gewoon lachwekkend. De post van T. spreekt boekdelen vind ik dat Break echt wel waarde bezit. Zoals hij zei konden we EQUI zowat naar de verdoemenis helpen met de recruit van D. Wat niet wegneemt dat het leegzetten van dorpen gewoonweg niet kan. Maar ik ga T. niet afvallen, ik weet dat hij dit niet heeft gewild, hij neemt zijn verantwoordelijkheid op voor deze daad en hij stopt. Ik heb daar respect voor. Ik heb ook geijverd voor een aanvalsstop op 1KL5, maar die keuze blijft natuurlijk bij de frontaccounts, dat ik daarna een 'rat' en een lafaard en een 'homo' wordt genoemd, neen sorry, dan zet ik die gedachte ook opzij. Ik heb me waardig gedragen in dit verhaal en ik vind dat Break als stam weinig te verwijten valt. Maar Break moet en zal deze verantwoordelijkheid dragen. We staan in voor onze leden. Het is gewoon zeer jammerlijk, maar anderzijds helemaal belachelijk hoe sommige EQUI'ers zich gedragen nu. Met voorsprong Agonoize en King Ringo. Belachelijk topic dit, dat blijkbaar door een backstabber is gemaakt, niveau, niet waar?
 

DeletedUser

Guest
Ik zet die jongen wel op mijn negeerlijst, komt wel goed.

Wat betreft die actie, gewoon heel jammerlijk hoe iets wat Break eerlijk wou spelen ontaardt is in iets smerigs. Ik ben hier gisteren ook pas achtergekomen, natuurlijk keur ik dit af. Maar hoe hier wordt opgesprongen door EQUI is gewoon lachwekkend. De post van T. spreekt boekdelen vind ik dat Break echt wel waarde bezit. Zoals hij zei konden we EQUI zowat naar de verdoemenis helpen met de recruit van D. Wat niet wegneemt dat het leegzetten van dorpen gewoonweg niet kan. Maar ik ga T. niet afvallen, ik weet dat hij dit niet heeft gewild, hij neemt zijn verantwoordelijkheid op voor deze daad en hij stopt. Ik heb daar respect voor. Ik heb ook geijverd voor een aanvalsstop op 1KL5, maar die keuze blijft natuurlijk bij de frontaccounts, dat ik daarna een 'rat' en een lafaard en een 'homo' wordt genoemd, neen sorry, dan zet ik die gedachte ook opzij. Ik heb me waardig gedragen in dit verhaal en ik vind dat Break als stam weinig te verwijten valt. Maar Break moet en zal deze verantwoordelijkheid dragen. We staan in voor onze leden. Het is gewoon zeer jammerlijk, maar anderzijds helemaal belachelijk hoe sommige EQUI'ers zich gedragen nu. Met voorsprong Agonoize en King Ringo. Belachelijk topic dit, dat blijkbaar door een backstabber is gemaakt, niveau, niet waar?

T wou zoiezo al stoppen ;)
Dat ringo een beetje te emotioneel heeft gereageerd is nogaltijd geen reden om te blijven aanvallen eerder een stom excuus.
 

DeletedUser

Guest
Ik zet die jongen wel op mijn negeerlijst, komt wel goed.

Wat betreft die actie, gewoon heel jammerlijk hoe iets wat Break eerlijk wou spelen ontaardt is in iets smerigs. Ik ben hier gisteren ook pas achtergekomen, natuurlijk keur ik dit af. Maar hoe hier wordt opgesprongen door EQUI is gewoon lachwekkend. De post van T. spreekt boekdelen vind ik dat Break echt wel waarde bezit. Zoals hij zei konden we EQUI zowat naar de verdoemenis helpen met de recruit van D. Wat niet wegneemt dat het leegzetten van dorpen gewoonweg niet kan. Maar ik ga T. niet afvallen, ik weet dat hij dit niet heeft gewild, hij neemt zijn verantwoordelijkheid op voor deze daad en hij stopt. Ik heb daar respect voor. Ik heb ook geijverd voor een aanvalsstop op 1KL5, maar die keuze blijft natuurlijk bij de frontaccounts, dat ik daarna een 'rat' en een lafaard en een 'homo' wordt genoemd, neen sorry, dan zet ik die gedachte ook opzij. Ik heb me waardig gedragen in dit verhaal en ik vind dat Break als stam weinig te verwijten valt. Maar Break moet en zal deze verantwoordelijkheid dragen. We staan in voor onze leden. Het is gewoon zeer jammerlijk, maar anderzijds helemaal belachelijk hoe sommige EQUI'ers zich gedragen nu. Met voorsprong Agonoize en King Ringo. Belachelijk topic dit, dat blijkbaar door een backstabber is gemaakt, niveau, niet waar?
Ik denk niet dat dit was gebeurd als Break wat meer duidelijkheid had verschaft over waar hun normen en waarden liggen. Ik weet zeker dat als T. in Phalanx had gezeten dat dit nooit was voorgevallen omdat hij slim genoeg was geweest om te bedenken dat zulk gedrag onder geen enkele voorwaarde getolereerd zou worden. Bij Break kon dit blijkbaar wel en dat valt Break als geheel zeker te verwijten. Ik hoop ook dat daar aan gewerkt zal worden in de toekomst.

Ik sluit me erbij aan dat dit topic een lachwekkende vertoning is.
 

DeletedUser

Guest
king ringo is warrig soms maar valt wel mee te praten.
agonoize kan beter wegblijven met grof taalgebruik. net als rafinator die denkt dat hij de objectieve koning van w18 is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65368

Guest
king ringo is warrig soms maar valt wel mee te praten.
agonoize kan beter wegblijven met grof taalgebruik. net als rafinator die denkt dat hij de objectieve koning van w18 is.

Hmm, ik denk er juist andersom over! King Ringo : Die kan beter uit mijn buurt blijven qua communicatie. Frank1956 : Je mag altijd aankloppen. Rafael : Jij ook.
 

DeletedUser

Guest
Hmm, ik denk er juist andersom over! King Ringo : Die kan beter uit mijn buurt blijven qua communicatie. Frank1956 : Je mag altijd aankloppen. Rafael : Jij ook.

Eigen schuld dat ringo zo doet tegen jou ;)
Anders plaats ik wel wat screentjes van een topic waarop je ringo gwn zonder reden begint uit te schelden ?:)
 

DeletedUser

Guest
king ringo is warrig soms maar valt wel mee te praten.
agonoize kan beter wegblijven met grof taalgebruik. net als rafinator die denkt dat hij de objectieve koning van w18 is.
Dat ik tegen jou post omdat je je als een hond gedraagt en hebt gedragen kan ik ook niet veel aan doen M.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk niet dat dit was gebeurd als Break wat meer duidelijkheid had verschaft over waar hun normen en waarden liggen. Ik weet zeker dat als T. in Phalanx had gezeten dat dit nooit was voorgevallen omdat hij slim genoeg was geweest om te bedenken dat zulk gedrag onder geen enkele voorwaarde getolereerd zou worden. Bij Break kon dit blijkbaar wel en dat valt Break als geheel zeker te verwijten. Ik hoop ook dat daar aan gewerkt zal worden in de toekomst.

Ik sluit me erbij aan dat dit topic een lachwekkende vertoning is.

In |P| zou dat inderdaad niet zijn voorgevallen denk ik, dat zeg je wel goed. Dat heeft ook wel te maken met de ervaring die |P| had, en ook de naam die ze hoog hielden. Dit is ook af te schrijven op Break en niet enkel op T. Ik sta in voor T. in de tijd van Eiland is hij nog speciaal gestopt met aanvallen na een backstab van Eiland op me. Ik ben toch blij dat iemand uit (ex)-Equi hier een luchtige kijk op heeft en niet als een ramptoerist drama maakt. De stemming in Break is omgeslagen, wees maar zeker dat dit niet meer gebeurt, zowel ben ik ook gewoon weg.
 

DeletedUser

Guest
Om toch ook maar even op deze kwestie te gaan reageren, omdat er nu dingen beweert worden vanuit Equi die totaal nergens op slaan en dan ook zeker niet waar zijn.

King Ringo beweert dat ik deff heb terug gestuurd van het account 1kl5. Zoals Tom aangaf, heeft hij mij dit gevraagd, maar was ik hier principieel op tegen en heb dit dus ook niet gedaan.
Een quote van mijzelf:
[14-05-13 13:15:34] J: Maar wil best wat info doorspelen, maar niet leeg zetten hoor ;)

De genoemde informatie die ik heb door gespeeld is alleen de informatie over Rashani. Overigens was dit een vrij simpel plan die door Break ook zonder de informatie was achterhaald. Voor de rest kon ik weinig boeiends vinden op jullie forum wat van hoge waarde had. Dus hetgeen wat Conquerking (Iron-Law) in zijn pm/skype heeft gezegd, klopt dan ook. M van Iron-Law is een waardig speler die niet om dingen heen draait. Hij was overigens ook de eerste die bepaalde dingen toegaf.

Nogmaal, ik heb alleen ingelogd op het account 1kl5 om Derk een legitieme overstap te maken. Met de rest van de zaken, uitgezonderd hierboven genoemd, heb ik niks maar dan ook helemaal niks te maken.

Dat ik bestempeld word als handlanger, vind ik dan ook vrij extreem en de aantijgingen van King Ringo die niet kloppen over het terug sturen van deff. Graag zou ik hiervoor zijn excuus willen, want de geloofwaardigheid gaat hierdoor wel hard achteruit.

Ps: Jammer Martijn, weet nu hoe de vork in de steel steekt bij jou ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja idd je verteld een equi lid over een stab die heeft plaatsgevonden op een stamgenoot en denkt dat die info geheim gaat worden gehouden ? :rolleyes:
Verder wisten we dat jij niks hebt leeggezet en heeft ringo wss misgetypt of heb jij dat ff verkeerd gelezen :)
 

DeletedUser

Guest
Ja idd je verteld een equi lid over een stab die heeft plaatsgevonden op een stamgenoot en denkt dat die info geheim gaat worden gehouden ? :rolleyes:
Verder wisten we dat jij niks hebt leeggezet en heeft ringo wss misgetypt of heb jij dat ff verkeerd gelezen :)

Ik ken Martijn goed en had hem inderdaad niet in vertrouwen moeten nemen.

Zie de post van King Ringo in de post van Time-Out op de vorige pagina.
 

DeletedUser

Guest
Ik ken Martijn goed en had hem inderdaad niet in vertrouwen moeten nemen.

Zie de post van King Ringo in de post van Time-Out op de vorige pagina.

Nergens heb jij in dat gesprek gezegt dat hij die info voor zichzelf moest houden.
Wat zou jij dan moest ineens iemand tegen jou beginnen praten over een stab op een stamgenootje van jou ?

Jah ringo zal een beetje verkeerd geinformeerd zijn dan ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Retweet, wat een onzin wordt hier tentoongesteld. Wat een falend topic.
 

DeletedUser81928

Guest
Btw t. wilde niet meer stoppen. Hij wilde break een laatste kans geven op weer de top stam te worden die het was en das is hem gelukt ;)
 
Bovenaan