De echte spelers vanaf het begin...

Reactiescore
661
daar heeft hij ook niks meer aan
die wereld is voorbij
 

DeletedUser

Guest
Ik heb in W10 nog véél werk voor de boeg. :)
Daar zijn sowieso nog niet zoveel barbarendorpen als op W1 en zou ik al een nieuwe cluster moeten maken om er tegen te komen.

Maar da's wel beetje off topic.
Al zijn de barbarendorpen toch al ferm gereduceerd hier heb ik onlangs gezien.
Maar nog een even lange weg te gaan.

Ben benieuwd of jullie dan massaal de confrontatie aangaan (= reden goedkopere pakketjes, toch?), of dat er dan gewoon een nieuwe golf stoppers ontstaat.
Laten we hopen op het eerste!
 

DeletedUser18312

Guest
Een laatbloeier en alweer een tijdje gestopt. Ruim 2 jaar gespeeld met losse co's die nooit wilden vlotten, dus feitelijk solo.

Tactiek:
- Binnen 2 jaar 10 miljoen gehaald wat ook mijn doelstelling was (wie deed het sneller?).
- Manipuleren.
- Opstoken.
- Slechts enkele echte vrienden hanteren. Egocentrisch handelen (het tegenovergestelde van de OPUS mentaliteit, welke ik overigens ook zeer waardeer, maar met mijn ligging was dat niet toepasbaar).

In een leegte liggen om op barbarendorpen te moeten geilen en een aantal sprinkhanen om me heen betekende het einde van deze gele kop.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
tja wat is geduld , als je een spelletje 3 jaar speelt en stopt dan heb je dan geen geduld ?

senne je probeert het mooi te zeggen maar vind niet dat het nu echt hout snijd.
ook de oude toppers hadden doorzettings vermogen , vind niet dat de spelers die nu door gaan meer crediet hebben als het daar om gaat, een enkeling daar gelaten.
 

DeletedUser22322

Guest
tja wat is geduld , als je een spelletje 3 jaar speelt en stopt dan heb je dan geen geduld ?

senne je probeert het mooi te zeggen maar vind niet dat het nu echt hout snijd.
ook de oude toppers hadden doorzettings vermogen , vind niet dat de spelers die nu door gaan meer crediet hebben als het daar om gaat, een enkeling daar gelaten.
Drie jaar noobs aanvallen en edelen.
Dan zijn de noobs weg, en komen ze tegen een waardige tegenstander.
Dan trekken ze de stekker er uit.
Zoals Amokro :D
 

DeletedUser

Guest
Dus wat jij zegt is dat iedereen in de 1e 3 jaar van W1 noob was :rolleyes:
Vreemd dat dan plotseling iedereen pro is geworden :rolleyes:
 

DeletedUser22322

Guest
Dus wat jij zegt is dat iedereen in de 1e 3 jaar van W1 noob was :rolleyes:
Vreemd dat dan plotseling iedereen pro is geworden :rolleyes:
Met de start van wereld 1, had geen enkele speler ervaring in dit spel.
Veel spelers gaven het na een paar maanden op.
De spelers die door gingen, deden veel ervaring op.
Deze spelers mag je nu de pro noemen.
 

DeletedUser

Guest
Paar maanden is niet gelijk aan 3 jaar, Amokro bijv. speelde wel langer dan een paar maanden.
En je kan nu nog net zo goed een internnoob zijn die op die manier nog steeds speelt omdat hij geen oorlog voert, als je lang speelt hoef je helemaal niet goed te zijn :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
tja wat is geduld , als je een spelletje 3 jaar speelt en stopt dan heb je dan geen geduld ?

senne je probeert het mooi te zeggen maar vind niet dat het nu echt hout snijd.
ook de oude toppers hadden doorzettings vermogen , vind niet dat de spelers die nu door gaan meer crediet hebben als het daar om gaat, een enkeling daar gelaten.

Ik heb het ook niet over krediet, wel dat op doorbijten aankomt nu en dat veel mensen daar geen zin in hadden. En blijven gaan, het blijven opbrengen om saaie dingen te doen, is ook wat je nodig hebt om de top te halen.

Als ik de vergelijking met tennis even trek; de beste speler ter wereld, Rafael Nadal, had veel talent, maar meer ook niet. Door duizenden keren dezelfde saaie trainingen te ondergaan, werd hij de beste speler ter wereld. Ik zeg niet dat de gestopte toppers geen doorzettingsvermogen of kwaliteiten hadden, integendeel zelfs, maar ze zijn wel afgehaakt terwijl een aantal andere speler het wel heeft kunnen opbrengen om door te gaan.
 
Reactiescore
661
Ja klopt,

Al heeft vandaag mijn doorzettingsvermogen een onwaarschijnlijk flinke en diepe deuk gekregen.

Een weekje nadenken wat ik op w1 ga doen want dit is een mokerslag.

Diepe en zware schande hoe ze doodnormale mensen behandelen als een nummertje.

Spijtig dat ik het niet verder kan uitleggen want ik zou het van de daken willen schreeuwen. Uit mijn vel springen zou ik willen doen. Je houdt het niet voor mogelijk!!
 

DeletedUser

Guest
Drie jaar noobs aanvallen en edelen.
Dan zijn de noobs weg, en komen ze tegen een waardige tegenstander.
Dan trekken ze de stekker er uit.
Zoals Amokro :D

Zegt de man die aan de rim is gestart, en waarvan het account voor meer dan 50% uit geadelde barbaren bestaat :eek:
Mijn oorlogs stats tegen Guerre en Phoei bij elkaar waren al meer dorpen dan jij nu hebt, lutser.

En blijven gaan, het blijven opbrengen om saaie dingen te doen, is ook wat je nodig hebt om de top te halen.
Klets nou niet zo stom, dit zeg je enkel omdat jij jezelf bij de top wil rekenen.
Terwijl jou account niets anders dan interns en barbaren adeld.

Wat is daar dan top aan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik heb het ook niet over krediet, wel dat op doorbijten aankomt nu en dat veel mensen daar geen zin in hadden. En blijven gaan, het blijven opbrengen om saaie dingen te doen, is ook wat je nodig hebt om de top te halen.

Als ik de vergelijking met tennis even trek; de beste speler ter wereld, Rafael Nadal, had veel talent, maar meer ook niet. Door duizenden keren dezelfde saaie trainingen te ondergaan, werd hij de beste speler ter wereld. Ik zeg niet dat de gestopte toppers geen doorzettingsvermogen of kwaliteiten hadden, integendeel zelfs, maar ze zijn wel afgehaakt terwijl een aantal andere speler het wel heeft kunnen opbrengen om door te gaan.

is nadal daar mee dan ook de beste speler ooit ? of staat hij nu toevallig boven aan ?


ik sta nu boven aan

maar in het rijtje kjew, nevyn, amokro, kosmo, Lilloriga, zou je denken dat ik dan ook zonder meer boven aan zou staan ?

ik denk het niet!
en dan noem ik 4 spelers die ik zelf goed vind , maar er zullen nog wel meer namen in dat lijstje passen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
is nadal daar mee dan ook de beste speler ooit ? of staat hij nu toevallig boven aan ?


ik sta nu boven aan

maar in het rijtje kjew, nevyn, amokro, kosmo, Lilloriga, zou je denken dat ik dan ook zonder meer boven aan zou staan ?

ik denk het niet!
en dan noem ik 4 spelers die ik zelf goed vind , maar er zullen nog wel meer namen in dat lijstje passen

Mhh, ik heb slechts 3 uur op rang 1 gestaan hoor :D
 

DeletedUser

Guest
dat is 3 uur meer dan Kosmo.
en op de oda rank heb je wel meer als 3 uur bovenaan gestaan :bijl::licht::ram:

Ik wou al zeggen. Heb volgens mij max 20e gestaan, al steeg ik hard in de ODA lijst. Maar wie weet hoe het eruit gezien had als ik doorspeelde.
 

DeletedUser

Guest
Ik wou al zeggen. Heb volgens mij max 20e gestaan, al steeg ik hard in de ODA lijst. Maar wie weet hoe het eruit gezien had als ik doorspeelde.

Vrij off topic, maar moest er ooit weer een classic world komen, zou het een genoegen zijn om met jou een stam te beginnen ;)
 
Bovenaan